Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=35871)

turkbeyı 28.07.2010 17:32

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Peki Apoya sayın diyen kim?
Şehide kelle diyen kim?
Şeyhin bacağına yapışan kim?
Bop'un eşbaşkanı kim?

Cevabı ben vereyim;Kemal Kılıçdaroğlu
Şimdi bunları Tayyip yapmadı kılıçdaroğlu yaptı.Çifçiye ananıda al git dedi,askerine güvenmedi.
Bunca gerçekleri görüp hala Kılıçdaroğluna çamur atabiliyorsanız sizin akli durumunuzu sorgulamak da bize düşer.

LaEdri 28.07.2010 18:02

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Bu sakızları çiğneye çiğneye bıkmadınız mı hiç ya?:)

ŞAHBEY 28.07.2010 18:55

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
bunlar bıkmazlar ...
sıracalıların bir icratı olsa şu VATANA BİZDE DESTEK OLSAK GARDAŞIM...

Arif Coşkun 28.07.2010 19:08

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Bu kadar ses getirmesinde bir hayır var, topic almış başını gitmiş. Hayırlısı olsun. Herkes fikrini yazmakta özgür, ancak sırf birşeyler yazayımda ne olursa olsun olmamalı, ilimize anamuhalefet partisi geliyor, yakışıksız aşağılama, gereksiz sözler sarf edilmiş, illa birşey yazmak şart değil, hoşgeldiniz demez topiçle ilgilenmezsiniz olur biter. Sizin sevmediğiniz başka birilerinin değer verdiği olabilir, Sitemizin ciddi ve saygınlığı gereği eğer illada yazmak istiyorsak mesajlarımıza gereken itinayı göstermeliyiz.

turkbeyı 28.07.2010 19:22

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Yazımı anlayan olur ama sizin gibilerinin anlamasını beklemiyordum.

sandalli 28.07.2010 19:30

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Burada seviyeyi asagi ceken Kemal taraftarlari, Kemal´e karsi olanlarin yorumlarini daha seviyeli buluyorum. Aslinda politika tartismalari ucuz muhabbet, herkes her konuda fikir sahibi ama kendi görüsü disindakileri saygi yok. Tek sorun bu.

turkbeyı 28.07.2010 19:45

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Seninde ne taraftarı olduğun belli usta...

sandalli 28.07.2010 19:48

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Benim oy kullanma hakkim yok ne yazik ki, oyum olsaydi kesinlikle evet derdim. :)

Arif Coşkun 28.07.2010 22:20

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=sandalli;567236]Benim oy kullanma hakkim yok ne yazik ki, oyum olsaydi kesinlikle evet derdim. :)[/QUOTE]

Demekki hayırcılar bir oy kara geçti :D

sandalli 28.07.2010 22:24

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=arifcoskun;567307]Demekki hayırcılar bir oy kara geçti :D[/QUOTE]

Bir oydan hayir gelmez-. :)


WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.