Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   mutsuzum çünkü....... (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=21127)

fatoş_yvz 19.09.2008 12:14

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[COLOR="Navy"]mutsuzum çünkü kdv yakLaşıyoo:(.......................[/COLOR]

gul-i_ahmer 19.09.2008 12:16

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[QUOTE=fatoş_yvz;312371][COLOR="Navy"]mutsuzum çünkü kdv yakLaşıyoo:(.......................[/COLOR][/QUOTE]

heheheh ben o konuda mutluyum benim kdvm bitti sskmda bitti şuan bankaları makbuzları işliyorum carilerime bakacam :D:D

ama benm bankalar bitmek bilmiyo o yüzden mutsuzum :(:(

fatoş_yvz 19.09.2008 12:18

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[QUOTE=gul-i_ahmer;312374]heheheh ben o konuda mutluyum benim kdvm bitti sskmda bitti şuan bankaları makbuzları işliyorum carilerime bakacam :D:D

ama benm bankalar bitmek bilmiyo o yüzden mutsuzum :(:([/QUOTE]

[COLOR="Navy"]canm şirket oLunca bitmesi imkansız bankalar zaten bitirıyo ya:(

mutsuzum çünkü canm çok sıkıLıyo............................[/COLOR]

Arif Coşkun 19.09.2008 12:42

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
Mutlluluk nedir? Bununla ilgili bir zamanlar bir şiir karalamam vardı,sayın üyelerimizin beğenisine sunulur;)

SORUYORUM

Soruyorum,
Mutluluk sen nesin?
Çok güzel bir kadınmı?
Yoksa,
Tomar, tomar paramı?
Veya,
Aslı ile Kerem'in aşkımı?
Mutluluk,
Yoksa bir rüyamı?
Soruyorum...
Mutlu olan varmı?

Arif COŞKUN 1995

gul-i_ahmer 19.09.2008 12:46

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[QUOTE=arifcoskun;312399]Mutlluluk nedir? Bununla ilgili bir zamanlar bir şiir karalamam vardı,sayın üyelerimizin beğenisine sunulur;)

SORUYORUM

Soruyorum,
Mutluluk sen nesin?
Çok güzel bir kadınmı?
Yoksa,
Tomar, tomar paramı?
Veya,
Aslı ile Kerem'in aşkımı?
Mutluluk,
Yoksa bir rüyamı?
Soruyorum...
Mutlu olan varmı?

Arif COŞKUN 1995[/QUOTE]


HİÇ KİMSE MUTLU DEĞİLDİR Kİ MUTLULUK ANLIK YAŞANIR BENCE YAŞADIĞIN O AN Kİ ANDA YAŞARSIN MUTLULUĞU ...

Arif Coşkun 27.09.2008 16:55

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[quote=gul-i_ahmer;312403]HİÇ KİMSE MUTLU DEĞİLDİR Kİ MUTLULUK ANLIK YAŞANIR BENCE YAŞADIĞIN O AN Kİ ANDA YAŞARSIN MUTLULUĞU ...[/quote]

Elbetteki mutluluk tek birşey değildir. Bir şeyde çok mutluyken hayatın farklı alanında başka birşeyden mutsuzluğu yaşarsın.

nihat83 27.09.2008 18:05

--->: mutsuzum çünkü.......
 
mutsuzm cünki istedigim arabayi bulamiyorum........

yiğidoturan 27.09.2008 18:28

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
mutsuzum çünkü SİVAS dan uzaktayım

veysel 27.09.2008 19:15

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
Mutsuzum cünki ayagim agriyor......

Sweetgirl 07.11.2008 22:45

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]mutsuzum cünküüüüü
yaa ben hic mutsuz olabilirmiyim :((((((( [/COLOR][/CENTER][/I][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:39.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.