![]() |
|
Cevap: --->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][QUOTE=seva;330473][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/8938/resim02bb1.jpg[/IMG][/URL
buda senin...[/QUOTE] Tesekkur ederim benden de size bir adet papatya papatyalari severimde....[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=özdemir;330474]bende isterim :D............................[/QUOTE]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/4853/roseuj1qg0.jpg[/IMG][/URL] bu senin. |
--->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=arifcoskun;330475]Yav siz bu çiçekleri nereden alıyorsunuz,
Bu kadar arz talep varken bu krizde iyi bir iş yapalım dedik çiçekçi tükkanı açtım, daha siftah bile yapamadım,:) üstelik "kredi kartı geçerlidir" dememe rağmen:D[/QUOTE] [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/6536/1457731bh1.jpg[/IMG][/URL] |
--->: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;330287]GÜRÜN GÜZELİNE...........................[/QUOTE]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img528.imageshack.us/img528/2681/resim02mp9.jpg[/IMG][/URL] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=EyüphanAydın;330391][B][B][img]http://www.kaliteliresimler.com/data/media/1512/ataturk_cicegi_2_2.jpg[/img]
Bu çiçekleride bana maçta baklava ısmarlıyacak YerliTurkuaz abime gelsin :)[/B][/B][/QUOTE] [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img384.imageshack.us/img384/9346/resim02sb7.jpg[/IMG][/URL] buda sana eyup.. |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=FALÇATA 58;330089]yooookkkkkmuuuuuuuuuu banada bir çiçek gönderen diyen bütün herkese çiçeklerim[/QUOTE]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img505.imageshack.us/img505/4904/recoveredjpeg20digital2gh1.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=EyüphanAydın;330426][B][img]http://img119.imageshack.us/img119/2623/92911zm9.jpg[/img]
Bende bu çicekleri Kıbrısta kalbi Sivas için atan Kıbrıslı abimiz için yolluyorum.[/B][/QUOTE] Saol Eyüphan, yanlız ben siteye üye olduğumda Kıbrıstaydım (3 sene önce) ondan takma isim öyle ama döndüm fakat yine Sivas'ta değilim :( İzmir'deyim. bu arada çarşamba günü SİVAS'TAYIM 3 ay oldu gelmeyeli ve burnumda tütüyor.... |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img150.imageshack.us/img150/9284/tbrcicegiuq8.jpg[/IMG][/URL] suanda online gözüken herkese gelsin 4Eylul 58_S€M!H_58 arifcoskun arikarinkuchi avsaroglu58 candy_58 caycay58 dark_yamtar58 den_iz ebubekir çakmak ero gardasin.58 gürün_güzeli hamburglu Karamellll58 Kibrisli leblebi82 mesut_sivasliyiz_58 murat aydoğan nir ofgurleyuk78 omer_ceran Peri-58 SivasLady sivaslı_gız sümmani The Last YİĞİDO TracyMcGrady58 uygur58 yağmur58 yerliturkuaz zrek[/COLOR][/CENTER][/I][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][I][COLOR="Magenta"][CENTER]buda bugün beni cok üzme nezaketinde bulunan
düsünmeden söyledigi sözleri ile kalbimi kiran DOSTUM bildigim arkadasa gelsin........ [IMG]http://img20.imageshack.us/img20/1415/elizanys01md0.jpg[/IMG][/CENTER][/COLOR][/I][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img150.imageshack.us/img150/9284/tbrcicegiuq8.jpg[/IMG][/URL] bugün cicek verme günüm olarak ilan ediyorum.... suanda online gözüken herkese gelsin AKCAMAGRALI58 AnjeL arifcoskun arikarinkuchi biboy dark_yamtar58 DARTINO ekiz_58 EyüphanAydın guventurk Kadriyeyüceyurt Karamellll58 Kardelencicegi Kibrisli kronick senolsuleyman sivaBURs SivasLady sivaslı yıldız Sivasprensi sıvvaslı TracyMcGrady58 yerliturkuaz Yiğiter ysrkml yusufulku58 zehra kartal [/COLOR][/CENTER][/I][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:11. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.