Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=35871)

Reform 17.07.2010 09:56

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=barikat58;565140][B][I]Saldırı yapmdım şükür hazım problemim yok fakat bunları daha çok kılıçdaroğlu zihniyeti yaşıyor tıpkı baykal gibi (Saldırı ve Hazımsızlık)...[/I][/B]

[B][I]Bugüne kadar ülkenin sırtından geçinen hortumlarını kızgın fil edasıyla devletin gölüne batıran yedi ceddini ssk lı ve meslek sahibi eden her türlü şaibeli işte ismi geçen bu zihniyetin taşeronlarına Sivas'ta park alanı yoktur.Bunu her seçim döneminde zaten Sivas gösteriyor ki 12 Eylülde açık ara gösterecek yine.Yani boşuna kürek çekmeye gerek yok zira Sivas'ta denizde yok :rolleyes:[/I][/B]

[B][I]Ayrıca yazılarımın çoğunu okuyun yada azını benim için farketmez benim tarzım bu eleştirme hakkınız yoktur tıpkı benim sizi eleştirmediğim gibi ![/I][/B]

Öyle bir tarz tutum içine girmişsinki türk filmlerinde olur aşağı mahalle yukarı mahalle dedikoducu kadınları gibi sırf çene.
Biraz ciddi ol bence sulukule eğlencelerine benziyor tutumun. Ben kimsenin avukatı yada taraftarı değilim ilimize bir misafir geliyor bu kim olursa olsun iyi davranmak memnun bırakmak gerekir diye görüş belirttim. Sen tutmuş nelerden bahsediyorsun. Aslında bu konuda yazmak istemezdim ama sen açmışın konuyu ondan yazıyorum. Bahsettiğin kişi belgesiz ciddi bir kaynak olmadan konuşmaz, nasılki sizin başbakan yardımcısını canlı yayında kırmızı surat yaptı, hani eroin tüccarlığı yapan vekiliniz vardıya ondan bahsediyorum.
Yıllar geçmiş sende ordan burdan duyduğun ssk da yok böyle yapmış yok şöyle yapmış bilgilerle saldırıyorsun işte. Varsa belgen biliyorsan böyle birşey git cumhuriyet savcılıkları var suç duyurusunda bulun. Ha sen bu şimdiki yargıyada güvenmiyosundur, o zaman 12 Eylül refarandumdan evet çıkar belki istersen 13 eylülü bekle, yargı bağımsızlaşacakya CHP nin elinden alınıp AKP ye verilecekmişya o zaman açarsan davayı kılıçdaroğlunu içeri attırma ihtimalin, şansın hayli fazla olur.

filografozan 17.07.2010 10:11

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
sevgili dostlar,arkadaşlar ortam kırıcı olmaya meyyal hale geldi;
tartışmaların tadında kalmasıdır hepimize yakışan.
eminim başka faydalı bölümlerlede ilgilenmek,enerji ve zamanı bu olaya hasretmekten iyi olur bence.

Reform 17.07.2010 10:28

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=filografozan;565213]sevgili dostlar,arkadaşlar ortam kırıcı olmaya meyyal hale geldi;
tartışmaların tadında kalmasıdır hepimize yakışan.
eminim başka faydalı bölümlerlede ilgilenmek,enerji ve zamanı bu olaya hasretmekten iyi olur bence.[/QUOTE]

Arkadaşım herkes aynı görüşte olacak diye bir şeymi var, neden insanlar birbirlerinin fikrine emeğine saygı duymaz, ama bazıları işi çığırından çıkarmak adına elinden gelen iyneleyici sözlerle ortamı geriyor. Böyle cevap yanıt hoşuma gitmiyor insan yazar görüşünü belirtir vede susar. İstemeyerek cevap hakkı olduğu için yazmak zorunda kaldım rahatsızlık verdimse arkadaşlardan özür dilerim kusura bakmayınız.

filografozan 17.07.2010 10:36

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=Reform;565216]Arkadaşım herkes aynı görüşte olacak diye bir şeymi var, neden insanlar birbirlerinin fikrine emeğine saygı duymaz, ama bazıları işi çığırından çıkarmak adına elinden gelen iyneleyici sözlerle ortamı geriyor. Böyle cevap yanıt hoşuma gitmiyor insan yazar görüşünü belirtir vede susar. İstemeyerek cevap hakkı olduğu için yazmak zorunda kaldım rahatsızlık verdimse arkadaşlardan özür dilerim kusura bakmayınız.[/QUOTE]
kıymetli kardeşim,benim amacım bu güzel forumları tv üslubu kavgacı tartışma platformlarına benzer olarak görmemek.
tabiki fikir ayrılığı,görüş ayrılığı olacak.
aksi halde insan olma sıfatımız surette kalır sirete yükselmez.
bakın bu kadar basit bir konu nekadar uzadı.çok gereksiz kırılmalar,incinmeler bize ,sivaslılara yakışmayan boyutlara geldi.
bu konuya ayırdığımız zamanı çok daha verimli kullanabiliriz.
neticede hepimiz arkadaşız.
selam saygılarımla....

BekirBayrak 17.07.2010 11:16

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[B][I]Benim anlamadığım konu 2002 de iktidara gelen bu AKP hükümeti bu zaman kadar bu memleket için hiç mi iyi,faydalı bi işler yapmadıda her yaptığı icraata CHP ve diğer muhalefet partileri karşı çıkıyor.
Zaten memleketimizde muhalefet demek hükümetin her yaptığı işe karşı çıkmak bunuda en güzelini zaten CHP yapıyor.
Bu referandum olayındada CHP ve diğer muhalefet partileri üzerlerine düşeni yapıyor ve sadece Hayır demekle işlerini yaptıklarına inanıyorlar.
Bırakalımda CHP ve diğerleri işlerini yerine getirsinler zaten tek yaptıkları şey yapılan her şeye hayır demek,ve böle mutlu oluyorlar
ALLAH Mesut etsin........[/I][/B]

LaEdri 17.07.2010 12:40

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=BekirBayrak;565234][B][I]Benim anlamadığım konu 2002 de iktidara gelen bu AKP hükümeti bu zaman kadar bu memleket için hiç mi iyi,faydalı bi işler yapmadıda her yaptığı icraata CHP ve diğer muhalefet partileri karşı çıkıyor.
Zaten memleketimizde muhalefet demek hükümetin her yaptığı işe karşı çıkmak bunuda en güzelini zaten CHP yapıyor.
Bu referandum olayındada CHP ve diğer muhalefet partileri üzerlerine düşeni yapıyor ve sadece Hayır demekle işlerini yaptıklarına inanıyorlar.
Bırakalımda CHP ve diğerleri işlerini yerine getirsinler zaten tek yaptıkları şey yapılan her şeye hayır demek,ve böle mutlu oluyorlar
ALLAH Mesut etsin........[/I][/B][/QUOTE]

CHP'nin siyasi vizyonu,siyasi vizyonsuzluk üzerinedir.Kılıçdaroğlu'nun kim olduğunu da herkes tanıyor.Siz bakmayın bu pohpoha..Bunlar muhalefet olmaktan öteye geçemez..CHP kendilerinden başka kimseye faydası olmayan bir partidir.Bu ülkeye zarardan başka kazandırdığı tek şey daha fazla zarardır..

ÖnceVatan_58 17.07.2010 14:47

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=BekirBayrak;565234][B][I]Benim anlamadığım konu 2002 de iktidara gelen bu AKP hükümeti bu zaman kadar bu memleket için hiç mi iyi,faydalı bi işler yapmadıda her yaptığı icraata CHP ve diğer muhalefet partileri karşı çıkıyor.
Zaten memleketimizde muhalefet demek hükümetin her yaptığı işe karşı çıkmak bunuda en güzelini zaten CHP yapıyor.
Bu referandum olayındada CHP ve diğer muhalefet partileri üzerlerine düşeni yapıyor ve sadece Hayır demekle işlerini yaptıklarına inanıyorlar.
Bırakalımda CHP ve diğerleri işlerini yerine getirsinler zaten tek yaptıkları şey yapılan her şeye hayır demek,ve böle mutlu oluyorlar
ALLAH Mesut etsin........[/I][/B][/QUOTE]

Yaptı elbetteki yapmaz olurmu yiğidi öldür hakkını yeme demiş atalarıımız.
Ancak sayın Bekir bey bir şey devreye giriyor. 3 Yanlış bir doğruyu götürdüğü için malesef oda ortadan kayboluyor.
Kimki vatan için millet için iyi şeyler yapar hepisnin önünde eğiliriz,
Kim işsizliği, yolsuzluğu, fakirliği, açlığı terörü yok eder isim parti gözetmeksisin bizim sayar destekleriz.
CHP nin muhalefeti olamsa bazı şeyleri engellemese şuan Türkiye bir abtaklığın içinde olacaktı.
1 Mart Teskeresine engel oldu kötümü oldu ?
Mayınlı arazilarin İsraiile 49 yıllığına peşkeş çekilmesine mani oldu anayasaya götürdü kötümü yaptı?
Herşeyi muhalefet için yapıyo deyip işin içinden çıkmayın bazı gerçekleride görmek gerekiyor.

bilal kose 17.07.2010 17:16

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=abircan;565084]kendini aydın bilinçli bilmiş mi sanıyorsun, madımağı lanetleyenler her defasında başbağlarıda lanetlemişlerdir,
önce avatarındaki israil karşıtlığından başlayalım sen ortada yokken bu ülkenin antiemperyalist gençleri fkö nün yanında filistin topraklarında israile karşı şavaşıyordu, öyle senin gibi bayrak yakmıyorlardı her cuma uzaktan kumandayla, hani niye cumaları yoksunuz beyazıtta israilin işgali bitti mi ki, o çok sevdiğiniz haması israil kurdurdu bunu bil azgelişmiş aydınım benim, niçin haması destekledi , kuru kuruya dincilikle besleyip büyüttükü, filistinliyi filistinliye düşman etmek için ve bundada görülüyorki bugün israil çok başarılı oldu,

sivaslıyı çokda masum addetme hiç mi sivasta olaya karışan yoktu o gün toplanan en az 5000 kişi vardı, şeriat şeriat diye bağıran cumhuriyet burada kuruldu burada yıkılacak diyen, vali istifa diyen nereden geldi bu insanlar nereye kayboldu, hepsimi dışardan tekkelerden kuran kursalarından geldi hadi canım bende sivaslıyım bende o gün oradaydım bende gözümle gördüm olayları an be an , 50 - 100 kışkırtıcı dışında geri kalan bal gibide sivaslıydı, sivas halkı özür dileyip madımağı utanç müzesi yapana kadar bu lanet sürecektir bunu böylece bilesin sayın bilal köse kardeş[/QUOTE]

Bence sen cok fantizi filmlerine bakiyorsun.Imzanin anlami cok guzel ona laiksen senden iyisi yok Abircan kardas. saygilar.

aysima58 17.07.2010 18:21

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
benim msj ımı silmişler kele neyse silsinler bakalım elbet abircan gibi olmadığımdan silinmiştir msj ım aman abircan gibi saçma sapan yazılar yazacaksam silmelerine razıyım hiç önemli değil silin keşke abircanınkileride silsenizde milleti bölücüğe davet etmese.

doğan bulut58 17.07.2010 21:40

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
abircan basdandan beri seviyesizce yorum yapıp duruyor bölücülük kıjkırtıcı yorumlar sanki sivasa savaş açargibi yorumlar ikide bir madımak olaylarını öne sürer madımak olaylarını kem isterdi sanmıyorum o olayları ne alevisi neden sünlüsü nede bir baskası kabullensin allah bidahada göstermesin ama yorumlarını üslübünü değişirsen biraz daha iyi olur öyle yorumların varki çok seviyesizce ağzından çıkanı kulağın duysun biraz ayıp ayıp hepimiz aynı toprağın çocuklarıyız


WEZ Format +2. ?uan Saat: 17:48.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.