Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

goramaz 21.02.2009 19:03

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
çiçeklerim bu kez ayrım yapmadan tüm sivaslılara ama dalından koparmadan...

ABDULLAH DUMAN 23.02.2009 08:06

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]sitede bulunan bütün üyelere[/B]

sibelYILMAZ 23.02.2009 09:06

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][FONT="Comic Sans MS"][CENTER][COLOR="Red"]Çiçeklerim ve sevgim beni bütün sevenlere bazen bir iki isim yazayım diyorum diğerleri eksik kalıyor onun için beni bütün sevenlere...... :) :)[/COLOR][/CENTER][/FONT][/B]

HaZaN 23.02.2009 10:23

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://www.manzaralar.net/yeniler/cicekler/03151yy.jpg[/IMG]

[B][I][COLOR="Red"]Şu an sitemizde online olan herkeze gelsin...[/COLOR][/I][/B]

ABDULLAH DUMAN 23.02.2009 10:31

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Sibel Yılmaz
Hazan
deniz kızı
leblebi82
arif coşkun[/B]

ABDULLAH DUMAN 24.02.2009 07:52

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]çiçek kıtlığı yokya kardeşim bütün üyelere[/B]

ABDULLAH DUMAN 24.02.2009 07:53

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Ayrıca lider Sivassporuma kamyon kamyon :)[/B]

HaZaN 24.02.2009 10:44

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://www.ecicekci.biz/urunler/4e1fc83636d4c472a13c387b056327b7.jpg[/IMG]

[B][COLOR="Red"][COLOR="DarkRed"]Arifcoskun
AbdullahDuman
SibelYILMAZ
barikat
sandalli
Kardelençicegi
seva
ebubekir çakmak
HaKaN
[/COLOR][/COLOR][/B]

srilanka 24.02.2009 11:00

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
arkadşlar ben herkese çiçek veriyorum hepinizde o çiçekler kadar güzelsiniz.
[B][I][U][COLOR="Magenta"]ÇİÇEKLERİM BENİMMMMMMM[/COLOR][/U][/I][/B]

Kardelencicegi 24.02.2009 11:32

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[COLOR="DarkRed"][B][URL=http://img25.imageshack.us/my.php?image=8d2885e17abc.gif][IMG]http://img25.imageshack.us/img25/1893/8d2885e17abc.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img25/8d2885e17abc.gif/1/][IMG]http://img25.imageshack.us/img25/8d2885e17abc.gif/1/w400.png[/IMG][/URL]

Ben Ciceklerimi Bu Vatan icin sehit olan Sehitlerime veriyorum.
Biz bugün rahatsak bunu onlara borcluyuz............[/B][/COLOR]

[URL=http://img25.imageshack.us/my.php?image=nemutluji3.gif][IMG]http://img25.imageshack.us/img25/1091/nemutluji3.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img25/nemutluji3.gif/1/][IMG]http://img25.imageshack.us/img25/nemutluji3.gif/1/w353.png[/IMG][/URL]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:19.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.