Merkez_Alperen
28.05.2012, 22:47
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi En Başarılı Çağrı Merkezi Olarak Sunum Yaptı
Türkiye'de ilk kez düzenlenen Çağrı Merkezleri Zirvesi'ne davet edilen Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nin, 40'ın üzerindeki belediye çağrı merkezleri arasında en başarılı belediye çağrı merkezi olarak sunum yaptığı kaydedildi.
Türkiye'de ilk kez düzenlenen Çağrı Merkezleri Zirvesi'ne davet edilen Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nin, 40'ın üzerindeki belediye çağrı merkezleri arasında en başarılı belediye çağrı merkezi olarak sunum yaptığı kaydedildi.
Ülke genelinde faaliyet gösteren ulusal markaların, bankaların, bakanlıkların ve belediyelerin çağrı merkezlerinin katılımıyla İstanbul'da gerçekleştirilen Çağrı Merkezleri Zirvesi'nde Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi, en başarılı belediye çağrı merkezi örneği olarak sunum yaptı. Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi Koordinatörü Kürşad Özkaynar, Çağrı Merkezi kurulmadan önce vatandaşların yaşadığı sıkıntıları raporlar halinde inceleyerek bunların yaşanmaması için çağrı merkezini oluşturduklarını ve bu doğrultu da düzenlemeler ile eğitim sürecini başlattıklarını ifade etti. Özkaynar, Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nde vatandaşların şikayet, istek ve önerilerinin personel tarafından eksiksiz bir şekilde alınarak ilgili birimlere iletildiğini dile getirerek, "Çağrı Merkezini arayan vatandaşlar, sürece dair gelişmelerden haberdar edilirken kapanmayan çağrılar operatörler tarafından sürekli kontrol edilir ve sorunun çözülmesi için belediye başkanımız adına ilgili başkan yardımcıları ve birim müdürleri aranarak süreci takip eder. Bu yönüyle de Sivas Belediyesi Çağrı Merkezimiz Türkiye'de hiçbir kurumda olmayan takip sisteminin de öncüsüdür." dedi.
Zirve sonunda tüm çağrı merkezi yetkilileri, Sivas Belediyesi'nin hizmetiyle ilgili daha detaylı bilgiler alabilmek için Sivas'a geleceklerini ifade etti.
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi En Başarılı Çağrı Merkezi Olarak Sunum Yaptı
Türkiye'de ilk kez düzenlenen Çağrı Merkezleri Zirvesi'ne davet edilen Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nin, 40'ın üzerindeki belediye çağrı merkezleri arasında en başarılı belediye çağrı merkezi olarak sunum yaptığı kaydedildi.
Türkiye'de ilk kez düzenlenen Çağrı Merkezleri Zirvesi'ne davet edilen Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nin, 40'ın üzerindeki belediye çağrı merkezleri arasında en başarılı belediye çağrı merkezi olarak sunum yaptığı kaydedildi.
Ülke genelinde faaliyet gösteren ulusal markaların, bankaların, bakanlıkların ve belediyelerin çağrı merkezlerinin katılımıyla İstanbul'da gerçekleştirilen Çağrı Merkezleri Zirvesi'nde Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi, en başarılı belediye çağrı merkezi örneği olarak sunum yaptı. Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi Koordinatörü Kürşad Özkaynar, Çağrı Merkezi kurulmadan önce vatandaşların yaşadığı sıkıntıları raporlar halinde inceleyerek bunların yaşanmaması için çağrı merkezini oluşturduklarını ve bu doğrultu da düzenlemeler ile eğitim sürecini başlattıklarını ifade etti. Özkaynar, Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi'nde vatandaşların şikayet, istek ve önerilerinin personel tarafından eksiksiz bir şekilde alınarak ilgili birimlere iletildiğini dile getirerek, "Çağrı Merkezini arayan vatandaşlar, sürece dair gelişmelerden haberdar edilirken kapanmayan çağrılar operatörler tarafından sürekli kontrol edilir ve sorunun çözülmesi için belediye başkanımız adına ilgili başkan yardımcıları ve birim müdürleri aranarak süreci takip eder. Bu yönüyle de Sivas Belediyesi Çağrı Merkezimiz Türkiye'de hiçbir kurumda olmayan takip sisteminin de öncüsüdür." dedi.
Zirve sonunda tüm çağrı merkezi yetkilileri, Sivas Belediyesi'nin hizmetiyle ilgili daha detaylı bilgiler alabilmek için Sivas'a geleceklerini ifade etti.
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]