Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=14407)

sivaslifani 01.01.2008 23:26

--->: -->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
[QUOTE=Serd@r;224026][B]Bencede girmeli,zira amaç kamusal alana sokulmamasıysa,Hastane ve Hapishaneyede alınmamalılar![/B][/QUOTE]

Aynen katılıyorum.

İnşallah bu haksızlık en kısa zamanda son bulur. [IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/images/icons/icon9.gif[/IMG]

sivaslıgenç 02.01.2008 08:31

-->: --->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
[QUOTE=xwst;224093][B][I]Gecenlerde Islamci bi kanalda bi haber izledim.Gercekten yerinde bi arastirma yapmislar.Simdiye kadar bilim adamlarimizin yaptigi arastirmalardan cok azi dunyaca unlu bilim dergilerinde yayimlanmis.Bu durumda,yani dunya ilmine zar zor katki saglarken turban ha universitelere girmis ha girmemis ne farkeder...[/I][/B][/QUOTE]

Şimdi bizim konumuz bilimadamlarımızın dergilere konu olup olmadığı deildir.İyi o zaman farz edelimki senin bacın açık ve başı açık olanları üniversitelere almıyorlar nasıl bir duygu hissedersin ,lütfen söylermisin bana.

ceylankimya 02.01.2008 10:54

-->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
[B]Kesinlikle girilmeli...Yasaklarla bir yere varılmaz.Bir yandan diğer dinlere hoşgörü diyenler kimlikteki %99 u Müslümanlara hiç mi saygıları yok bunların....[/B]

sivaslimurat 02.01.2008 12:33

--->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
bende kesinlikle girmeli diyorum,nede olsa müslüman bi ülkede yasiyoruz

abircan 02.01.2008 13:01

--->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
BENCE ÜNİVERİSTELERE GİREBİLMELİ TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞLARIMIZ,
PEKİ YA BAŞKA BİR SORU
TÜRBANLI LİSE ÖĞRENCİSİ OLMALI MI ?
İLKOKULA VE İLKÖĞRETİME DE TÜRBANLI ÖĞRENCİ GİREBİLMELİ Mİ ?
AYRICA SAMİMİ OLARAK SORUYORUM, BURKALI VE KARAÇAŞAFLILARDA İLKÖĞRETİM, LİSE VE ÜNİVERSİTEYE GİREBİLME HAKLARI OLMALI MI ?

Efe Cemil Şeker 02.01.2008 13:18

--->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
Samimiyetle cevap vereyim bende sorularınıza,eğitim hakkı hiç bir koşulda engellenmemeli,mümkün oldsuğunca çok kişinin eğitim hakkından yararlanması için tüm şartlar zorlanmalı ve hedef acaba hangi yasağı koysakta şu kesimin eğitim almasını engellesek değil bilakis herkesin eğitim alması için esnek kurallar konmalıdir. Burkalıda,çarşaflıda,entarili de,yazmalıda eğitim almalıdır. Eğitim hakkı sadece güvenlik gerekçesiyle belki engellenebilir oda çok dikkatli, ve hassas davranarak. Evet liseede başörtüsü serbest olmalı,veya başını örtenlerinde gidebileceği liseler olmalı,malum imam hatiplerin büyük kısmı kapatıldı ve bu lisenin mezunlarına çok engeller kondu. Hiç kusura bakmayın bu ülkenin 2. sınıf vatandaşları değil dindarlar ve dini yaşamak isteyenler. Bırakın özgürce herkes eğitim hayatına devam etsin,eşit şartlarda yarışsın ve kazananları gönülden alkışlayalım

AKÇAMAGRALI58 02.01.2008 13:31

--->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
her toplumda saçmalayanlarda olacaktır tayfun gibi ben saglık dalında çalışan biri olarak böyle bir yalanı ilk defa duydum.

insan olan herkesin herkese saygı duyması lazım.

bu nedenle ben kesinlikle BAŞ ÖRTÜSÜ SERBEST OLMALI diyorum..

kadelay 02.01.2008 13:34

--->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
Türbanlı girilmeli mi, girilmemeli mi'den önce gerçek anlamda TÜRBANLI olunmalıdır!.....

kadelay 02.01.2008 13:39

--->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
''KESİNLİKLE GİRİLMEMELİ'' diyen erkeklere ''TESETTÜRLÜ BİR BAYAN'', bayanlara da ''SAKALLI VE DİNDAR BİR EŞ'' ile evlilik yapmaları için kalben dua ediyorum!...

Efe Cemil Şeker 02.01.2008 13:40

--->: ÜNİVERSİTELERE TÜRBANLI GİRİLMELİ Mİ?
 
[QUOTE=kadelay;224167]Türbanlı girilmeli mi, girilmemeli mi'den önce gerçek anlamda TÜRBANLI olunmalıdır!.....[/QUOTE]
Son yıllarda tesettür konusunun cıvıtıldığı dığrudur,başında örtüsü olan kızlarımızın yüzünde makyaji belinde dar pantolonlar görülebiliyor. Ancak bu konu kişisel bir sorundur ve İslam da ki tesettür konusunda yeterli bilincin olmayışından kaynaklanıyor. Başörtüsü yasağı ise toplumun tamamını ilgilendiriyor ve devletin gücünü kullarak bu zulüm yapılıyor.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:57.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.