Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

yerliturkuaz 10.11.2008 16:12

Cevap: --->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][QUOTE=seva;330473][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/8938/resim02bb1.jpg[/IMG][/URL


buda senin...[/QUOTE]

Tesekkur ederim benden de size bir adet papatya papatyalari severimde....[/B]

seva 10.11.2008 18:38

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=özdemir;330474]bende isterim :D............................[/QUOTE]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/4853/roseuj1qg0.jpg[/IMG][/URL]
bu senin.

seva 10.11.2008 18:40

--->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=arifcoskun;330475]Yav siz bu çiçekleri nereden alıyorsunuz,
Bu kadar arz talep varken bu krizde iyi bir iş yapalım dedik
çiçekçi tükkanı açtım, daha siftah bile yapamadım,:) üstelik "kredi kartı geçerlidir" dememe rağmen:D[/QUOTE]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/6536/1457731bh1.jpg[/IMG][/URL]

seva 10.11.2008 18:43

--->: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;330287]GÜRÜN GÜZELİNE...........................[/QUOTE]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img528.imageshack.us/img528/2681/resim02mp9.jpg[/IMG][/URL]

seva 10.11.2008 18:46

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=EyüphanAydın;330391][B][B][img]http://www.kaliteliresimler.com/data/media/1512/ataturk_cicegi_2_2.jpg[/img]

Bu çiçekleride bana maçta baklava ısmarlıyacak YerliTurkuaz abime gelsin :)[/B][/B][/QUOTE]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img384.imageshack.us/img384/9346/resim02sb7.jpg[/IMG][/URL]


buda sana eyup..

seva 10.11.2008 18:50

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=FALÇATA 58;330089]yooookkkkkmuuuuuuuuuu banada bir çiçek gönderen diyen bütün herkese çiçeklerim[/QUOTE]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img505.imageshack.us/img505/4904/recoveredjpeg20digital2gh1.jpg[/IMG][/URL]

Kibrisli 10.11.2008 19:09

Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=EyüphanAydın;330426][B][img]http://img119.imageshack.us/img119/2623/92911zm9.jpg[/img]

Bende bu çicekleri Kıbrısta kalbi Sivas için atan Kıbrıslı abimiz için yolluyorum.[/B][/QUOTE]

Saol Eyüphan, yanlız ben siteye üye olduğumda Kıbrıstaydım (3 sene önce) ondan takma isim öyle ama döndüm fakat yine Sivas'ta değilim :( İzmir'deyim. bu arada çarşamba günü SİVAS'TAYIM 3 ay oldu gelmeyeli ve burnumda tütüyor....

Sweetgirl 10.11.2008 19:33

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img150.imageshack.us/img150/9284/tbrcicegiuq8.jpg[/IMG][/URL]

suanda online gözüken herkese gelsin

4Eylul
58_S€M!H_58
arifcoskun
arikarinkuchi
avsaroglu58
candy_58
caycay58
dark_yamtar58
den_iz
ebubekir çakmak
ero
gardasin.58
gürün_güzeli
hamburglu
Karamellll58
Kibrisli
leblebi82
mesut_sivasliyiz_58
murat aydoğan
nir
ofgurleyuk78
omer_ceran
Peri-58
SivasLady
sivaslı_gız
sümmani
The Last YİĞİDO
TracyMcGrady58
uygur58
yağmur58
yerliturkuaz
zrek[/COLOR][/CENTER][/I][/B]

Sweetgirl 10.11.2008 19:36

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][COLOR="Magenta"][CENTER]buda bugün beni cok üzme nezaketinde bulunan
düsünmeden söyledigi sözleri ile kalbimi kiran
DOSTUM bildigim arkadasa gelsin........


[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/1415/elizanys01md0.jpg[/IMG][/CENTER][/COLOR][/I][/B]

Sweetgirl 10.11.2008 22:36

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img150.imageshack.us/img150/9284/tbrcicegiuq8.jpg[/IMG][/URL]
bugün cicek verme günüm olarak ilan ediyorum....


suanda online gözüken herkese gelsin

AKCAMAGRALI58
AnjeL
arifcoskun
arikarinkuchi
biboy
dark_yamtar58
DARTINO
ekiz_58
EyüphanAydın
guventurk
Kadriyeyüceyurt
Karamellll58
Kardelencicegi
Kibrisli
kronick
senolsuleyman
sivaBURs
SivasLady
sivaslı yıldız
Sivasprensi
sıvvaslı
TracyMcGrady58
yerliturkuaz
Yiğiter
ysrkml
yusufulku58
zehra kartal
[/COLOR][/CENTER][/I][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:11.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.