Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Köylerimiz (Sivas Köyleri) (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=171)
-   -   MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ... (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=12557)

Abdurrahman 58 17.04.2008 19:33

-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
Apokan abi bu dava çatısı altında olduğumuz için çok şanslıyız.beypınarlı olduğumuz için çok şanslıyız vee SİVASLI OLDUĞUMUZ İÇİN ÇOK ŞANSLIYIZ.BAHSETTİĞİN GİBİ SİVASTAKİ GECEDE HERKESİ DUYGULANDIRDI GENEL BAŞKANIMIZ ALLAH ONU BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN YOLU AÇIK OLSUN.
SİVAS'IN YİĞİDİ TÜRKİYE'NİN ÜMİDİ MUHSİN YAZICIOĞLU!!!!

abdullah58 19.04.2008 20:42

-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
SELAM SERKAN BILAL GITTI SENDE DARK KARDESDE SITEYE UGRAMAZ OLDUNUZ NERDESINUZ YAHU
GELINDE SOHBET EDELIM
SELAMLAR

abdullah58 19.04.2008 20:45

-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
NERDESINIZ BIZIM KÖYLÜLER SIVASIN MACIDA BITI GELIN ARTIK
BEKLIYORUM

dark_yamtar58 19.04.2008 21:51

--->: -->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
[QUOTE=Apokan58;255326]SELAM SERKAN BILAL GITTI SENDE DARK KARDESDE SITEYE UGRAMAZ OLDUNUZ NERDESINUZ YAHU
GELINDE SOHBET EDELIM
SELAMLAR[/QUOTE]

Selamın aleyküm arkadaşlar Yamtar sizi bırakırda biyere gider mi ya ben burdayım.Bu hafta hafif bir Motorlubisiklet kazası geçirdim sol tarafım sargıda fazla yazamıyoyum.Benden öncese sivas ta benim adaşım ve abim Bekir Kartal a bir motorlubisiklet çarpmış hala yoğun bakımdaymış.Ona üzülürken ben biraz adrenalin yaşayım dedim üç tane rakip motorcuyla it dalaşın girdim aniden önüme çıkan genç birine vurmamak için kendimi riske ettim.Ama şu an çok iyiyim.Serkan diyeceksin Bekir abi bu yaşta ne motoru falanda bizde bazı şeyler tut ku ne yapalım.Bilal kardeşimin hepinize ayrı ayrı selamı var.

abdussvs 19.04.2008 23:05

--->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
[B][I][COLOR="Red"]Bilal Fındık kısa süre ayrıldı kimse gelmiyor diye sitem etmeyin arkadaşlar, biz hep burdayız Allah nasip ederse.
bütün Beypınar aşıklarına iyi geceler...[/COLOR][/I][/B]

abdullah58 20.04.2008 00:29

-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
DARK YAMTARA 58 BÜYÜK GECMIS OLSUN KARDES
SEN AKILLI ADAMSINDIR YASINDA OTURAKLI 48 YAZIYOR EEEEEEE
SEN NIYE COCUKLARLA MOTORSIKLET YARISINA GIRIYON
BIRAK BU ISI GENCLER YAPSIN
SELAM VE DUAYLA
TEKRAR GECMIS OLSUN

abdullah58 20.04.2008 00:33

-->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
MACA BAKTINIZMI MACA SIVASSPORUM YINE DÖKTÜRDÜ
AMA SAMPIYON OLAMIYACAK SON 4 HAFTA YETMEZ
ARADAKI PUAN FARKINI KAPATMAYA
TEK SANSIMIZ KALDI 2 OLARAK LIGI BITIRMEK
SAMPIYONLUK KUS OLDU ELIMIZDEN UCTU*
GELINDE YANMAYIN SIMDI KENDI EVIMIZDE RIZEYI YENMIS OLSAYDIK SAMPIYON DUK

ersoy_34 20.04.2008 00:57

--->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
dark 58 herzammanki yerindesin abey...........

deli bilal 20.04.2008 11:04

--->: -->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
[QUOTE=dark_yamtar58;255348]Selamın aleyküm arkadaşlar Yamtar sizi bırakırda biyere gider mi ya ben burdayım.Bu hafta hafif bir Motorlubisiklet kazası geçirdim sol tarafım sargıda fazla yazamıyoyum.Benden öncese sivas ta benim adaşım ve abim Bekir Kartal a bir motorlubisiklet çarpmış hala yoğun bakımdaymış.Ona üzülürken ben biraz adrenalin yaşayım dedim üç tane rakip motorcuyla it dalaşın girdim aniden önüme çıkan genç birine vurmamak için kendimi riske ettim.Ama şu an çok iyiyim.Serkan diyeceksin Bekir abi bu yaşta ne motoru falanda bizde bazı şeyler tut ku ne yapalım.Bilal kardeşimin hepinize ayrı ayrı selamı var.[/QUOTE]

reisim hayırdır ğeçmiş olsun ne kazası

deli bilal 20.04.2008 11:22

--->: -->: MERKEZ BEYPINAR KÖYÜ...
 
[QUOTE=Apokan58;255326]SELAM SERKAN BILAL GITTI SENDE DARK KARDESDE SITEYE UGRAMAZ OLDUNUZ NERDESINUZ YAHU
GELINDE SOHBET EDELIM
SELAMLAR[/QUOTE]

meraba susurluktan selam köyümün insanları yaşar gitsemde sizlerleyim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:11.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.