![]() |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://i42.tinypic.com/4qpvh3.jpg[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://galeri2.uludagsozluk.com/309/ibrahim-%C3%B6zdabak_352254.jpg[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
"Olmasaydın olmazdık"
Çok hoş bir karikatür. :) Doğruluk payı da yok değil hani.. Doğacılar, hayvanlar olmasa insanların da olamayacağını/olmayacağını vurguluyorlar. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sivaslınet;622435]"Olmasaydın olmazdık"
Çok hoş bir karikatür. :) Doğruluk payı da yok değil hani.. Doğacılar, hayvanlar olmasa insanların da olamayacağını/olmayacağını vurguluyorlar.[/QUOTE] Hımm.değişik bir yaklaşım..Ama bence karikatüristin anlatmak istediği şey değil..ya da sizin anladığınız şeyi anlatsa bile neden mekanı Hindistan olarak seçmiş,bir Hindu'yu seçmiş sizce? |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=LaEdri;622439]Hımm.değişik bir yaklaşım..Ama bence karikatüristin anlatmak istediği şey değil..ya da sizin anladığınız şeyi anlatsa bile neden mekanı Hindistan olarak seçmiş,bir Hindu'yu seçmiş sizce?[/QUOTE]
Hocam soruna cevap versem bile anlatabilirmiyim bilmiyorum. Ben inancı ve bilgiyi farklı değerlendiriyorum.. Heralde anlaşamayız. Önce sorgulamacı olunmalı.. :) |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
Neyse,İbrahim Özdabak bu siteye üye olursa anlatmak istediği şeyiaçıklar belki bir gün..herkes neyi anlarsa..Ama aynı şeyi anlamadık bu karikatürden!
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=LaEdri;622442] aynı şeyi anlamadık bu karikatürden![/QUOTE]
Zaten hocam, bilgi ve inanç farklılıklarından başka bir şey anlaşılamaz ki bu karikatürden.. Peki, "neyse" diyelim. :) |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://k1306.hizliresim.com/1b/9/nyr8z.jpg[/IMG]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:55. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.