![]() |
--->: mutsuzum çünkü.......
İnadına mutluyummm arkadaş... Yavuklum yanımda olmasa da mutluyum, arabanın borcunu bitiremesemde mutluyum, yarın iş olsada mutluyum, askerliğe 1 ay kalmış olsada mutluyum,.........ne olursa olsun inadına mutluyummmmmmmm...
|
--->: mutsuzum çünkü.......
[B]Mutsuzum çünkü bu hafta maçta oynayamayacağım.[/B]
|
--->: mutsuzum çünkü.......
mutsuzum cünki sabahtan is'e gidecem, erken kalkmam lazim....
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]Mutsuzum cünkü
cok sevdigim biri yine beni cok üzdü.[/COLOR][/CENTER][/I][/B] |
--->: mutsuzum çünkü.......
mutsuzum çünkü swet ablamı birisi üzmüş
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
mutsuzum cunku sorunlarımı cozemıyorum
|
-->: mutsuzum çünkü.......
[B]MUTSUZUM ÇÜNKÜ SEVDİĞİM BİR KİŞİ BENİ ANLAMIYOR ( O KENDİNİ BİLİYOR)[/B]
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[B]Mutsuzum cunku hayat bana cok aci yasatti....[/B]
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[B]Mutsuzum çünkü bayramda dedemler yanımızda yok[/B]
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[B]Mutsuzum çünkü AROG'a gidemedim.....[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:06. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.