![]() |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=Cley;619482]Deveye hendek atlatmak daha kolay oluyor[/QUOTE]
Hele de sana.. Sen benden daha umutsuz vakasın o konuda. Hatta forumun en umutsuzu.. :) [CENTER] [img]http://www.bidepo.com/images/0510201211.jpg[/img][/CENTER] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
Müsiad ile Tüsiad ayrımını yaparken bunu din üzerinden yapmanız cok yanlıs. Müsiad müslüman işadamlarıysa Tüsiad üyeleri hangi dine mensup oluyor? Net bir cevap verirseniz sevinirim. Gereksiz onlarca cümle yazmanızı istemiyorum.
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=Cley;619490]Müsiad ile Tüsiad ayrımını yaparken bunu din üzerinden yapmanız cok yanlıs. Müsiad müslüman işadamlarıysa Tüsiad üyeleri hangi dine mensup oluyor? Net bir cevap verirseniz sevinirim. Gereksiz onlarca cümle yazmanızı istemiyorum.[/QUOTE]
Her zamanki cevaplarımızdan vereceğim. Ama anlayabileceğini sanmıyorum. Ya da anlamak istemeyeceğini biliyorum. Din, ne siyasete ne STK(siv. toplm. kur.) lara, ne de toplumsal çıkarlara alet edilmemeli. Dini insanlar sadece kendi içinde yaşamalı. Emeksiz zengin olanın Kitapsız bilgin olanın Sermayesi DİN olanın Rehberi şeytan olmuştur Yunus |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[CENTER][img]http://www.bidepo.com/images/dam.jpg[/img][/CENTER]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[CENTER][img]http://www.bidepo.com/images/sivil.jpg[/img][/CENTER]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[CENTER][img]http://www.bidepo.com/images/213.jpg[/img][/CENTER]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[CENTER][IMG]http://i47.tinypic.com/3vp03.jpg[/IMG][/CENTER]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://n1305.hizliresim.com/19/t/nfmxp.jpg[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=556&pictureid=3887[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://i39.tinypic.com/2u599og.jpg[/IMG]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:14. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.