Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   NAMAZ KILMAYANIN VAY HALINE (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17588)

bayatlı kenan58 12.05.2008 14:37

--->: NAMAZ KILMAYANIN VAY HALINE
 
Bir asker,namaz kılan (en zor şartlarda bile terk etmeyen) diğer askere
sordu:
Arkadaş kaçıncı asırda yaşıyoruz ? Niçin kendini zahmete sokup her
gün 5defa namaz kılıyorsun.
-Namaz kılan asker, tam o sırada uzaktan görünen teğmeni gösterdi:
-Şu insan; niçin yanından geçerken toplanıyor,
selam veriyor ve bütün emirlerine itaat ediyorsun. 'yat'dese yatıyor, 'kalk'dese
kalkıyorsun? O da senin gibi iki ayağı, iki eli ve bir başı olan birinsan
değil mi?'
Diğer asker cevap verdi:
-'Evet! O da benim gibi birinsan ama rütbesi var,omuzun da yıldızı
var'
Namaz kılan askerin cevabı müthişti:
'-Ey arkadaş!Sen omuzun da bir tane yıldızı var diye senin gibi bir insana
itaat ediyorsun da ben, yerdeki kumlar adedince yıldızları olan ve hepsini
tespih tanesi gibi kudret eliyle çeviren birzata niçin itaat etmeyeyim?
Niçin namaz kılıp emrini yerinegetirmeyeyim?
__________________

kangallim 12.05.2008 15:05

--->: NAMAZ KILMAYANIN VAY HALINE
 
ALLAH' IM NAMAZI DOSDOĞRU VE DEVAMLI KILANLARDAN EYLE...
AMİN

bayatlı kenan58 12.05.2008 16:53

--->: NAMAZ KILMAYANIN VAY HALINE
 
[QUOTE=kangallim;262442]ALLAH' IM NAMAZI DOSDOĞRU VE DEVAMLI KILANLARDAN EYLE...
AMİN[/QUOTE]

AMİN AMİN AMİN kardesım.........


WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:16.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.