![]() |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Peki Apoya sayın diyen kim?
Şehide kelle diyen kim? Şeyhin bacağına yapışan kim? Bop'un eşbaşkanı kim? Cevabı ben vereyim;Kemal Kılıçdaroğlu Şimdi bunları Tayyip yapmadı kılıçdaroğlu yaptı.Çifçiye ananıda al git dedi,askerine güvenmedi. Bunca gerçekleri görüp hala Kılıçdaroğluna çamur atabiliyorsanız sizin akli durumunuzu sorgulamak da bize düşer. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Bu sakızları çiğneye çiğneye bıkmadınız mı hiç ya?:)
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
bunlar bıkmazlar ...
sıracalıların bir icratı olsa şu VATANA BİZDE DESTEK OLSAK GARDAŞIM... |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Bu kadar ses getirmesinde bir hayır var, topic almış başını gitmiş. Hayırlısı olsun. Herkes fikrini yazmakta özgür, ancak sırf birşeyler yazayımda ne olursa olsun olmamalı, ilimize anamuhalefet partisi geliyor, yakışıksız aşağılama, gereksiz sözler sarf edilmiş, illa birşey yazmak şart değil, hoşgeldiniz demez topiçle ilgilenmezsiniz olur biter. Sizin sevmediğiniz başka birilerinin değer verdiği olabilir, Sitemizin ciddi ve saygınlığı gereği eğer illada yazmak istiyorsak mesajlarımıza gereken itinayı göstermeliyiz.
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Yazımı anlayan olur ama sizin gibilerinin anlamasını beklemiyordum.
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Burada seviyeyi asagi ceken Kemal taraftarlari, Kemal´e karsi olanlarin yorumlarini daha seviyeli buluyorum. Aslinda politika tartismalari ucuz muhabbet, herkes her konuda fikir sahibi ama kendi görüsü disindakileri saygi yok. Tek sorun bu.
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Seninde ne taraftarı olduğun belli usta...
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Benim oy kullanma hakkim yok ne yazik ki, oyum olsaydi kesinlikle evet derdim. :)
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=sandalli;567236]Benim oy kullanma hakkim yok ne yazik ki, oyum olsaydi kesinlikle evet derdim. :)[/QUOTE]
Demekki hayırcılar bir oy kara geçti :D |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=arifcoskun;567307]Demekki hayırcılar bir oy kara geçti :D[/QUOTE]
Bir oydan hayir gelmez-. :) |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:09. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.