Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Yöresel Yemekler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=350)
-   -   BİCİ BİCİ (Karsambaç) (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=29670)

H_Turan 01.07.2009 20:16

Cevap: BİCİ BİCİ (Karsambaç)
 
Bu adana yöresinin..........

kronik 01.07.2009 20:54

Cevap: BİCİ BİCİ (Karsambaç)
 
[QUOTE=H_Turan;437708]Bu adana yöresinin..........[/QUOTE]

[B][COLOR="DarkOrange"] dolayisi ile Mersin ve ben de Mersin'de yaşıyorum
[/COLOR][/B]

abircan 01.07.2009 22:03

Cevap: BİCİ BİCİ (Karsambaç)
 
bende geçen yıl adanada yedim yazın yenebilir güzel olur, ama içine yapılan şey kaucuk gibi yerken bir duygu uyandırıyor, ama gerikalan kar ve şerbet , zaten o sıcaktada çekilen ve güzel olan tarafı o karlı şerbet
şimdiden yapıp yiyeceklere afiyet olsunnn


WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:38.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.