![]() |
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img119.imageshack.us/img119/2623/92911zm9.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img119/92911zm9.jpg/1/][IMG]http://img119.imageshack.us/img119/92911zm9.jpg/1/w500.png[/IMG][/URL] bu çiçekler sadece kronick arkadaşıma.... |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][img]http://img119.imageshack.us/img119/2623/92911zm9.jpg[/img]
Bende bu çicekleri Kıbrısta kalbi Sivas için atan Kıbrıslı abimiz için yolluyorum.[/B] |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Magenta"]
][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img238.imageshack.us/img238/1086/hareketligllerno8.gif[/IMG][/URL] gürün_güzeli falçata 58 haythuyt veysel kronick rüştü elmas altuntaş 58 ayhan bayrak semih-58 yerliturkuaz arif coşkun kaptan 58 bekir bayrak günay eyüphan aydın arikarinkuchi abdurrahman 58 rallim 58 cahar furkan sivaslady serd@r berat demir yiğiter tatlı-dilli dark_yamtar58 engin58 sweetgril lablabi82 sibelyılmaz tracymcgrady58 rezzce nihat83 duman_58 seva didem58 seheresma yiğidonun_kızı fatos_yvz ahmetturan90 sonbayar5803 sönmez sivaslı_melek gül-i ahmer ümit koç ötükenindelisi svs crazy 58 eslemnida banu-58 peri 58 papatya.58.10 kibrisli tatlis yerliturkuaz yağmur58 metin altuntas nesli nazlıgül dumanlı candy_58 albina_58[/COLOR][/B] [B][CENTER][COLOR="Red"] ][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img238.imageshack.us/img238/1086/hareketligllerno8.gif[/IMG][/URL] gürün_güzeli falçata 58 haythuyt veysel kronick rüştü elmas altuntaş 58 ayhan bayrak semih-58 yerliturkuaz arif coşkun kaptan 58 bekir bayrak günay eyüphan aydın arikarinkuchi abdurrahman 58 rallim 58 cahar furkan sivaslady serd@r berat demir yiğiter tatlı-dilli dark_yamtar58 engin58 sweetgril lablabi82 sibelyılmaz tracymcgrady58 rezzce nihat83 duman_58 seva didem58 seheresma yiğidonun_kızı fatos_yvz ahmetturan90 sonbayar5803 sönmez sivaslı_melek gül-i ahmer ümit koç ötükenindelisi svs crazy 58 eslemnida banu-58 peri 58 papatya.58.10 kibrisli tatlis yerliturkuaz yağmur58 metin altuntas nesli nazlıgül dumanlı candy_58 albina_58 [/COLOR][/CENTER][/B] [B][RIGHT][COLOR="DeepSkyBlue"]][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img238.imageshack.us/img238/1086/hareketligllerno8.gif[/IMG][/URL] gürün_güzeli falçata 58 haythuyt veysel kronick rüştü elmas altuntaş 58 ayhan bayrak semih-58 yerliturkuaz arif coşkun kaptan 58 bekir bayrak günay eyüphan aydın arikarinkuchi abdurrahman 58 rallim 58 cahar furkan sivaslady serd@r berat demir yiğiter tatlı-dilli dark_yamtar58 engin58 sweetgril lablabi82 sibelyılmaz tracymcgrady58 rezzce nihat83 duman_58 seva didem58 seheresma yiğidonun_kızı fatos_yvz ahmetturan90 sonbayar5803 sönmez sivaslı_melek gül-i ahmer ümit koç ötükenindelisi svs crazy 58 eslemnida banu-58 peri 58 papatya.58.10 kibrisli tatlis yerliturkuaz yağmur58 metin altuntas nesli nazlıgül dumanlı candy_58 albina_58[/COLOR][/RIGHT][/B] [B]3 kişiye değil ama hepinize 3 er buket[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img145.imageshack.us/img145/379/600px1pm0.jpg[/IMG][/URL]
BU GÜRÜN GÜZELLİNİN [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img127.imageshack.us/img127/7149/recoveredjpeg20digital2fr9.jpg[/IMG][/URL] kronick [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img395.imageshack.us/img395/3976/recoveredjpeg20digital2ia8.jpg[/IMG][/URL] Sweetgirl |
-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=seva;330452][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img145.imageshack.us/img145/379/600px1pm0.jpg[/IMG][/URL]
BU GÜRÜN GÜZELLİNİN [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img127.imageshack.us/img127/7149/recoveredjpeg20digital2fr9.jpg[/IMG][/URL] kronick [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img395.imageshack.us/img395/3976/recoveredjpeg20digital2ia8.jpg[/IMG][/URL] Sweetgirl[/QUOTE] üfff ciceklere bak, kiskandim yaw :D benim hic böyle güzel cicegim olmadi :D |
--->: -->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=TracyMcGrady58;330455]üfff ciceklere bak, kiskandim yaw :D benim hic böyle güzel cicegim olmadi :D[/QUOTE]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img380.imageshack.us/img380/4132/hilala1wl9.gif[/IMG][/URL] bu senin olsun... |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]En centilmen en mert kardesimiz olan Abdullah`a gelsin ciceklerim....[/B]
|
--->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=yerliturkuaz;330469][B]En centilmen en mert kardesimiz olan Abdullah`a gelsin ciceklerim....[/B][/QUOTE]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/8938/resim02bb1.jpg[/IMG][/URL buda senin... |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
bende isterim :D............................
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[quote=arifcoskun;329837]Ha bu arada çiçekçi dükkanı açmış bulunmaktayım çieçekseverlere duyurulur.
Not: Kredi kartı geçerlidir:D[/quote] Yav siz bu çiçekleri nereden alıyorsunuz, Bu kadar arz talep varken bu krizde iyi bir iş yapalım dedik çiçekçi tükkanı açtım, daha siftah bile yapamadım,:) üstelik "kredi kartı geçerlidir" dememe rağmen:D |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 00:08. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.