Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

barikat58 19.04.2009 12:08

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Bugün çalışan üyelerimize gönderiyorum[/B]

[IMG]http://www.izmircicekci.name.tr/resimler/izmir_cicek_ciceksiparisi3588.jpg[/IMG]

deniz kızı 19.04.2009 13:08

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
evde oturan üyelere gelsin en güzel ve kokulu çiçekler

baran_07 19.04.2009 22:16

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bendende tüm arkadaşlara gelsin çiçekler

sevgim 58 19.04.2009 22:19

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
yarin calisacak olan herkese gelsin .................

gönül3458 19.04.2009 22:24

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ben tşk edıyor ve herkse gelsın bu çicekler

ABDULLAH DUMAN 19.04.2009 22:40

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Benim gibi nöbette olan herkese gelsin............[/B]

Kardelencicegi 21.04.2009 15:48

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[COLOR="DarkRed"][B]Ben ciceklerimi Muhsin reisime ve onun dava arkadaslarina yolluyorum.

[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img379.imageshack.us/img379/4599/ca2frdwrcayfk88rcafejiu.jpg[/img][/url]

[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img406.imageshack.us/img406/3233/roterosenmitschleierkra.jpg[/img][/url]


Elmalinin gülü
Alprenlerin sebolü
Türklügün gururu ünü
Sonsuzlugun sahibinin Asigi bülbülü
Bu güllerim sana olsun......
[/B][/COLOR]

Kardelencicegi 23.04.2009 10:22

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img523.imageshack.us/img523/5562/kendinebeniminbirglvere.jpg[/img][/url]

Bugünkü ciceklerimi Bugünün kücükleri, yarinin büyükleri olan
Gelecegimiz olan bütün cocuklara yolluyorum.[/COLOR][/B]

A_Them_Nuri 23.04.2009 16:05

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]tüm arkadaşlarıma gelsin :)[/B]

Kardelencicegi 24.04.2009 10:22

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img151.imageshack.us/img151/5859/glitterbloemen20220103w.gif[/img][/url]

BU GÜZEL CUMA GÜNÜNDE HERKESE CICEK YOLLUYORUM.....!!!!!!![/COLOR][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:28.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.