Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Komik Resimler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=254)
-   -   "Karikatürlerin Dili" (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=36206)

sivaslınet 06.06.2013 09:18

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://i42.tinypic.com/4qpvh3.jpg[/IMG]

LaEdri 06.06.2013 18:47

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://galeri2.uludagsozluk.com/309/ibrahim-%C3%B6zdabak_352254.jpg[/IMG]

sivaslınet 06.06.2013 18:58

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
"Olmasaydın olmazdık"

Çok hoş bir karikatür. :)

Doğruluk payı da yok değil hani.. Doğacılar, hayvanlar olmasa insanların da olamayacağını/olmayacağını vurguluyorlar.

LaEdri 06.06.2013 19:08

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[QUOTE=sivaslınet;622435]"Olmasaydın olmazdık"

Çok hoş bir karikatür. :)

Doğruluk payı da yok değil hani.. Doğacılar, hayvanlar olmasa insanların da olamayacağını/olmayacağını vurguluyorlar.[/QUOTE]

Hımm.değişik bir yaklaşım..Ama bence karikatüristin anlatmak istediği şey değil..ya da sizin anladığınız şeyi anlatsa bile neden mekanı Hindistan olarak seçmiş,bir Hindu'yu seçmiş sizce?

sivaslınet 06.06.2013 19:12

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[QUOTE=LaEdri;622439]Hımm.değişik bir yaklaşım..Ama bence karikatüristin anlatmak istediği şey değil..ya da sizin anladığınız şeyi anlatsa bile neden mekanı Hindistan olarak seçmiş,bir Hindu'yu seçmiş sizce?[/QUOTE]

Hocam soruna cevap versem bile anlatabilirmiyim bilmiyorum. Ben inancı ve bilgiyi farklı değerlendiriyorum.. Heralde anlaşamayız.

Önce sorgulamacı olunmalı.. :)

LaEdri 06.06.2013 19:15

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
Neyse,İbrahim Özdabak bu siteye üye olursa anlatmak istediği şeyiaçıklar belki bir gün..herkes neyi anlarsa..Ama aynı şeyi anlamadık bu karikatürden!

sivaslınet 06.06.2013 19:18

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[QUOTE=LaEdri;622442] aynı şeyi anlamadık bu karikatürden![/QUOTE]

Zaten hocam, bilgi ve inanç farklılıklarından başka bir şey anlaşılamaz ki bu karikatürden..

Peki, "neyse" diyelim. :)

Pusula_58 09.06.2013 17:09

Cevap: "Karikatürlerin Dili"
 
[IMG]http://k1306.hizliresim.com/1b/9/nyr8z.jpg[/IMG]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:55.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.