Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   mutsuzum çünkü....... (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=21127)

_Zehery_ 07.11.2008 22:56

--->: mutsuzum çünkü.......
 
İnadına mutluyummm arkadaş... Yavuklum yanımda olmasa da mutluyum, arabanın borcunu bitiremesemde mutluyum, yarın iş olsada mutluyum, askerliğe 1 ay kalmış olsada mutluyum,.........ne olursa olsun inadına mutluyummmmmmmm...

EyüphanAydın 07.11.2008 23:20

--->: mutsuzum çünkü.......
 
[B]Mutsuzum çünkü bu hafta maçta oynayamayacağım.[/B]

nihat83 07.11.2008 23:58

--->: mutsuzum çünkü.......
 
mutsuzum cünki sabahtan is'e gidecem, erken kalkmam lazim....

Sweetgirl 10.11.2008 13:27

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]Mutsuzum cünkü
cok sevdigim biri yine beni cok üzdü.[/COLOR][/CENTER][/I][/B]

özdemir 10.11.2008 13:29

--->: mutsuzum çünkü.......
 
mutsuzum çünkü swet ablamı birisi üzmüş

gezgin_58 10.11.2008 13:50

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
mutsuzum cunku sorunlarımı cozemıyorum

ABDULLAH DUMAN 10.11.2008 13:54

-->: mutsuzum çünkü.......
 
[B]MUTSUZUM ÇÜNKÜ SEVDİĞİM BİR KİŞİ BENİ ANLAMIYOR ( O KENDİNİ BİLİYOR)[/B]

yerliturkuaz 10.11.2008 14:59

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[B]Mutsuzum cunku hayat bana cok aci yasatti....[/B]

EyüphanAydın 06.12.2008 15:21

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[B]Mutsuzum çünkü bayramda dedemler yanımızda yok[/B]

yerliturkuaz 09.12.2008 21:43

Cevap: mutsuzum çünkü.......
 
[B]Mutsuzum çünkü AROG'a gidemedim.....[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.