Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

altuntas58 06.01.2009 08:25

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]
01: ABDULLAH DUMAN
03: candy_58
04: celtekli
05: falconman
06: goktan58
07: HAVVA SAYYAR
08: Kardelencicegi
09: kenan topcu
10: sibelYILMAZ

online olan herkese[/B]

altuntas58 07.01.2009 18:13

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img61.imageshack.us/img61/6066/icektarlaspc7.jpg[/IMG][/URL]

[B]Bu akşam çiçeklerim online olan arkadaşlarıma gitsin[/B]

sivassporlukiz 07.01.2009 18:14

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]harbikiz58 , Peri-58 ve kendime :D :D [/B]

MeLody58 07.01.2009 18:22

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[COLOR="DarkOrchid"][B] ayy tşk ederim güzel kız bende sna ve harbikız58 e gönderiom :) [/B][/COLOR]

sevgim 58 07.01.2009 18:24

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bu cicegimi üsüyen herkesze gönderiyorum .................


[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img386.imageshack.us/img386/1741/lotusoa5.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img386/lotusoa5.jpg/1/][IMG]http://img386.imageshack.us/img386/lotusoa5.jpg/1/w514.png[/IMG][/URL]

yerliturkuaz 07.01.2009 22:27

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Beyaz gülüm hasta olan tatlı dilliye gitsin....

[IMG]http://www.sitem.gen.tr/resimler/albums/yuklemeler/gul/beyaz_gul_resimleri/normal_beyaz_gul_24.jpg[/IMG][/B]

sevgim 58 07.01.2009 23:05

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bende ciceklerimi kankim dart_yamtara gönderiyorum

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img78.imageshack.us/img78/1658/5000000003478096li6jy9.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img78/5000000003478096li6jy9.gif/1/][IMG]http://img78.imageshack.us/img78/5000000003478096li6jy9.gif/1/w340.png[/IMG][/URL]

harbikiz58 07.01.2009 23:24

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B] TÜM CICEKLER SIZLERE FEDA OLSUN
--------------------------------------------------------------------------------
01: albina58
02: arifcoskun
03: audi
04: berat.demir
05: besyo_cu
06: by_prens_58
07: çılgın_türk
08: dark_yamtar58
09: figen-58
10: firari_58
11: FurkaN
12: GuNaY
13: haciosmanoglu
14: harbikiz58
15: ISMAIL67
16: kangallim58
17: karatasli
18: Kardelencicegi
19: Kibrisli
20: kronick
21: Merkez_Alperen
22: nicosia
23: omer_ceran
24: orange58
25: ramazan_d
26: s.dogan
27: SALIH SU
28: sandalli
29: seva
30: sevgim 58
31: SivasLady
32: sivassporlukiz
33: suat reis
34: Sweetgirl
35: tatli-dilli
36: TracyMcGrady58
37: veysel
38: yerliturkuaz
39: Yiğiter
40: zarali_sansar
41: zehra kartal
[/B]

harbikiz58 07.01.2009 23:25

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]KENDIMEDE YOLLAMISIM :D[/B]

Merkez_Alperen 07.01.2009 23:29

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ÇİÇEKLERİMİ FİLİSTİNE YARDIM EDENLERE GÖNDERİYORUM..


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:08.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.