![]() |
--->: SİVAS-SUŞEHRİ(WATER CİTY)-KOZÇUKUR KÖYÜ
[QUOTE=alcapon74;210528]selam (water city) suşehri kozçukur köyündenmisin bende kozçukur köyündenim nerden yazıyorsun ben ist.tarabya bu arada benin ismim
Cengiz Şahin [COLOR="DarkRed"]212[/COLOR] 263 85 58[/QUOTE]vay enişteye bak be,,,ortadoğu ve balkanların en karizma eniştesi |
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
yücel eline sağlık site çok güzel olmuş..
Bu arada köydeki herkese selam.... |
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
yücel kardeşim eline sağlık aynı zaman da bu yılki şenlikler cd olarak yapılacak bunu bu sitede yayın yapabilirsen herkes seyrede bilir ve de çok güzel olur bu yılki şenlikler gerçekden çok güzeldi organizasyonda bulunan her kese tşkler.
|
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
site cok guzel olmuş yapanlra tesekkurler herkese slmlr
|
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
köyün şenliğine giden oldumu???????? yediğiniz içtiğiniz sizin olsun gördüklerinizi anlatın bari:)
|
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
[COLOR="Teal"][I]site gercekten guzeL oLmuş bu yıLki şenLıklerın resımlerı olsa süper oLur yaa:)[/I][/COLOR]
|
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
ya arkadaşlar nereye kayboldu herkez...
ses seda kesildi birden..... |
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
Fatih sen bi şeyler yapta hareketlendir şu forumu bari....
|
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
benimde anne tarafım kozcukurlu abdurrahman çavuşlardan soy isimleri : TAŞTAN
bu yılki şenliklerede gittik çok güsel geçti anneannemlerin kiraz ve kayısılarıda yetişmişti doya doya yedim :):) |
--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
ben hamza arkadaş lar atıp atıp tut mayalım lütfen icraat yok sizde gelin dernek başkanıyla adam akılı konuş derdinizi anlatın birçare bulalalım ben bigün dernek toplan tısına gittim biri dediki ben bitane bilgisayar alıcam arkasın dan bikaç kişi daha ama sonra hiç birin de icraat yok atıp tutu yolar bre ........ ???
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:09. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.