_DuMaN_58
21.05.2012, 19:23
25.05.2012 tarihinde yapılacak olan ihale detayları aşağıdadır:
BEHRAMPAŞA HANI STATİK MÜDEHALE-GÜÇLENDİRME İŞİ YAPTIRILACAKTIR
SİVAS BELEDİYESİ Yapı Kontrol Müdürlüğü
İhale Kayıt Numarası : 2012/53903
1 - İdarenin
a) adresi :
SULARBASI MAHALLESI KIZILAY SOK.SIVAS BELEDIYESI EK HIZ. BINASI KAT:2
6 58040
b) telefon ve faks numarası : 3462210110 - 3462210183
c) elektronik posta adresi (varsa) : bilgi@sivas.bel.tr
2 - İhale konusu yapım işinin niteliği,
türü ve miktarı
:
SİVAS BELEDİYESİ MÜCAVİR ALAN SINIRLARI İÇERİSİNDE 1 ADET YAKLAŞIK
3500 M² TAŞ YAPI ALANINA GÜÇLENDİRME -DRENAJ
3- İhalenin / Yeterlik
Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : Sivas Belediyesi İhale Komisyon Odası
b) Tarihi ve saati : 25.05.2012 - 10:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 5 gün içerisinde iş yeri teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
İşin Süresi :Yer Tesliminden itibaren 190 (Yüzdoksan) takvim günüdür.
İşin Yapılacağı Yer :Sivas Belediyesi Mücavir Alan Sınırları.
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve /veya Sanayi Odası yada esnaf ve sanatkar odası belgesi.
4.1.1.1.Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerinde alınmış, Ticaret ve /veya Sanayi Odasından
yada esnaf ve sanatkar odasından kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4.1.1.2.Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve /veya Sanayi
Odasından alınmış ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri.
4.1.2.1Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2.Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel kişiliğin ortakları,üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirtilen son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.3.Yönetmeliğin 8 inci maddesinin (a),(b),(c),(d),(e),(g)ve (i) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin
yazılı taahhütname.
4.1.4.Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen teklik mektubu.
4.1.5. Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.6.İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.7.Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza
beyannamesi.
4.1.8.İsteklinin ortak girişim olması halinde, şekli ve içeriği işe ait idari şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.9.Gerçek veya tüzel kişi olması durumuna göre ortağı olduğu şahıs şirketleri ile sermayesinin yarısından fazlasına
sahip olduğu sermaye şirketlerine ilişkin beyanname.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1İş deneyim belgeleri
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin %90 oranında az
olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak olarak Anıt Onarımı-restorasyonu, kale onarımı-restorasyonu,taş yapı Onarımı-
Restorasyonu ve Taş yapı Güçlendirme işleri kabul edilecektir. Ayrıca Bu ihalede Benzer iş olarak,’Tescilli Taşınmaz Kültür
Varlığı Yapıların Esaslı Onarımları’ benzer iş olarak kabul edilecektir.
İhale konusu iş veya benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri diplomaları kabul
edilmeyecektir.Uygulama işlerine ait alınmış benzer iş tanımına uygun iş deneyim belgeleri 1/10 oranında
değerlendirmeye alınacaktır.
4.5. İsteklinin organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler.
Teknik personel
1 adet inşaat Mühendisi (5 yıl Deneyimli)-1adet Mimar veya Restaratör Mimar(5 yıl Deneyimli) -1adet Restaratör (3 yıl
Deneyimli)
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif / fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak] belirlenecektir.
6 –İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 Türk Lirası karşılığı Sivas Belediyesi Plan ve Proje Müdürlüğü
Sularbaşı mh. Kızılay sk.Ek Hizmet binası kat2/6 58040/SİVAS adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin kendisinin veya temsilcilerinin, ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Belediyesi İhale Komisyon Odası Atatürk Caddesi No:3 58069
Merkez/SİVAS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış)takvim günüdür.
12- Bütün tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde İdare serbesttir.
13 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
14- İhalede, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu
hükümleri uygulanmayıp, Kültür ve Tabiat Varlıkları Koruma Kanunu Kapsamındaki Kültür Varlıklarının Rölöve,
Restorasyon, Restitüsyon Projeleri, Sokak Sağlıklaştırma, Çevre Düzenleme Projeleri ve Bunların Uygulamaları İle
Değerlendirme, Muhafaza, Nakil İşleri ve Kazı Çalışmalarına İlişkin Mal ve Hizmet Alımlarına Dair Yönetmelik esasları
uygulanacaktır.
BEHRAMPAŞA HANI STATİK MÜDEHALE-GÜÇLENDİRME İŞİ YAPTIRILACAKTIR
SİVAS BELEDİYESİ Yapı Kontrol Müdürlüğü
İhale Kayıt Numarası : 2012/53903
1 - İdarenin
a) adresi :
SULARBASI MAHALLESI KIZILAY SOK.SIVAS BELEDIYESI EK HIZ. BINASI KAT:2
6 58040
b) telefon ve faks numarası : 3462210110 - 3462210183
c) elektronik posta adresi (varsa) : bilgi@sivas.bel.tr
2 - İhale konusu yapım işinin niteliği,
türü ve miktarı
:
SİVAS BELEDİYESİ MÜCAVİR ALAN SINIRLARI İÇERİSİNDE 1 ADET YAKLAŞIK
3500 M² TAŞ YAPI ALANINA GÜÇLENDİRME -DRENAJ
3- İhalenin / Yeterlik
Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : Sivas Belediyesi İhale Komisyon Odası
b) Tarihi ve saati : 25.05.2012 - 10:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 5 gün içerisinde iş yeri teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
İşin Süresi :Yer Tesliminden itibaren 190 (Yüzdoksan) takvim günüdür.
İşin Yapılacağı Yer :Sivas Belediyesi Mücavir Alan Sınırları.
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve /veya Sanayi Odası yada esnaf ve sanatkar odası belgesi.
4.1.1.1.Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerinde alınmış, Ticaret ve /veya Sanayi Odasından
yada esnaf ve sanatkar odasından kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4.1.1.2.Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve /veya Sanayi
Odasından alınmış ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri.
4.1.2.1Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2.Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel kişiliğin ortakları,üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirtilen son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.3.Yönetmeliğin 8 inci maddesinin (a),(b),(c),(d),(e),(g)ve (i) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin
yazılı taahhütname.
4.1.4.Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen teklik mektubu.
4.1.5. Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.6.İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.7.Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza
beyannamesi.
4.1.8.İsteklinin ortak girişim olması halinde, şekli ve içeriği işe ait idari şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.9.Gerçek veya tüzel kişi olması durumuna göre ortağı olduğu şahıs şirketleri ile sermayesinin yarısından fazlasına
sahip olduğu sermaye şirketlerine ilişkin beyanname.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1İş deneyim belgeleri
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin %90 oranında az
olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak olarak Anıt Onarımı-restorasyonu, kale onarımı-restorasyonu,taş yapı Onarımı-
Restorasyonu ve Taş yapı Güçlendirme işleri kabul edilecektir. Ayrıca Bu ihalede Benzer iş olarak,’Tescilli Taşınmaz Kültür
Varlığı Yapıların Esaslı Onarımları’ benzer iş olarak kabul edilecektir.
İhale konusu iş veya benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri diplomaları kabul
edilmeyecektir.Uygulama işlerine ait alınmış benzer iş tanımına uygun iş deneyim belgeleri 1/10 oranında
değerlendirmeye alınacaktır.
4.5. İsteklinin organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler.
Teknik personel
1 adet inşaat Mühendisi (5 yıl Deneyimli)-1adet Mimar veya Restaratör Mimar(5 yıl Deneyimli) -1adet Restaratör (3 yıl
Deneyimli)
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif / fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak] belirlenecektir.
6 –İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 Türk Lirası karşılığı Sivas Belediyesi Plan ve Proje Müdürlüğü
Sularbaşı mh. Kızılay sk.Ek Hizmet binası kat2/6 58040/SİVAS adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin kendisinin veya temsilcilerinin, ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Belediyesi İhale Komisyon Odası Atatürk Caddesi No:3 58069
Merkez/SİVAS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış)takvim günüdür.
12- Bütün tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde İdare serbesttir.
13 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
14- İhalede, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu
hükümleri uygulanmayıp, Kültür ve Tabiat Varlıkları Koruma Kanunu Kapsamındaki Kültür Varlıklarının Rölöve,
Restorasyon, Restitüsyon Projeleri, Sokak Sağlıklaştırma, Çevre Düzenleme Projeleri ve Bunların Uygulamaları İle
Değerlendirme, Muhafaza, Nakil İşleri ve Kazı Çalışmalarına İlişkin Mal ve Hizmet Alımlarına Dair Yönetmelik esasları
uygulanacaktır.