![]() |
|
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Bende bugünkü ciceklerimi
[B][COLOR="blue"]gürün_güzeli'ne[/COLOR][/B] [B][COLOR="blue"]Peri-58'e[/COLOR][/B] ve [B][COLOR="Blue"]Abdullah Duman[/COLOR][/B] kardesime yolluyorum. |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Magenta"][CENTER][IMG]http://img72.imageshack.us/img72/8771/yc30xi9.jpg[/IMG]
gürün_güzeli falçata 58 haythuyt veysel kronick rüştü elmas altuntaş 58 ayhan bayrak semih-58 yerliturkuaz arif coşkun kaptan 58 bekir bayrak günay eyüphan aydın arikarinkuchi abdurrahman 58 rallim 58 cahar furkan sivaslady serd@r berat demir yiğiter tatlı-dilli dark_yamtar58 engin58 sweetgril lablabi82 sibelyılmaz tracymcgrady58 rezzce nihat83 duman_58 seva didem58 seheresma yiğidonun_kızı fatos_yvz ahmetturan90 sonbayar5803 sönmez sivaslı_melek gül-i ahmer ümit koç ötükenindelisi svs crazy 58 eslemnida banu-58 peri 58 papatya.58.10 kibrisli tatlis yerliturkuaz yağmur58 metin altuntas nesli nazlıgül dumanlı candy_58 albina_58 daha aklıma gelmeyen şuanda online olan ofline olan tüm üyelerimize [/CENTER][/COLOR][/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[I][COLOR="Green"][FONT="Comic Sans MS"]BU ÇİÇEKLERİM BENİ BÜTÜN SEVENLERE( biraz klasik oldu ama ) :)[/FONT][/COLOR][/I]
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Benim çiçeklerim yazdığı güzel şiirlerden dolayı Sweetgirll'e......[/B]
|
Cevap: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[quote=EyüphanAydın;328445]Bende bugunki çiceklerimi sadece Arif Çoşkun abime yolluyorum :D[/quote]
Hani burda gül mül yok seni kandırıkçıııııı seniiiii:D Çiçekçinin çırağı gülleri başkasına götürmüş ben yeni güller isterim baneneeeeee:D |
Cevap: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[quote=arifcoskun;329292]Hani burda gül mül yok seni kandırıkçıııııı seniiiii:D
Çiçekçinin çırağı gülleri başkasına götürmüş ben yeni güller isterim baneneeeeee:D[/quote] Eyüphan çiçekçinin çırağınımı kovalıyon nerdesin canımmmm:D |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
arifcoskun , dark_yamtar58 , gürün_güzeli , sibelYILMAZ , SivasLady , Sweetgirl TracyMcGrady58 engin58.
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
TracyMcGrady58
Engin58 58memo |
--->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=Sweetgirl;326252][B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]bugün gülüm sivasprensine gelsin
[url]www.sivastuning.com[/url] da mesajimi sildigi icin :D [IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=15&pictureid=92[/IMG][/COLOR][/CENTER][/I][/B][/QUOTE]gülünü geri ıade etmem gerek cünkü mesajını ben sılmedımkı |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Kaptan-58
dark_yamtar58 altuntas_58 yagci58 |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 04:22. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.