![]() |
--->: -->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
[QUOTE=sandalli;288443]Bu olaya destek verenler olduguna inanmak zor, normal bir insan buna destek veremez, olay aninda orada bulunanlarin bir cogu neden orada oldugunu bile bilmiyordu belki, zaten problemde burada, insanlari tahrik edenler, olaylari bu boyuta tasiyanlar ve en önemliside oteli atese verenler sorgulanmali, bulunmali, teshir edilmeli ama olayi sadece Sivasa ve sivasliya mal etmemeli, gercek suclu kim olursa olsun cezasini cekmeli, buna sadece aleviler degil sünnilerde destek vermeli, hic kimse icin gocunacak bir durum yok, olayin desteklenecek yanida yok. Alevi kardeslerden bir ricam da alevi olayanlardan bahsederken ikide bir yobaz yakistirmasi yaparak insanlari tahrik etmemeliyiz, eger onlara yobaz diye seslenirseniz onlarinda farkli tepkiler koymasini anlamaniz gerekir. Hosgörü icinde tartismali, o zaman bir oluruz.[/QUOTE]
yobaz kelimesi kesinlikle alevi olmayanlara degildir zaten. madımak olayını tiye alıp iğrençlik ötesi cevaplar yazan destekleyen kisileredir yobaz lafı. kime ayıp olurki bundan öte yobazlık zaten olmazki |
--->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
sandalli, madımak_58, can99, berat.demir ve bütün kardeşlerimiz. Tamam kapatın helallesin birbirinizle bu tartışma bitmez birbirimize laf atmakla birşey elde edemeyiz. Müslümanlar kardeştir. Hadi güzel kardeşlerim helalleşin. Hz.Muhammedi ve Ehl-i Beyti örnek alın helalleşin.
|
-->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
Hz.Muhammed (S.A.V.): " ümmetimin ihtilafinda hayir vardir." buyurmustur. Insanlarin algilamalari elbette farkli olur, önemli olan sekil degil niyettir. Niyetler bozuk olmasin.
|
-->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
Arkadaslar hakkinizi helal edin, eger benim bir hakkim varsa hepinize helal olsun. Saygi ve Selamlar. Eyupk kardes sanada ayrica tesekkürler.
|
--->: -->: --->: -->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
[QUOTE=can99;288441][B][FONT="Arial Black"]peki ozaman bir konu acılsın ve sivas şehitlerimizi herkes saygıyla ansın burda.
zaten anıyoruz diycekseniz hiç inandırıcı olmaz cünkü burda bu sitede madımak la ilgili acılmıs konuya cevap verenlerde sivasliydi yani igrenc cevaplardan bahsediyorum ve herkes tebrik etmis o arkadaslari ve kimse birsey dememisti.[/FONT][/B][/QUOTE] iyide kardeşim tek taraflı bakmayalım ozaman açılan başlıklara ve yorumlara bakalım sivas katliamı,yobazlar vs vs yazılanlar bunlar.. ölen arkadaşları analım demişisin yakamıza resim asıp elimize pankart alıp gezerek anılmaz onlar için en makbule geçecek olan mezarları başında yasin okumak..madem kuranı kerimide biliyoruz nasıl anmamız gerektiğinide bilmemiz lazım..yanlış bişey söylediysem uyarabilirsin |
--->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
Moonlight-58 arkadaşımızın da dediği gibi konu durmuş durmuş yine madımak olaylarına gelmiş.Ya arkadaşlar sizin derdiniz ne anlayabilir miyim.Sakın bana biz madımak olaylarında ölen kardeşlerimiz için onlara olan saygımızı göstermeye çalışıyoruz demeyin.Adamın biri gelmiş sivaslılar için yaratık ve yobaz lafını kullanmış şu an burda yorum yazan bazı kişiler de ona bu yorumu yaptığı için altına teşekkür koymuş.Bu mu sizin ölenleri anma anlayışınız.İnsanlara laf atarak mı siz ölenleri anıyorsunuz.
|
--->: -->: --->: -->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
[QUOTE=amet_58;288453]iyide kardeşim tek taraflı bakmayalım ozaman açılan başlıklara ve yorumlara bakalım sivas katliamı,yobazlar vs vs yazılanlar bunlar.. ölen arkadaşları analım demişisin yakamıza resim asıp elimize pankart alıp gezerek anılmaz onlar için en makbule geçecek olan mezarları başında yasin okumak..madem kuranı kerimide biliyoruz nasıl anmamız gerektiğinide bilmemiz lazım..yanlış bişey söylediysem uyarabilirsin[/QUOTE]
[B]yanlış kısım ne söylim ellerde pankartlar vs anılmaz demissin. bunun sebebi madımagın müze olmasının istenmesidir. insanlık dışı bir olayın yaşandıgı onca insanın gerisi hic önemli degil kimisi demiste aydınmıs aydın görmesek yutturucaklar felan aydın olmalarını gectim insan dan bahsediyorum o yüzden onca insanın feci bi şekilde katledildigi yerin müze olmasını istemek yanlış bişeymi peki bende sana bunu soruyorum. bu yüznden binlerce insan her yıl orda bu sekilde toplanıyor ve sivas halkı bundan rahatsızlık duyuyor(muş) rahatsızlık duyan bazı arkadaslarda burda iğrenclik ötesi mesajlar yazıyor. sorun işte bu arkadaşım yanlış yazdıgım bi yerde varsa sen beni uyar[/B] |
--->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
[QUOTE=yakamozz;288454]Moonlight-58 arkadaşımızın da dediği gibi konu durmuş durmuş yine madımak olaylarına gelmiş.Ya arkadaşlar sizin derdiniz ne anlayabilir miyim.Sakın bana biz madımak olaylarında ölen kardeşlerimiz için onlara olan saygımızı göstermeye çalışıyoruz demeyin.Adamın biri gelmiş sivaslılar için yaratık ve yobaz lafını kullanmış şu an burda yorum yazan bazı kişiler de ona bu yorumu yaptığı için altına teşekkür koymuş.Bu mu sizin ölenleri anma anlayışınız.İnsanlara laf atarak mı siz ölenleri anıyorsunuz.[/QUOTE]
ya yakamoz allah aşkına surda medeni medeni konusup anlasmaya çalısıyoruz sende bu sekilde katılabilirsin sen böyle gelip agrasif agrasif satasıır gibi mesajlar yazarsan asıl konu cıgırından cıkar |
--->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
[QUOTE=madımak_58;288257][B][I][COLOR="Magenta"]bu eski günler dediğiniz süre ne zamana dayanıyor acaba? eskiden tesettür diye birşey yoktu.şimdi de sanki modaymış gibi her gün bir genç kızımız kapanıyor...
kapanmak,Allahın emir ve yasaklarına uymak baş örtüsüyle olmuyor.eminim o kızda içinden gelerek kapanmamıştır.aile baskısı çok fazla.bu olaya ayıp diyebiliyorsunuz,ama en azından içinde zulüm yok...[/COLOR][/I][/B][/QUOTE] bılımsellıkten ne kadar uzak.dın alımı gıbı yazmısınızda dayanagı yok.allahın emırlerıne uymak ne ıle oluyor onuda yazsaydınız.bakın kuranda acıkca bıldırılen ortunmeye gereksız bır moda akımı yakıstırması yapmıssınız.kuranın bır harfını reddeden dınden cıkar allah korusun.dıkkatlı olun lutfen ... hem eskıden ergenekon da yoktu malumunuz basortusunu bahane edıp sorun halıne getırıp huzur bozmak ıcın kullananda onlar |
--->: -->: --->: -->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
[QUOTE=can99;288456][B]yanlış kısım ne söylim ellerde pankartlar vs anılmaz demissin.
bunun sebebi madımagın müze olmasının istenmesidir. insanlık dışı bir olayın yaşandıgı onca insanın gerisi hic önemli degil kimisi demiste aydınmıs aydın görmesek yutturucaklar felan aydın olmalarını gectim insan dan bahsediyorum o yüzden onca insanın feci bi şekilde katledildigi yerin müze olmasını istemek yanlış bişeymi peki bende sana bunu soruyorum. bu yüznden binlerce insan her yıl orda bu sekilde toplanıyor ve sivas halkı bundan rahatsızlık duyuyor(muş) rahatsızlık duyan bazı arkadaslarda burda iğrenclik ötesi mesajlar yazıyor. sorun işte bu arkadaşım yanlış yazdıgım bi yerde varsa sen beni uyar[/B][/QUOTE Müze sanat ve bilim eserlerinin veya sanat ve bilime yarayan nesnelerin saklandığı, halka gösterilmek için sergilendiği yer veya yapılardır. Müzeler, toplumların bilim ve sanat ürünleri ile yer altı ve yer üstü zenginliklerini sergilemek, tarihin eski dönemlerinde yaşamış toplumları bilim ve sanat açısından inceleyerek, hem günümüzü hem de geleceği aydınlatmak, bireylerin geçmişi daha iyi tanımalarına olanak sağlamak amacıyla oluşturulmuş kurumlardır. Müzelerde bulunan nesnelere ait bilgiler müze içinde ve dışında yazılı ve sözlü olarak açıklanır. Müzeyi gezen ziyaretçilerin müzedeki eserler hakkında detaylı bilgi edinmeleri sağlanır. Müzeler ülkelerin kültürel değerlerinin oluşmasına önemli katkılarda bulunurlar. Bilim, sanat, folklor ve antika eşyalar gibi çeşitli konulardaki eserleri bir arada sunabileceği gibi doğa, etnografya ve havacılık gibi sadece tek bir konuyu içeren eserleri de sergileyebilirler. bak kardeşim müzenin tanımı ve faaliyetleri burada madımak ile bağdaştıramıyorum ben madımağın müze olması imkansız kardeş |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 08:57. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.