Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=35871)

yörem-58 31.07.2010 09:22

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=AKÇA;567149]SEVGİLİ yöremm ...baykalı nasıl al aşağı ettiniz onu anlatın ....sizler GÖRMEK İSTEMESENİZDE ÜLKEMDE güzel şeyler olmaya devam edecektir ....herkesin görüşüne saygılıyım sizde kaşı görüşlere saygı çerçevesinde cvp yazarsanız sevinirim[/QUOTE]

soru sorduğun için cevap hakkı olmuş hemen vereyim cevabını akça

deniz baykalı al aşağı eden çrikin emellerine alet eden bizzat akp dir chp den kurtulmanın yolunu bu ucuz oyunla olacağını sanmışlar ama oyun ters tepmiş parti kendi bünyesinde yeni bir lider çıkarmıştır ve partinin oyunu hızla iktidara taşıyacak seviyeye getirmiştir.
2007 de bu komplo kasetlerinin akp nin elinde olduğuna dair bilgiler var ve o dönem akp oy kaygısı taşımadığından ileriki bir tarihihte kullanırız diye saklamışlardır, başbakan ikide bir konuşmalarında elimizde daha neler neler var bir açıklasak yer yerinden oynar diye söylerken bıyık altındanda kıs kıs gülüyordu.
deniz baykal ne yapmıştır onurluca davranıp parti başkanlığından istifa etmiştir. buda o kişinin ne kadar mert onurlu bir insan olduğunu göstermiştir.
sayın akça bana senin yazdığın mesajları buraya taşıttırma, hep belden aşağı çalışmışın kalkmış bana ne yazmışın, hangi mesajımda saygısızlık varmış hangisi gerçek değilmiş yazarsan sevinirim.

qio 31.07.2010 10:09

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Hayır'lı işler.

turkbeyı 31.07.2010 21:21

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Kısaca akçaya ;Sayın akça saadet partisi genel başkanı sayın kurtulmuş neden erkbakancıları partiye almadı onu anlatın.
Deniz bey gitti.Sağolsun parti onun sayesinde buralara kadar yaşadı.Şimdi Kemal Beyle ileri atılacaktır.Ve sizlerde bunu göreceksiniz ve aşık olacaksınız yeni CHP'ye.;)

LaEdri 31.07.2010 22:33

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Deniz Baykal falan yaşatmadı CHP'yi.CHP'nin başına kimi koyarsan koy farketmez!

subasi29 01.08.2010 01:47

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
bu kim ya , aklima sabanin kursuye cikisi geldi

aysima58 01.08.2010 03:05

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
yahu adam geldiiii gittiiiii hatta sivası unuttu bile haala bizim siteden gidemedi nedense çohmu sevdi acep.

WåñTêd_øØ7 01.08.2010 10:00

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=qio;567806]Hayır'lı işler.[/QUOTE]



;) acaba bu mesajıda silerlermı : )

TripleDouble 01.08.2010 12:41

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[IMG]http://www.chp.org.tr/NewsPict/78256e1.jpg[/IMG]

madımak_58 01.08.2010 23:39

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=AKÇA;565443]yapamayın ayıp şurada bile geçinemiyorsunuz bize bizden başkası zarar veremez....ortada yazılanlar hala ayıbımızı açıp duruyoruz başkası söylese cvp vermek lazım ama bu benim gardaşlarıma ne deyim bilmemki [B][COLOR=red]madımak yemlik oy madımak neymiş[/COLOR] bu baş belası bu kadarda BAŞBAĞLARIM konuşulsa nasıl olurdu acaba olmaz tabiiii onlar başka o misilleme ahh ah[/B].[/QUOTE]

[B][I][SIZE=3][COLOR=magenta]Aaaaaaaaaahhh ahhhh,bende diyorum kulaklarım niye çınladı taaaaaaa Sivas'ta.Ama tahmin etmiştim,kesin dedim Sivaslılar'da "Madımak" adı geçiyor diye :)[/COLOR][/SIZE][/I][/B]

[B][I][SIZE=3][COLOR=#ff00ff]Siz yormayın kafanızı,2 Temmuz'dan 3 gün sonra Başbağlar'ı da konuşuyoruz.Hatta burada ne zaman "Ma..." dense,hemen Başbağlar'ı unutturmayacağız diye karşı atağa geçiliyor.Sivas bizim memleketimiz,yaşanan katliamlarda ölenlerde bizim şehitlerimiz,ötesi yok.Ama asıl sorunu hala anlayamıyorsanız yorum yok...[/COLOR][/SIZE][/I][/B]


[QUOTE=sandalli;567229]Burada seviyeyi asagi ceken Kemal taraftarlari, Kemal´e karsi olanlarin yorumlarini daha seviyeli buluyorum. Aslinda politika tartismalari ucuz muhabbet, herkes her konuda fikir sahibi ama kendi görüsü disindakileri saygi yok. Tek sorun bu.[/QUOTE]


[B][I][SIZE=3][COLOR=magenta]Evet,bu sorunu hala aşamadık ama anladığım kadarıyla bazı "Kemal'e karşı" olanların mesajları silinmiş.Kim bilir neler yazılmıştıda silindi.Bazı politikalarda var mesela,hani "Karşı!" tarafın mesajları kalsın,"Bizim!" tarafın mesajlarını silelimde,seviyesiz görünsünler gibi...[/COLOR][/SIZE][/I][/B]


[QUOTE=sandalli;567309]Bir oydan hayir gelmez-. :)[/QUOTE]

[B][I][SIZE=3][COLOR=magenta]Vallahi bir oydan fazla kullananlar olduğu için senin yerine kim bilir kaç oy kullanılır abi :)[/COLOR][/SIZE][/I][/B]
[B][I][SIZE=3][COLOR=magenta]Karşılığında da nasıl olsa bizim oyları yakıyorlar!...[/COLOR][/SIZE][/I][/B]


[QUOTE]
[CENTER][B][SIZE=4][SIZE=4][B]Bu anayasa değişikliği, toplumsal travmaları tedavi edici, tüm insanlarımızı eşit yurttaşlık bilinci çerçevesinde bütünleştirici düzenlemeler içermediği için [COLOR=red]HAYIR[/COLOR] diyoruz...[/B][/SIZE][/SIZE][/B][/CENTER]
[/QUOTE]

LaEdri 02.08.2010 10:48

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Her "Tem.." denildiğinde Sivas katliamı,vahşet,insanlık dışı diye her tarafa yazarsanız.Her "ma.." dediğinizde de Başbağlar karşınıza çıkar.Yapmadığın şeyi başkasından beklemeyin!


WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.