Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

veysel 12.11.2008 21:40

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Siteye girmeyi unutmayan arkadaslar gönderiyorum

Engin58 12.11.2008 21:45

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][COLOR="DeepSkyBlue"]Güzel Sivasimin Yurticinde vede Yurtdisinda yasayan Siz Degerli hemserilerime gelsin cünkü sizler hepiniz güzel olan en güzelliklere layiksiniz.Saygilarimla...[/COLOR][/I][/B] [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/221/karbeyaz50yasemin50favoex0.gif[/IMG][/URL]

veysel 12.11.2008 22:04

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Online olan herkese gönderiyorum....

ABDULLAH DUMAN 13.11.2008 07:39

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[COLOR="DarkOrchid"][B]SİZLERE DÜNYANIN EN GÜZEL İNSANLARINA DÜNYANIN EN GÜZEL ÇİÇEĞİ OLAN KARDELENLERİ VERİYORUM[/I][/COLOR]

AYNI KİŞİLERE
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img56.imageshack.us/img56/8907/wwwyeniresimcomiekresimkg0.jpg[/IMG][/URL]

[B][COLOR="Magenta"]

rüştü elmas
tatlis
gürün_güzeli
falçata 58
kronick
havva sayyar
ayparcam
altuntaş 58
haythuyt
ayhan bayrak
semih-58
veysel
yerliturkuaz
arif coşkun
kaptan 58
bekir bayrak
günay
eyüphan aydın
arikarinkuchi
abdurrahman 58
rallim 58
cahar
recep yüksel
abircan
özdemir
ümit_koç
furkan
sivaslady
serd@r
berat demir
yiğiter
tatlı-dilli
dark_yamtar58
engin58
sweetgril
lablabi82
sibelyılmaz
tracymcgrady58
rezzce
sivaslıprens
nihat83
duman_58
seva
burcum
as!melek
didem58
seheresma
melek89
gülkibar 58 07
yiğidonun_kızı
fatos_yvz
ahmetturan90
sonbayar5803
sönmez
sivaslı_melek
gül-i ahmer
ümit koç
ötükenindelisi
svs crazy 58
eslemnida
banu-58
peri 58
papatya.58.10
kibrisli
leblebi 82
yerliturkuaz
hazan
yağmur58
metin altuntas
nesli
nazlıgül
dumanlı
candy_58
albina_58
hakaan
karamelll58
yasemen
sevgim 58
gfb34
ommy[/B][/COLOR]

HaZaN 13.11.2008 08:57

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][COLOR="Red"][COLOR="Magenta"]Çiçeklerimi ayrım yapmadan tüm sitediki arkadaşlara gönderiyorum..!!!!![/COLOR][/COLOR][/I][/B]

[IMG]http://img297.imageshack.us/img297/3224/a1yc2.gif[/IMG][IMG]http://img214.imageshack.us/img214/5244/a2fh0.gif[/IMG]
[IMG]http://img214.imageshack.us/img214/7163/a3wm4.gif[/IMG][IMG]http://img297.imageshack.us/img297/4193/a4mw8.gif[/IMG]
[IMG]http://img214.imageshack.us/img214/9369/a5kp9.gif[/IMG][IMG]http://img155.imageshack.us/img155/9066/a6ym4.gif[/IMG]
[IMG]http://img214.imageshack.us/img214/264/a7il7.gif[/IMG][IMG]http://img297.imageshack.us/img297/1936/a8hh6.gif[/IMG]
[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk235/zzaarriiff/21d363b37f0fb16bfc68cb9500048be2_we.gif[/IMG]

Sweetgirl 13.11.2008 10:22

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]bugün söz verdigim gibi ilk ciceklerimi
berat'a veriyorum

[IMG]http://img388.imageshack.us/img388/7355/ssl11128eo9.jpg[/IMG][/COLOR][/CENTER][/I][/B]

Sweetgirl 13.11.2008 10:23

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]ikinci cicegimi güzel strudel tarifi icin kronick'e veriyorum

[IMG]http://img397.imageshack.us/img397/93/abdullahcicekci9.jpg[/IMG][/COLOR][/CENTER][/I][/B]



[B][I][COLOR="Magenta"]ve son cicek hakkimida simdilik sakliyorum[/COLOR][/I][/B]

SivasLady 13.11.2008 10:32

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[CENTER][B]bugün ilk cicegim ARIF abime :)

[IMG]http://www.blumen-caliskan.de/Blumen/Braut/eineRose_G.jpg[/IMG][/B][/CENTER]

SivasLady 13.11.2008 11:03

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][CENTER][B]ikinci cicegimde BERAT`a gelsin :)
[IMG]http://www.aycicegim.net/yasam_ve_hayat/ciceklerin_dili/bilder/ciceklerin_dili/02_karanfil_beyaz.jpg[/IMG][/B][/CENTER][/B]

Arif Coşkun 13.11.2008 11:07

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Bende,
Bugün ilk olarak Sivaslady Kader bacıma
bu orkideleri gönderiyorum.

[IMG]http://img120.imageshack.us/img120/5674/orkidegh6.jpg[/IMG]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.