![]() |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Burda alevide yok sünnide yok burda biz varız.hepimiz kardeşiz olayları bu boyuta getirmeyelim.
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Bu boyuta getirmek istemezdim ama yorumları görünce biraz kırgınlıkla ve biraz sinirle bu tür yorumlar oluşyor.Bazılarımızın kalbini kırdıysak özür dileriz.Herkesin kandiliniz kutlarım
[QUOTE=LaEdri;566873]O sizin su-i anlayışınız..:) Bu siteyi ve üyelerini tanımadan ahkam kesmeyin sonra önyargılarınız sizi pişman edebilir..;)[/QUOTE] Sanırım yavaş yavaş pişmanlık duyuyorum. Birbirimizi kırdıysak özür dilerim.Bundan sonra daha düzeyli yorum yazmaya çalışacağım. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=murat tugrul;566878]Burda alevide yok sünnide yok burda biz varız.hepimiz kardeşiz olayları bu boyuta getirmeyelim.[/QUOTE]
[B][COLOR=black]burda alevide var sünnide,böyle sacmalik olurmu herkesin görüsüde kendine,böyle sacmalik olurmu ya.kimse aslini inkar edebilirmi.elhamdülillah müslümanim ,bu demek degilki aleviye düsmanim,aksine alevi dostum cok. burdaki konu kilictaroglu sivasa geliyormus,oda gelsin hos gelsin ne diyelim.[/COLOR][/B] |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=kartal-;566901][B][COLOR=black]burda alevide var sünnide,böyle sacmalik olurmu herkesin görüsüde kendine,böyle sacmalik olurmu ya.kimse aslini inkar edebilirmi.elhamdülillah müslümanim ,bu demek degilki aleviye düsmanim,aksine alevi dostum cok. burdaki konu kilictaroglu sivasa geliyormus,oda gelsin hos gelsin ne diyelim.[/COLOR][/B][/QUOTE]
Ne demek istedigimi iyi anlamışsınız tebrik ederim. Benim demek istedigim meseleyi alevi sünni tartışmasına indirgemeyelim bu tartışma kimseye fayda saglamaz bu tartışmayı ben ayıp olarak görüyorum Kimsenin aleviliginede sünniliginede bir şey söyleme hakkım yok .O hakkı kim kendisinde görürse onuda ayplarım. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=kartal-;566901][B][COLOR=black]burda alevide var sünnide,böyle sacmalik olurmu herkesin görüsüde kendine,böyle sacmalik olurmu ya.kimse aslini inkar edebilirmi.elhamdülillah müslümanim ,bu demek degilki aleviye düsmanim,aksine alevi dostum cok. burdaki konu kilictaroglu sivasa geliyormus,oda gelsin hos gelsin ne diyelim.[/COLOR][/B][/QUOTE]
Haklısınız Hepinize iyi akşamlar |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
abircan armutluk yapan sensin...EVET çıkacak ve bu ülke sizin zihniyetinizden kurtulacak...
bu arada okumadan karar vermeyin..elinde oylanacak anayasa paketi olmayan varsa özel mesaj atabilir ben gönderebilirim. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
TÜRKiYE CUMHURiYETiNiN TEMELiNi SiVAS´DA ATTIK demis,ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK,SiVAS´LI HEMSERILERIM SAG DUYULU DAVRANIP INSALLAH "HAYIR" DERLER...BU REFERANDUMUN 12 EYLÜL CÜLERLE NE ALAKASI VAR!! BU AKP NIN KENDINI SIYASALLASTIRMASINDAN BASKA BIR SEY DEGIL,BUNUDA GERCEKLESTIRSE VAY GELDI TÜRKIYEMIN BASINA...ELE GECIRMEDIKLERI ANAYASA KALMISTI!
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Sefa geldi hos geldi.buyrsun gelsin sayin indira gandi bey.Cumhuriyet sivasta kuruldu evet indara gandi beyle cumhuriyetin ne alakasi var.suanki chp nin cumhuryetle ne alakasi var.Cumhuriyeti ve ataturku kendine siper edip onlari kullanmaktan baska oteye gidemeyen bir chp mustafa kemal ataturk yasasaydi eger en cok chp kurdugunu pisman olurdu herhalde.
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Herkese iyi günler dilerim.Çağdaş arkadaşımın tüm dediklerine noktasına kadar katılıyorum.Bilal köse arkadaşıma şu cevabı vermek istiyorum.Dostum sizin gibiler ''Atatürk'e kalırsa böyle yapardı yok şöyle yapardı'' demesinler.Hayatınızda bir kere bile Nutuk'u veya Turgut Özakman Bey'in bir kitabını veyahut herhangi bir Kurtuluş savaşı ile ilgili kitabı okudunuz mu?Atatürk neden o partiyi kurmuş öğrendiniz mi?Haa eğer ki Atatürk birilerine kızarsa ki o da bugüne kadar seçimi kazanan sağ parti liderlerine ve chp liderlerine kızardı(Kemal Bey hariç).Çünkü yıllardır ülkeyi emperyalizmin uşağı yapmış,Dini sistemi cumhuriyet yerine koymaya çalışmış,Sağ sol olaylarının çıkmalarına zemin oluşturmuş ve de toplumsal ayrışmaya neden olmuştur(Kürt açılımı,ermeni açılımı,roman açılımı...)Bu açılımlar milleti ayrıştırarak değil milleti birbirine kenetleyerek olur.Ama şu ortamda millet birbirine kenetlenemez ki.Çünkü her propagandaya inana bir milletiz.Dalgalar bizi nereye sürüklerse oraya çekilen veya buna kanan bir milletiz.
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[B]Gelse Nolur Gelmese Nolur [/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:40. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.