Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Komik Resimler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=254)
-   -   "Karikatürlerin Dili" (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=36206)

LaEdri 02.06.2012 00:10

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://4.bp.blogspot.com/_ubCITHgPfeo/TLQBJ4x8QDI/AAAAAAAAAJU/NHCvX5iogBo/s1600/33396_406879536455_17900841455_5131756_6598288_n.jpg[/IMG]


[IMG]http://www.kotusozluk.com/img/2012/01/yessin-onu-ninesi-yessin-onu-babasi_284370.jpg[/IMG]

:)

ÖnceVatan_58 02.06.2012 00:22

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://www.bidepo.com/images/karikb.jpg[/IMG]

mansur58 02.06.2012 05:03

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://www.risalehaber.com/images/caricature/33.jpg[/IMG]

[IMG]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs122.snc4/36487_121287637915450_108758779168336_117278_6171479_n.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.risalehaber.com/images/caricature/296.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.risalehaber.com/images/caricature/281.jpg[/IMG]

KAOS 02.06.2012 18:31

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
Hicre58 söz senin karikatürünü yaptırtacam, süpersin...

KAOS 02.06.2012 18:36

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=556&pictureid=3862[/IMG]

sivaslınet 02.06.2012 19:56

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[CENTER][img]http://www.bidepo.com/images/krt.jpg[/img][/CENTER]

mansur58 02.06.2012 21:06

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://3.bp.blogspot.com/_AoOR_XY6cHw/TVED87TqfzI/AAAAAAAAAHo/qzg8s2tB5e4/s1600/karikat%25C3%25BCr+1.jpg[/IMG]

[IMG]http://4.bp.blogspot.com/_AoOR_XY6cHw/TVED9_teBAI/AAAAAAAAAHw/7QMtrk0Wfhg/s320/karikat%25C3%25BCr+3.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.yeniasya.com.tr/2009/04/09/resim/karikatur.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.yeniasya.com.tr/2009/07/18/resim/karikatur.jpg[/IMG]

hicre58 02.06.2012 21:14

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
Ben senin karikatürünü yaptırmayı düşünmüyorum çünki o kadar şekilden şekile giriyorsun ki karikatürcülere vericek param yoktur. Kredi alırsam belki.

ÖnceVatan_58 02.06.2012 23:22

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://www.bidepo.com/images/karikbktk.jpg[/IMG]

Arif Coşkun 03.06.2012 08:52

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://www.bidepo.com/images/liderlhmh.jpg[/IMG]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:14.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.