Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Komik Resimler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=254)
-   -   "Karikatürlerin Dili" (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=36206)

sensetik 05.03.2012 15:03

hocam çok güzel tarif...şimdi yaptım bakalım çalışacakmı..teşekkürler :)

[IMG]http://d1203.hizliresim.com/v/5/387mj.jpg[/IMG]

BİRAZ DAHA FAZLA KORKUTUNCA DA KAR YAĞIYO :D :D

[IMG]http://e1203.hizliresim.com/v/5/387ru.jpg[/IMG]

sivaslınet 05.03.2012 15:33

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
Olmuş eline sağlık. Yalnız bir eksik daha var.. :)

Bir resim programıyla resimi küçültüp yada büyülterek hep aynı ölçüde(en, yükseklik) yükleyebilirsin.

Kolay gelsin.

sivaslınet 05.03.2012 17:21

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://e1203.hizliresim.com/v/5/389z4.jpg[/IMG]

Çocuklar suça itiliyorsa, itenler yargılansın. Hatta böyle bir ortam yarattığı için devlet/hükümet yargılansın. Çocuk, karar verip doğruyu seçebilecek yaşta değildir.

sensetik 06.03.2012 11:57

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[QUOTE=sivaslınet;611590]Olmuş eline sağlık. Yalnız bir eksik daha var.. :)

Bir resim programıyla resimi küçültüp yada büyülterek hep aynı ölçüde(en, yükseklik) yükleyebilirsin.

Kolay gelsin.[/QUOTE]

sayenizde :) normal boyut nedir acaba? yani kaça kaç?

sivaslınet 06.03.2012 12:45

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[QUOTE=sensetik;611626]sayenizde :) normal boyut nedir acaba? yani kaça kaç?[/QUOTE]

Estağfurullah :)

Normal boyut diye bir şey yok. Seçeceğiniz oran, resmi asacağınız alanın genişliğine bağlı. Mesela yukarda astığınız iki resim var.. Küçük olan en=330 boy=305. Büyük resim ise en=751 boy=859. Arada çok fark var. (Piksel)

Forumun veri tabanının çabuk dolup yavaş açılmaması için, resimleri mümkün olduğıunca küçük fakat okuyucuların da okuyup fark edebileceği büyüklükte yüklemek gerekir.

Sizin resimlerinizin arasında çok fark olduğu için, oranlar konusuna dikkat çekmiştim.

Kolay gelsin.

sivaslınet 06.03.2012 12:54

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[center][IMG]http://c1203.hizliresim.com/v/6/38uvl.jpg[/IMG] [/center]

Arif Coşkun 06.03.2012 13:34

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://www.hizliupload.com/di-RU2I.gif[/IMG]

amet_58 10.03.2012 09:06

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
4+4+4 eğitim sisteminin neden istenmediği açıklandı
[IMG]http://img805.imageshack.us/img805/589/42532432630645408354813.jpg[/IMG]

_DuMaN_58 10.03.2012 11:31

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[QUOTE=amet_58;611738]4+4+4 eğitim sisteminin neden istenmediği açıklandı
[IMG]http://img805.imageshack.us/img805/589/42532432630645408354813.jpg[/IMG][/QUOTE]

son harfleri R.T. olduğu için mi :) yoksa başka bir sebebi mi varmış :)

amet_58 13.03.2012 10:08

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://img213.imageshack.us/img213/3721/42964831969689808716110.jpg[/IMG]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:14.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.