![]() |
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
benim çiçeklerimde samet beye gelsin.....
Teşekkür ediyorum kendisine.... (samet sen benim hala ismimi bilmio musun yaaa:D) |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=sivaslı_gız;334797]benim çiçeklerimde samet beye gelsin.....
Teşekkür ediyorum kendisine.... (samet sen benim hala ismimi bilmio musun yaaa:D)[/QUOTE] [B]yazmıyonki nerden bilem :)[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][I]ALBİNA58
SivasLady Abdurrahman58 ABDULLAH DUMAN[/I][/B].... |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
ben şeyda çelik tanıştığımıza memnun oldum:D
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=sivaslı_gız;334802]ben şeyda çelik tanıştığımıza memnun oldum:D[/QUOTE]
[B]valla yeni duydum :) hem herkes daha yeni öğrendi bende samet bnde memnun oldum :D 3 ü de şeyda ya :)[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
benim çiçeklerim de beni iftira oyununda bozguna uğratan albina58 e ve arif coşkuna gitsin....
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[COLOR="Orange"][B] Buraya çicek resmi koymayı beceremiyorum inanın benim ciceklerim tüm sivaslılara gelsin gurbette olanlara gelsin :)[/B][/COLOR]
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=arikarinkuchi]valla yeni duydum
hem herkes daha yeni öğrendi bende samet bnde memnun oldum 3 ü de şeyda ya [/QUOTE] çok teşekkür ederim ben çiçekleriminde 3 de sana;) |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[quote=haticeözlü;334805]benim çiçeklerim de beni iftira oyununda bozguna uğratan albina58 e ve arif coşkuna gitsin....[/quote]
Bende bu çiçeği centilmen davranışı nedeniyle [B][COLOR=red]haticeözlü[/COLOR][/B] hanımefendiye gönderiyorum. [IMG]http://img75.imageshack.us/img75/5194/beyazmxb3.jpg[/IMG] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Tüm çiceklerimi yarınki Milli takıma yolluyorum...! [/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:26. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.