Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

TracyMcGrady58 06.11.2008 18:13

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Bende bugünkü ciceklerimi

[B][COLOR="blue"]gürün_güzeli'ne[/COLOR][/B]
[B][COLOR="blue"]Peri-58'e[/COLOR][/B]
ve [B][COLOR="Blue"]Abdullah Duman[/COLOR][/B] kardesime yolluyorum.

ABDULLAH DUMAN 06.11.2008 18:19

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="Magenta"][CENTER][IMG]http://img72.imageshack.us/img72/8771/yc30xi9.jpg[/IMG]

gürün_güzeli
falçata 58
haythuyt
veysel
kronick
rüştü elmas
altuntaş 58
ayhan bayrak
semih-58
yerliturkuaz
arif coşkun
kaptan 58
bekir bayrak
günay
eyüphan aydın
arikarinkuchi
abdurrahman 58
rallim 58
cahar
furkan
sivaslady
serd@r
berat demir
yiğiter
tatlı-dilli
dark_yamtar58
engin58
sweetgril
lablabi82
sibelyılmaz
tracymcgrady58
rezzce
nihat83
duman_58
seva
didem58
seheresma
yiğidonun_kızı
fatos_yvz
ahmetturan90
sonbayar5803
sönmez
sivaslı_melek
gül-i ahmer
ümit koç
ötükenindelisi
svs crazy 58
eslemnida
banu-58
peri 58
papatya.58.10
kibrisli
tatlis
yerliturkuaz
yağmur58
metin altuntas
nesli
nazlıgül
dumanlı
candy_58
albina_58

daha aklıma gelmeyen şuanda online olan ofline olan tüm üyelerimize


[/CENTER][/COLOR][/B]

sibelYILMAZ 06.11.2008 18:39

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[I][COLOR="Green"][FONT="Comic Sans MS"]BU ÇİÇEKLERİM BENİ BÜTÜN SEVENLERE( biraz klasik oldu ama ) :)[/FONT][/COLOR][/I]

yerliturkuaz 06.11.2008 19:59

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Benim çiçeklerim yazdığı güzel şiirlerden dolayı Sweetgirll'e......[/B]

Arif Coşkun 08.11.2008 16:30

Cevap: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[quote=EyüphanAydın;328445]Bende bugunki çiceklerimi sadece Arif Çoşkun abime yolluyorum :D[/quote]

Hani burda gül mül yok seni kandırıkçıııııı seniiiii:D
Çiçekçinin çırağı gülleri başkasına götürmüş ben yeni güller isterim baneneeeeee:D

Arif Coşkun 08.11.2008 16:46

Cevap: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[quote=arifcoskun;329292]Hani burda gül mül yok seni kandırıkçıııııı seniiiii:D
Çiçekçinin çırağı gülleri başkasına götürmüş ben yeni güller isterim baneneeeeee:D[/quote]

Eyüphan çiçekçinin çırağınımı kovalıyon nerdesin canımmmm:D

seva 08.11.2008 16:46

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
arifcoskun , dark_yamtar58 , gürün_güzeli , sibelYILMAZ , SivasLady , Sweetgirl TracyMcGrady58 engin58.

veysel 08.11.2008 22:13

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
TracyMcGrady58
Engin58
58memo

Sivasprensi 08.11.2008 22:17

--->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=Sweetgirl;326252][B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]bugün gülüm sivasprensine gelsin
[url]www.sivastuning.com[/url] da mesajimi sildigi icin :D

[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=15&pictureid=92[/IMG][/COLOR][/CENTER][/I][/B][/QUOTE]gülünü geri ıade etmem gerek cünkü mesajını ben sılmedımkı

veysel 08.11.2008 22:19

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Kaptan-58
dark_yamtar58
altuntas_58
yagci58


WEZ Format +2. ?uan Saat: 04:22.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.