Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Suşehri (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=135)
-   -   SUŞEHRİ-Kozçukur (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=11799)

İSMAİL SEL 16.11.2008 19:04

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
tüm kozçukurlulara slm olsun. yücel eline sağlık güzel olmuş cengiz resimler güzel zamanda çekmişsin senin eline sağlık tüm kardeşlerime slm olsun. Allaha emanet olun

Fatihmd 24.11.2008 08:50

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Arkadaşlar elinizde köyümüzün resimleri varsa ve bunları [url]www.kozcukur.com[/url] da yayınlanmasını istiyorsanız resimleri ve açıklamalarını [email]fatihmd@gmail.com[/email] adresine gönderebilirsiniz.

Saygılarımla.

jasminiron 24.11.2008 08:58

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
şuşehrinin her karış toprağına kurban olurumda balkaranın ayrı bi havası var ya bence orayıda bir görmelisinizyeşilliği bol suyu dereleri bol hele meyvesi sanırsınki yalancı cennet offf özledim vallahi

Fatihmd 24.11.2008 09:30

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
[QUOTE=jasminiron;337768]şuşehrinin her karış toprağına kurban olurumda balkaranın ayrı bi havası var ya bence orayıda bir görmelisinizyeşilliği bol suyu dereleri bol hele meyvesi sanırsınki yalancı cennet offf özledim vallahi[/QUOTE]

Sayın jasminiron hanım, bu bölüm Kozçukur köyüne aittir. Lütfen mesajınızı [url]http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=11760[/url] sayfasındaki Balkara köyü sayfasına yazınız.

Saygılarımla.

İSMAİL SEL 10.12.2008 13:29

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
tümhemşehrilerimin mübarek kurban bayramını en içten dileklerim kutlarım ismail sel

Fatihmd 15.12.2008 10:08

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Değerli üye arkadaşlar, kozcukur.com sitesine köyümüzün 1 er saatlik 2 videosunu ekledim. Biri kış, diğeride ilk baharda çekilmiş videoları izleyebilirsiniz. Ayrıca köyümüzle ilgili konular için forum bölümümüzde açılmıştır. Saygılarımla

sedat yavuz 15.12.2008 10:13

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
slm kozçukurlular yucel abi site gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlik teşekür ederiz

İSMAİL SEL 31.12.2008 12:24

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
2009 yılının tüm hemşehrilerime sağlık sıhhat ve esenlikler getirmesini dilerim. ismail SEL

yiğidolu 15.01.2009 15:32

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
ıutruışıuuuurjyuıfshdhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhg

yiğidolu 18.01.2009 10:50

Cevap: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Eline sağlık yücel abi site güzel olmuş.Siteye müzik köşesi eklesen bence daha güzel olur.TÜM SİVASA SELAMLAR


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:55.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.