![]() |
hocam çok güzel tarif...şimdi yaptım bakalım çalışacakmı..teşekkürler :)
[IMG]http://d1203.hizliresim.com/v/5/387mj.jpg[/IMG] BİRAZ DAHA FAZLA KORKUTUNCA DA KAR YAĞIYO :D :D [IMG]http://e1203.hizliresim.com/v/5/387ru.jpg[/IMG] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
Olmuş eline sağlık. Yalnız bir eksik daha var.. :)
Bir resim programıyla resimi küçültüp yada büyülterek hep aynı ölçüde(en, yükseklik) yükleyebilirsin. Kolay gelsin. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://e1203.hizliresim.com/v/5/389z4.jpg[/IMG]
Çocuklar suça itiliyorsa, itenler yargılansın. Hatta böyle bir ortam yarattığı için devlet/hükümet yargılansın. Çocuk, karar verip doğruyu seçebilecek yaşta değildir. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sivaslınet;611590]Olmuş eline sağlık. Yalnız bir eksik daha var.. :)
Bir resim programıyla resimi küçültüp yada büyülterek hep aynı ölçüde(en, yükseklik) yükleyebilirsin. Kolay gelsin.[/QUOTE] sayenizde :) normal boyut nedir acaba? yani kaça kaç? |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sensetik;611626]sayenizde :) normal boyut nedir acaba? yani kaça kaç?[/QUOTE]
Estağfurullah :) Normal boyut diye bir şey yok. Seçeceğiniz oran, resmi asacağınız alanın genişliğine bağlı. Mesela yukarda astığınız iki resim var.. Küçük olan en=330 boy=305. Büyük resim ise en=751 boy=859. Arada çok fark var. (Piksel) Forumun veri tabanının çabuk dolup yavaş açılmaması için, resimleri mümkün olduğıunca küçük fakat okuyucuların da okuyup fark edebileceği büyüklükte yüklemek gerekir. Sizin resimlerinizin arasında çok fark olduğu için, oranlar konusuna dikkat çekmiştim. Kolay gelsin. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[center][IMG]http://c1203.hizliresim.com/v/6/38uvl.jpg[/IMG] [/center]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://www.hizliupload.com/di-RU2I.gif[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
4+4+4 eğitim sisteminin neden istenmediği açıklandı
[IMG]http://img805.imageshack.us/img805/589/42532432630645408354813.jpg[/IMG] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=amet_58;611738]4+4+4 eğitim sisteminin neden istenmediği açıklandı
[IMG]http://img805.imageshack.us/img805/589/42532432630645408354813.jpg[/IMG][/QUOTE] son harfleri R.T. olduğu için mi :) yoksa başka bir sebebi mi varmış :) |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://img213.imageshack.us/img213/3721/42964831969689808716110.jpg[/IMG]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:14. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.