![]() |
Cevap: BİCİ BİCİ (Karsambaç)
Bu adana yöresinin..........
|
Cevap: BİCİ BİCİ (Karsambaç)
[QUOTE=H_Turan;437708]Bu adana yöresinin..........[/QUOTE]
[B][COLOR="DarkOrange"] dolayisi ile Mersin ve ben de Mersin'de yaşıyorum [/COLOR][/B] |
Cevap: BİCİ BİCİ (Karsambaç)
bende geçen yıl adanada yedim yazın yenebilir güzel olur, ama içine yapılan şey kaucuk gibi yerken bir duygu uyandırıyor, ama gerikalan kar ve şerbet , zaten o sıcaktada çekilen ve güzel olan tarafı o karlı şerbet
şimdiden yapıp yiyeceklere afiyet olsunnn |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:38. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.