![]() |
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img119.imageshack.us/img119/1051/untitl.png[/img][/url]
BÜTÜN [COLOR="LemonChiffon"][COLOR="Green"]CICEKLERIM[/COLOR].[/COLOR] [COLOR="Magenta"]SIVASLILAR.NET[/COLOR] [COLOR="YellowGreen"]AILEMIZE[/COLOR] [COLOR="Purple"]GELSIN.[/COLOR][/COLOR] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Kardelen kardeşime çiçekler için teşekkürler[/B]
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
bu ciceklerimi sarkislayi özleyen herkese gönderiyorum .......[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img219.imageshack.us/img219/2695/user373364pic9141226042.gif[/img][/url]
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img237.imageshack.us/img237/8973/77911015.jpg[/img][/url]
Ben bugün Ciceklerimi Sivasspor´a yolluyorum. G.Antep maci kolay gelsin iNSSSS. Haydi yigidolar finale az kaldi. :)[/COLOR][/B] [B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img386.imageshack.us/img386/116/scst95136gross.jpg[/img][/url] Seva goramaz barikat58 Gönül5834 altuntas58 surenay SibelYilmaz melody kronik kisaca Sivaslilar.net ailemize gelsin.[/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img151.imageshack.us/img151/7800/y1pfesaowxdz4i0wmn8xqxx.jpg[/img][/url]
Sivasspora moral icin yolluyorum ciceklerimi.:) Haydi Sivasim yikilma SAKIN.:) Yensende, yenilsende Kalbim hep sende. Gönlümüzün sampiyonusun SEN. [/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Tüküm diye gurur duyanlara gitsin ... Bütün güzel çiçeklerim ...[/B]
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="DarkRed"][B][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img99.imageshack.us/img99/4416/3006t.jpg[/img][/url]
Seva. goramaz sibel yilmaz barikat58. Ve........... Sivaslilar.net ailemize gelsin. :D[/B][/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
kardelen ablab cley ve barikat kardeşlerime veriyorum kabul edin:)
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
ben tüm güzel insalara veriyorum kabul ederlerse
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Red"]gönül3458,goramaz,Kardelencicegi,A_Them_Nuri,Seva,barikat58,surenay,SibelYilmaz,melody, kronik[/COLOR][/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 04:21. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.