![]() |
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[COLOR="Navy"]mutsuzum çünkü kdv yakLaşıyoo:(.......................[/COLOR]
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[QUOTE=fatoş_yvz;312371][COLOR="Navy"]mutsuzum çünkü kdv yakLaşıyoo:(.......................[/COLOR][/QUOTE]
heheheh ben o konuda mutluyum benim kdvm bitti sskmda bitti şuan bankaları makbuzları işliyorum carilerime bakacam :D:D ama benm bankalar bitmek bilmiyo o yüzden mutsuzum :(:( |
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[QUOTE=gul-i_ahmer;312374]heheheh ben o konuda mutluyum benim kdvm bitti sskmda bitti şuan bankaları makbuzları işliyorum carilerime bakacam :D:D
ama benm bankalar bitmek bilmiyo o yüzden mutsuzum :(:([/QUOTE] [COLOR="Navy"]canm şirket oLunca bitmesi imkansız bankalar zaten bitirıyo ya:( mutsuzum çünkü canm çok sıkıLıyo............................[/COLOR] |
Cevap: mutsuzum çünkü.......
Mutlluluk nedir? Bununla ilgili bir zamanlar bir şiir karalamam vardı,sayın üyelerimizin beğenisine sunulur;)
SORUYORUM Soruyorum, Mutluluk sen nesin? Çok güzel bir kadınmı? Yoksa, Tomar, tomar paramı? Veya, Aslı ile Kerem'in aşkımı? Mutluluk, Yoksa bir rüyamı? Soruyorum... Mutlu olan varmı? Arif COŞKUN 1995 |
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[QUOTE=arifcoskun;312399]Mutlluluk nedir? Bununla ilgili bir zamanlar bir şiir karalamam vardı,sayın üyelerimizin beğenisine sunulur;)
SORUYORUM Soruyorum, Mutluluk sen nesin? Çok güzel bir kadınmı? Yoksa, Tomar, tomar paramı? Veya, Aslı ile Kerem'in aşkımı? Mutluluk, Yoksa bir rüyamı? Soruyorum... Mutlu olan varmı? Arif COŞKUN 1995[/QUOTE] HİÇ KİMSE MUTLU DEĞİLDİR Kİ MUTLULUK ANLIK YAŞANIR BENCE YAŞADIĞIN O AN Kİ ANDA YAŞARSIN MUTLULUĞU ... |
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[quote=gul-i_ahmer;312403]HİÇ KİMSE MUTLU DEĞİLDİR Kİ MUTLULUK ANLIK YAŞANIR BENCE YAŞADIĞIN O AN Kİ ANDA YAŞARSIN MUTLULUĞU ...[/quote]
Elbetteki mutluluk tek birşey değildir. Bir şeyde çok mutluyken hayatın farklı alanında başka birşeyden mutsuzluğu yaşarsın. |
--->: mutsuzum çünkü.......
mutsuzm cünki istedigim arabayi bulamiyorum........
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
mutsuzum çünkü SİVAS dan uzaktayım
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
Mutsuzum cünki ayagim agriyor......
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]mutsuzum cünküüüüü
yaa ben hic mutsuz olabilirmiyim :((((((( [/COLOR][/CENTER][/I][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:39. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.