Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Suşehri (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=135)
-   -   SUŞEHRİ-Kozçukur (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=11799)

turgutagca 07.07.2008 16:12

--->: SİVAS-SUŞEHRİ(WATER CİTY)-KOZÇUKUR KÖYÜ
 
[QUOTE=alcapon74;210528]selam (water city) suşehri kozçukur köyündenmisin bende kozçukur köyündenim nerden yazıyorsun ben ist.tarabya bu arada benin ismim
Cengiz Şahin

[COLOR="DarkRed"]212[/COLOR] 263 85 58[/QUOTE]vay enişteye bak be,,,ortadoğu ve balkanların en karizma eniştesi

Kozçukurlu 09.07.2008 12:28

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
yücel eline sağlık site çok güzel olmuş..
Bu arada köydeki herkese selam....

İSMAİL SEL 09.07.2008 17:39

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
yücel kardeşim eline sağlık aynı zaman da bu yılki şenlikler cd olarak yapılacak bunu bu sitede yayın yapabilirsen herkes seyrede bilir ve de çok güzel olur bu yılki şenlikler gerçekden çok güzeldi organizasyonda bulunan her kese tşkler.

mehtap-Kalyoncu 10.07.2008 10:55

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
site cok guzel olmuş yapanlra tesekkurler herkese slmlr

aspasya58 12.07.2008 11:48

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
köyün şenliğine giden oldumu???????? yediğiniz içtiğiniz sizin olsun gördüklerinizi anlatın bari:)

fatoş_yvz 12.07.2008 11:58

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
[COLOR="Teal"][I]site gercekten guzeL oLmuş bu yıLki şenLıklerın resımlerı olsa süper oLur yaa:)[/I][/COLOR]

Kozçukurlu 25.07.2008 15:14

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
ya arkadaşlar nereye kayboldu herkez...
ses seda kesildi birden.....

Kozçukurlu 25.07.2008 15:23

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Fatih sen bi şeyler yapta hareketlendir şu forumu bari....

FBTeo 25.07.2008 20:19

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
benimde anne tarafım kozcukurlu abdurrahman çavuşlardan soy isimleri : TAŞTAN
bu yılki şenliklerede gittik çok güsel geçti anneannemlerin kiraz ve kayısılarıda yetişmişti doya doya yedim :):)

Kozçukurlu 28.07.2008 18:18

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
ben hamza arkadaş lar atıp atıp tut mayalım lütfen icraat yok sizde gelin dernek başkanıyla adam akılı konuş derdinizi anlatın birçare bulalalım ben bigün dernek toplan tısına gittim biri dediki ben bitane bilgisayar alıcam arkasın dan bikaç kişi daha ama sonra hiç birin de icraat yok atıp tutu yolar bre ........ ???


WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.