Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

seva 17.11.2008 19:04

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
eyüphan aydın


[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img78.imageshack.us/img78/2045/cicek2wq8.jpg[/IMG][/URL]

Abdurrahman 58 17.11.2008 19:13

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]bu sayfayı heyecanla açıp : ''acaba bugün bana kim çiçek göndermiş?'' diyenlere gönderiyorum :)[/B]

[IMG]http://img80.imageshack.us/img80/2247/papatyaresimleri06sk6.jpg[/IMG]

SEMİH-58 17.11.2008 19:16

--->: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=Abdurrahman 58;334202][B]bu sayfayı heyecanla açıp : ''acaba bugün bana kim çiçek göndermiş?'' diyenlere gönderiyorum :)[/B]

[IMG]http://img80.imageshack.us/img80/2247/papatyaresimleri06sk6.jpg[/IMG][/QUOTE]

aslan gardaşım be gene döktürmüş;) ama güsel düşünce...

sivaslı_gız 17.11.2008 19:51

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ben samete bide murat abiye çiçeklerimi yolluorum.....

arikarinkuchi 17.11.2008 20:00

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]bende karate şampiyonumuza(sivaslı gız) ve murat abiye yolluyorum :)[/B]

sivaslı_gız 17.11.2008 20:12

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
şampiyon mu:D
ya bi yandan hocam bi yandan ailem bi yandan sen iltifatlara boğuluorum:D
saol teşekkür ederim samet;)

arikarinkuchi 17.11.2008 20:16

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]rica ne demek
hoca benide iltifatlara boğuyor :P:P:P
:D:D :D [/B]

sivaslı_gız 17.11.2008 20:22

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ya tabi kesin öyledir:D
Allah senin hocana kolaylık versin...

arikarinkuchi 17.11.2008 20:43

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]:)
amin amin

:)[/B]

Abdurrahman 58 17.11.2008 20:46

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
aboo bu ikili bugün kavga etmedii.hadi bakim eferiiim şööle uslu uslu oynayın :):D

çiçeklerimi arikarinkuchi ve sivaslı_gız a gönderiorm.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:39.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.