![]() |
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
eyüphan aydın
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img78.imageshack.us/img78/2045/cicek2wq8.jpg[/IMG][/URL] |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]bu sayfayı heyecanla açıp : ''acaba bugün bana kim çiçek göndermiş?'' diyenlere gönderiyorum :)[/B]
[IMG]http://img80.imageshack.us/img80/2247/papatyaresimleri06sk6.jpg[/IMG] |
--->: -->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=Abdurrahman 58;334202][B]bu sayfayı heyecanla açıp : ''acaba bugün bana kim çiçek göndermiş?'' diyenlere gönderiyorum :)[/B]
[IMG]http://img80.imageshack.us/img80/2247/papatyaresimleri06sk6.jpg[/IMG][/QUOTE] aslan gardaşım be gene döktürmüş;) ama güsel düşünce... |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
ben samete bide murat abiye çiçeklerimi yolluorum.....
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]bende karate şampiyonumuza(sivaslı gız) ve murat abiye yolluyorum :)[/B]
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
şampiyon mu:D
ya bi yandan hocam bi yandan ailem bi yandan sen iltifatlara boğuluorum:D saol teşekkür ederim samet;) |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]rica ne demek
hoca benide iltifatlara boğuyor :P:P:P :D:D :D [/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
ya tabi kesin öyledir:D
Allah senin hocana kolaylık versin... |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]:)
amin amin :)[/B] |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
aboo bu ikili bugün kavga etmedii.hadi bakim eferiiim şööle uslu uslu oynayın :):D
çiçeklerimi arikarinkuchi ve sivaslı_gız a gönderiorm. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:39. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.