![]() |
-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
Apokan abi bu dava çatısı altında olduğumuz için çok şanslıyız.beypınarlı olduğumuz için çok şanslıyız vee SİVASLI OLDUĞUMUZ İÇİN ÇOK ŞANSLIYIZ.BAHSETTİĞİN GİBİ SİVASTAKİ GECEDE HERKESİ DUYGULANDIRDI GENEL BAŞKANIMIZ ALLAH ONU BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN YOLU AÇIK OLSUN.
SİVAS'IN YİĞİDİ TÜRKİYE'NİN ÜMİDİ MUHSİN YAZICIOĞLU!!!! |
-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
SELAM SERKAN BILAL GITTI SENDE DARK KARDESDE SITEYE UGRAMAZ OLDUNUZ NERDESINUZ YAHU
GELINDE SOHBET EDELIM SELAMLAR |
-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
NERDESINIZ BIZIM KÖYLÜLER SIVASIN MACIDA BITI GELIN ARTIK
BEKLIYORUM |
--->: -->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
[QUOTE=Apokan58;255326]SELAM SERKAN BILAL GITTI SENDE DARK KARDESDE SITEYE UGRAMAZ OLDUNUZ NERDESINUZ YAHU
GELINDE SOHBET EDELIM SELAMLAR[/QUOTE] Selamın aleyküm arkadaşlar Yamtar sizi bırakırda biyere gider mi ya ben burdayım.Bu hafta hafif bir Motorlubisiklet kazası geçirdim sol tarafım sargıda fazla yazamıyoyum.Benden öncese sivas ta benim adaşım ve abim Bekir Kartal a bir motorlubisiklet çarpmış hala yoğun bakımdaymış.Ona üzülürken ben biraz adrenalin yaşayım dedim üç tane rakip motorcuyla it dalaşın girdim aniden önüme çıkan genç birine vurmamak için kendimi riske ettim.Ama şu an çok iyiyim.Serkan diyeceksin Bekir abi bu yaşta ne motoru falanda bizde bazı şeyler tut ku ne yapalım.Bilal kardeşimin hepinize ayrı ayrı selamı var. |
--->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
[B][I][COLOR="Red"]Bilal Fındık kısa süre ayrıldı kimse gelmiyor diye sitem etmeyin arkadaşlar, biz hep burdayız Allah nasip ederse.
bütün Beypınar aşıklarına iyi geceler...[/COLOR][/I][/B] |
-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
DARK YAMTARA 58 BÜYÜK GECMIS OLSUN KARDES
SEN AKILLI ADAMSINDIR YASINDA OTURAKLI 48 YAZIYOR EEEEEEE SEN NIYE COCUKLARLA MOTORSIKLET YARISINA GIRIYON BIRAK BU ISI GENCLER YAPSIN SELAM VE DUAYLA TEKRAR GECMIS OLSUN |
-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
MACA BAKTINIZMI MACA SIVASSPORUM YINE DÖKTÜRDÜ
AMA SAMPIYON OLAMIYACAK SON 4 HAFTA YETMEZ ARADAKI PUAN FARKINI KAPATMAYA TEK SANSIMIZ KALDI 2 OLARAK LIGI BITIRMEK SAMPIYONLUK KUS OLDU ELIMIZDEN UCTU* GELINDE YANMAYIN SIMDI KENDI EVIMIZDE RIZEYI YENMIS OLSAYDIK SAMPIYON DUK |
--->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
dark 58 herzammanki yerindesin abey...........
|
--->: -->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
[QUOTE=dark_yamtar58;255348]Selamın aleyküm arkadaşlar Yamtar sizi bırakırda biyere gider mi ya ben burdayım.Bu hafta hafif bir Motorlubisiklet kazası geçirdim sol tarafım sargıda fazla yazamıyoyum.Benden öncese sivas ta benim adaşım ve abim Bekir Kartal a bir motorlubisiklet çarpmış hala yoğun bakımdaymış.Ona üzülürken ben biraz adrenalin yaşayım dedim üç tane rakip motorcuyla it dalaşın girdim aniden önüme çıkan genç birine vurmamak için kendimi riske ettim.Ama şu an çok iyiyim.Serkan diyeceksin Bekir abi bu yaşta ne motoru falanda bizde bazı şeyler tut ku ne yapalım.Bilal kardeşimin hepinize ayrı ayrı selamı var.[/QUOTE]
reisim hayırdır ğeçmiş olsun ne kazası |
--->: -->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
[QUOTE=Apokan58;255326]SELAM SERKAN BILAL GITTI SENDE DARK KARDESDE SITEYE UGRAMAZ OLDUNUZ NERDESINUZ YAHU
GELINDE SOHBET EDELIM SELAMLAR[/QUOTE] meraba susurluktan selam köyümün insanları yaşar gitsemde sizlerleyim |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:11. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.