Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Kardelencicegi 01.05.2009 20:05

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img119.imageshack.us/img119/1051/untitl.png[/img][/url]

BÜTÜN [COLOR="LemonChiffon"][COLOR="Green"]CICEKLERIM[/COLOR].[/COLOR]

[COLOR="Magenta"]SIVASLILAR.NET[/COLOR] [COLOR="YellowGreen"]AILEMIZE[/COLOR] [COLOR="Purple"]GELSIN.[/COLOR][/COLOR]

altuntas58 01.05.2009 21:04

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Kardelen kardeşime çiçekler için teşekkürler[/B]

sevgim 58 01.05.2009 23:07

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bu ciceklerimi sarkislayi özleyen herkese gönderiyorum .......[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img219.imageshack.us/img219/2695/user373364pic9141226042.gif[/img][/url]

Kardelencicegi 02.05.2009 09:30

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img237.imageshack.us/img237/8973/77911015.jpg[/img][/url]

Ben bugün Ciceklerimi Sivasspor´a yolluyorum.
G.Antep maci kolay gelsin iNSSSS.
Haydi yigidolar finale az kaldi. :)[/COLOR][/B]

[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img386.imageshack.us/img386/116/scst95136gross.jpg[/img][/url]

Seva
goramaz
barikat58
Gönül5834
altuntas58
surenay
SibelYilmaz
melody
kronik
kisaca Sivaslilar.net ailemize gelsin.[/COLOR][/B]

Kardelencicegi 04.05.2009 14:11

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img151.imageshack.us/img151/7800/y1pfesaowxdz4i0wmn8xqxx.jpg[/img][/url]

Sivasspora moral icin yolluyorum ciceklerimi.:)

Haydi Sivasim yikilma SAKIN.:)

Yensende, yenilsende Kalbim hep sende.
Gönlümüzün sampiyonusun SEN. [/COLOR][/B]

A_Them_Nuri 04.05.2009 14:41

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Tüküm diye gurur duyanlara gitsin ... Bütün güzel çiçeklerim ...[/B]

Kardelencicegi 04.05.2009 14:49

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkRed"][B][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img99.imageshack.us/img99/4416/3006t.jpg[/img][/url]

Seva.
goramaz
sibel yilmaz
barikat58.
Ve........... Sivaslilar.net ailemize gelsin. :D[/B][/COLOR][/B]

goramaz 05.05.2009 11:18

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
kardelen ablab cley ve barikat kardeşlerime veriyorum kabul edin:)

gönül3458 05.05.2009 11:22

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ben tüm güzel insalara veriyorum kabul ederlerse

altuntas58 05.05.2009 11:31

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="Red"]gönül3458,goramaz,Kardelencicegi,A_Them_Nuri,Seva,barikat58,surenay,SibelYilmaz,melody, kronik[/COLOR][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 04:21.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.