Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

özdemir 10.11.2008 15:12

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img119.imageshack.us/img119/2623/92911zm9.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img119/92911zm9.jpg/1/][IMG]http://img119.imageshack.us/img119/92911zm9.jpg/1/w500.png[/IMG][/URL]

bu çiçekler sadece kronick arkadaşıma....

EyüphanAydın 10.11.2008 15:15

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][img]http://img119.imageshack.us/img119/2623/92911zm9.jpg[/img]

Bende bu çicekleri Kıbrısta kalbi Sivas için atan Kıbrıslı abimiz için yolluyorum.[/B]

ABDULLAH DUMAN 10.11.2008 15:29

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="Magenta"]
][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img238.imageshack.us/img238/1086/hareketligllerno8.gif[/IMG][/URL]


gürün_güzeli
falçata 58
haythuyt
veysel
kronick
rüştü elmas
altuntaş 58
ayhan bayrak
semih-58
yerliturkuaz
arif coşkun
kaptan 58
bekir bayrak
günay
eyüphan aydın
arikarinkuchi
abdurrahman 58
rallim 58
cahar
furkan
sivaslady
serd@r
berat demir
yiğiter
tatlı-dilli
dark_yamtar58
engin58
sweetgril
lablabi82
sibelyılmaz
tracymcgrady58
rezzce
nihat83
duman_58
seva
didem58
seheresma
yiğidonun_kızı
fatos_yvz
ahmetturan90
sonbayar5803
sönmez
sivaslı_melek
gül-i ahmer
ümit koç
ötükenindelisi
svs crazy 58
eslemnida
banu-58
peri 58
papatya.58.10
kibrisli
tatlis
yerliturkuaz
yağmur58
metin altuntas
nesli
nazlıgül
dumanlı
candy_58
albina_58[/COLOR][/B]




[B][CENTER][COLOR="Red"]

][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img238.imageshack.us/img238/1086/hareketligllerno8.gif[/IMG][/URL]


gürün_güzeli
falçata 58
haythuyt
veysel
kronick
rüştü elmas
altuntaş 58
ayhan bayrak
semih-58
yerliturkuaz
arif coşkun
kaptan 58
bekir bayrak
günay
eyüphan aydın
arikarinkuchi
abdurrahman 58
rallim 58
cahar
furkan
sivaslady
serd@r
berat demir
yiğiter
tatlı-dilli
dark_yamtar58
engin58
sweetgril
lablabi82
sibelyılmaz
tracymcgrady58
rezzce
nihat83
duman_58
seva
didem58
seheresma
yiğidonun_kızı
fatos_yvz
ahmetturan90
sonbayar5803
sönmez
sivaslı_melek
gül-i ahmer
ümit koç
ötükenindelisi
svs crazy 58
eslemnida
banu-58
peri 58
papatya.58.10
kibrisli
tatlis
yerliturkuaz
yağmur58
metin altuntas
nesli
nazlıgül
dumanlı
candy_58
albina_58




[/COLOR][/CENTER][/B]

[B][RIGHT][COLOR="DeepSkyBlue"]][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img238.imageshack.us/img238/1086/hareketligllerno8.gif[/IMG][/URL]


gürün_güzeli
falçata 58
haythuyt
veysel
kronick
rüştü elmas
altuntaş 58
ayhan bayrak
semih-58
yerliturkuaz
arif coşkun
kaptan 58
bekir bayrak
günay
eyüphan aydın
arikarinkuchi
abdurrahman 58
rallim 58
cahar
furkan
sivaslady
serd@r
berat demir
yiğiter
tatlı-dilli
dark_yamtar58
engin58
sweetgril
lablabi82
sibelyılmaz
tracymcgrady58
rezzce
nihat83
duman_58
seva
didem58
seheresma
yiğidonun_kızı
fatos_yvz
ahmetturan90
sonbayar5803
sönmez
sivaslı_melek
gül-i ahmer
ümit koç
ötükenindelisi
svs crazy 58
eslemnida
banu-58
peri 58
papatya.58.10
kibrisli
tatlis
yerliturkuaz
yağmur58
metin altuntas
nesli
nazlıgül
dumanlı
candy_58
albina_58[/COLOR][/RIGHT][/B]

[B]3 kişiye değil ama hepinize 3 er buket[/B]

seva 10.11.2008 15:34

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img145.imageshack.us/img145/379/600px1pm0.jpg[/IMG][/URL]


BU GÜRÜN GÜZELLİNİN



[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img127.imageshack.us/img127/7149/recoveredjpeg20digital2fr9.jpg[/IMG][/URL]


kronick


[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img395.imageshack.us/img395/3976/recoveredjpeg20digital2ia8.jpg[/IMG][/URL]


Sweetgirl

TracyMcGrady58 10.11.2008 15:39

-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=seva;330452][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img145.imageshack.us/img145/379/600px1pm0.jpg[/IMG][/URL]


BU GÜRÜN GÜZELLİNİN



[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img127.imageshack.us/img127/7149/recoveredjpeg20digital2fr9.jpg[/IMG][/URL]


kronick


[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img395.imageshack.us/img395/3976/recoveredjpeg20digital2ia8.jpg[/IMG][/URL]


Sweetgirl[/QUOTE]

üfff ciceklere bak, kiskandim yaw :D benim hic böyle güzel cicegim olmadi :D

seva 10.11.2008 15:48

--->: -->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=TracyMcGrady58;330455]üfff ciceklere bak, kiskandim yaw :D benim hic böyle güzel cicegim olmadi :D[/QUOTE]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img380.imageshack.us/img380/4132/hilala1wl9.gif[/IMG][/URL]


bu senin olsun...

yerliturkuaz 10.11.2008 15:53

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]En centilmen en mert kardesimiz olan Abdullah`a gelsin ciceklerim....[/B]

seva 10.11.2008 15:55

--->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=yerliturkuaz;330469][B]En centilmen en mert kardesimiz olan Abdullah`a gelsin ciceklerim....[/B][/QUOTE]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/8938/resim02bb1.jpg[/IMG][/URL


buda senin...

özdemir 10.11.2008 15:56

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bende isterim :D............................

Arif Coşkun 10.11.2008 15:58

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[quote=arifcoskun;329837]Ha bu arada çiçekçi dükkanı açmış bulunmaktayım çieçekseverlere duyurulur.
Not: Kredi kartı geçerlidir:D[/quote]

Yav siz bu çiçekleri nereden alıyorsunuz,
Bu kadar arz talep varken bu krizde iyi bir iş yapalım dedik
çiçekçi tükkanı açtım, daha siftah bile yapamadım,:) üstelik "kredi kartı geçerlidir" dememe rağmen:D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 00:08.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.