Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

sivaslı_gız 18.11.2008 20:10

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
benim çiçeklerimde samet beye gelsin.....
Teşekkür ediyorum kendisine....
(samet sen benim hala ismimi bilmio musun yaaa:D)

arikarinkuchi 18.11.2008 20:11

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=sivaslı_gız;334797]benim çiçeklerimde samet beye gelsin.....
Teşekkür ediyorum kendisine....
(samet sen benim hala ismimi bilmio musun yaaa:D)[/QUOTE]

[B]yazmıyonki
nerden bilem :)[/B]

58_SEMİH_58 18.11.2008 20:12

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I]ALBİNA58
SivasLady
Abdurrahman58
ABDULLAH DUMAN[/I][/B]....

sivaslı_gız 18.11.2008 20:13

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ben şeyda çelik tanıştığımıza memnun oldum:D

arikarinkuchi 18.11.2008 20:14

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=sivaslı_gız;334802]ben şeyda çelik tanıştığımıza memnun oldum:D[/QUOTE]

[B]valla yeni duydum :)
hem herkes daha yeni öğrendi

bende samet bnde memnun oldum :D

3 ü de şeyda ya :)[/B]

haticeözlü 18.11.2008 20:14

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
benim çiçeklerim de beni iftira oyununda bozguna uğratan albina58 e ve arif coşkuna gitsin....

MeLody58 18.11.2008 20:15

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[COLOR="Orange"][B] Buraya çicek resmi koymayı beceremiyorum inanın benim ciceklerim tüm sivaslılara gelsin gurbette olanlara gelsin :)[/B][/COLOR]

sivaslı_gız 18.11.2008 20:18

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=arikarinkuchi]valla yeni duydum
hem herkes daha yeni öğrendi

bende samet bnde memnun oldum

3 ü de şeyda ya
[/QUOTE]
çok teşekkür ederim ben çiçekleriminde 3 de sana;)

Arif Coşkun 18.11.2008 20:34

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[quote=haticeözlü;334805]benim çiçeklerim de beni iftira oyununda bozguna uğratan albina58 e ve arif coşkuna gitsin....[/quote]

Bende bu çiçeği centilmen davranışı nedeniyle [B][COLOR=red]haticeözlü[/COLOR][/B] hanımefendiye gönderiyorum.

[IMG]http://img75.imageshack.us/img75/5194/beyazmxb3.jpg[/IMG]

EyüphanAydın 18.11.2008 20:42

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Tüm çiceklerimi yarınki Milli takıma yolluyorum...! [/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:26.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.