![]() |
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[COLOR="YellowGreen"][B][I] Sitemizin Bayanlarına buda benden [URL=http://img213.imageshack.us/my.php?image=104hk7zy7oy3v.gif][IMG]http://img213.imageshack.us/img213/9749/104hk7zy7oy3v.gif[/IMG][/URL]
[/I][/B][/COLOR] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
tüm bayan arkadaşlara
ayrıca kızların en harbisi HARBİKZA |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Magenta"]Kimler online?
Şuanda 16 misafir ve 42 üye bağlı 01: 58_S€M!H_58 02: ahmet kozan 03: AhMeTTuRaN90 04: albina58 05: benek 06: atlantis 07: ayca bagci 08: Azeri_Turku 09: barikat58 10: besyo_cu 11: biboy 12: büsraHH 13: By_GöLge_58 14: caycay58 15: Cley 16: CİHANGİR 17: d koçyiğit 18: figen-58 19: FurkaN 20: gardasin.58 21: GuNaY 22: guventurk 23: Kibrisli 24: mertveilkeli 25: meryem07 26: müjdat58 27: ogeday3358 28: RüStü ElmaS 29: selocan58 30: sevgim 58 31: sivasli_boy 32: SivasLı_MeleK 33: sonbahar5803 34: takip5855 35: titizyiğido 36: yağmur58 37: yerliturkuaz 38: Yiğiter 39: yildirimseref 40: yusufulku58 41: yılanlıkaya 42: zaralı ülkücü[/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]En sevdiğim çiçeklerden pembe papatyayı,dünyanın en güzel ablası [B][COLOR="Red"]goramaz[/COLOR][/B]'a hediyew ediyorum:)[/B]
[IMG]http://www.sitem.gen.tr/resimler/albums/yuklemeler/papatya/pembe_papatya.jpg[/IMG] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
ben de biricik incitanem dünyanın en güzel kardeşi sana veriyorum....
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Magenta"]01: aldatanutansin
02: benek 03: arifcoskun 04: atlantis 05: barikat58 06: bekir45 07: biboy 08: cayboyumah 09: goramaz 10: gönül3458 11: meryem07 12: Militan_Asena58 13: NECİP BÜLBÜL 14: Sabiha Serin 15: sibelYILMAZ 16: titizyiğido[/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]bütün çiçekler rallim 58 abime [/B]
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
ben de [COLOR="Red"]altuntaş[/COLOR] abiye çiçekler için teşekkür bir de [COLOR="red"]rallim58[/COLOR] e veriyorum zannedersem doğum günüymüş...Allah hayırlı bereketli mutlu ömürler versin...
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[COLOR="DarkRed"][B][URL=http://img299.imageshack.us/my.php?image=gller.jpg][IMG]http://img299.imageshack.us/img299/3209/gller.jpg[/IMG][/URL]
Be sitede bulunan herkese cicek yolluyorum.[/B][/COLOR] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=melis58;380851][QUOTE=melis58;368211]Şurl=http://resimzade.com/Show.html?i=316][img]http://resimzade.com/Show.html?i=316[/img][/url]
Bu çiçek bütün nette'ki Sivas'lılara gelsin[/QUOTE] :):):confused: sivasssssssssss özledim seniiiiiiiiii |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:20. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.