Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Yüzde 50 kota istiyoruz (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=37695)

Cley 13.03.2011 15:59

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[B]Kamusal alan saçmalığı bitmediği sürece böyle bir kotanın olmasını kesinlikle istemem. Orasını burasını açan kadınlar kamuda görev yapabilecek,başını örten bir bayan kamuda görev yapamayacak. Asıl Cumhuriyet kadınları Kurtuluş Savaşında canıyla kanıyla malıyla mücadele kadınlardır. [/B]

Kibrisli 13.03.2011 16:20

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
Goramaz: E zaten bende sadece Türban sorunu yok diyorum... Türban sorunu diyorum yani adı üzerinde o da bir kadın sorunudur ama burada konuşalan tek sorun hemen hemen her konuda bir şekilde konuşulduğu gibi Türban sorunu...

Cley: Hangi devlet dairesinde, kamusal alanda vs. orasını burasını açan bir memur var? Söyleyiver şikayet edelim zira bir giyinme yönetmeliği bar o yönetmeliğe uygun giyinmeyen soruşturma geçirir...

goramaz 13.03.2011 17:45

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
Kıbrıslı

Tabiki konu türban konusunagelecek bu gayet doğal. Sonuçta bir hakkın gasbı var.

Konunun seyrine dikkat edersen ben de diyorum ki bir kadın hakkını engellemeye çalışan birisi kadın olsa ne erkek olsa ne mecliste %50 olsa kadar olsa ne %100 olsa ne?Bir kadın olarak benim derdimi anlamadıktan sonra.

Kıbrıslı sayın kardeşim bir de sana şunu sormak istiyorum. Başörtüsünün hem Kuran da yer alan hem de Hz. Peygamberin sünnetinde yerini almış bir dini hüküm olduğuna inanıyorsun değil mi?

_DuMaN_58 13.03.2011 18:30

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[QUOTE=amazon10;596324]Yazdığımdan savunduğum sonucunu nasıl çıkardınız çok merak ediyorum.[/QUOTE]

Amazon10 kardeş neden üzerine alındın acaba? Hani derler ya YARASI OLAN GOCUNUR :)

Kibrisli 13.03.2011 18:48

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[QUOTE=goramaz;596335]Kıbrıslı

Tabiki konu türban konusunagelecek bu gayet doğal. Sonuçta bir hakkın gasbı var.

Konunun seyrine dikkat edersen ben de diyorum ki bir kadın hakkını engellemeye çalışan birisi kadın olsa ne erkek olsa ne mecliste %50 olsa kadar olsa ne %100 olsa ne?Bir kadın olarak benim derdimi anlamadıktan sonra.

Kıbrıslı sayın kardeşim bir de sana şunu sormak istiyorum. Başörtüsünün hem Kuran da yer alan hem de Hz. Peygamberin sünnetinde yerini almış bir dini hüküm olduğuna inanıyorsun değil mi?[/QUOTE]

Ben anlatamıyorum, konunun gelmesinde bir sıkıntı yok benim gözümde... Ben tek kadın sorunu Türbanmış gibi sadece onun konuşulmasını doğru bulmuyorum... Yoksa dini hüküm olması peygamberimizin sünneti olması konusunda bir sorunum yok... Sorunum daha büyük kadın sorunları varken olayın SADECE Türbana indirgenmesi... %50 kota olsun -ki ben karşıyım- Türban konusunda hassas aday da girsin meclise karşı olanda... Herşeyde düşünce özgürlüğü hak hukuk var da bu insanların türbanın devlet dairesinde kullanımına karşı olması hakkı yok mu?

Cley 13.03.2011 18:49

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[B]Birçok kamu kuruluşunda var Kibrisli. Hangi birini sayayımki. En basiti kendi çalıştığım yer PTT. Eşofmanla,thsirtle işe gelen büro memurları var.[/B]

Kibrisli 13.03.2011 19:22

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[QUOTE=Cley;596347][B]Birçok kamu kuruluşunda var Kibrisli. Hangi birini sayayımki. En basiti kendi çalıştığım yer PTT. Eşofmanla,thsirtle işe gelen büro memurları var.[/B][/QUOTE]

Yani oralarını buralarını açmak terimi doğru değildi o yüzden söylemiştim ben bunun yanında eşofmanla t-shirt ile işe gelinmesi ise kesinlikle doğru değil... Devlet dairelerinin bir tek tipliği olmalı, disiplini olmalı... Yanlış...

Cley 13.03.2011 19:29

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[B]Çok açık giyinen devlet memurları var anlamında yazdım o cümleyi. Amirine bir gülümseme ile yönetmelik filan hikaye oluyor. Görüdklerimi yazıyorum ben :)[/B]

amazon10 13.03.2011 21:33

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[QUOTE=_DuMaN_58;596342]Amazon10 kardeş neden üzerine alındın acaba? Hani derler ya YARASI OLAN GOCUNUR :)[/QUOTE]

hımm anladım. Burada kimse savunmadı bayanları sen heralde yorum olsun laf olsun diye gene yorum yaptın. bence sanırımlı bir ifade kullandığım için üzerime aldım.

Bu ülkede kadınların o kadar sorunu var ki hergün biri öldürülüyor, şiddet, tecavüz vb. ama tek sorun baş örtüymüş gibi davranıyorsunuz. sanki bütün kadınlar başını örtecek bütün bu sorunlar yok olacak gibi. Bende karşıyım kapalı bayanların bir çok yere alınmadığına çalışma yerlerinin kısıtlı olmasına. şunada eminim ama baş örtüsüne izin verildiği zaman kara çarşafla girmek isteyecekler başörtü sorunu çarşafa dönecek. bitmeyecek yani..

NECMEDDİN ÖZBEK 13.03.2011 21:46

Cevap: Yüzde 50 kota istiyoruz
 
[QUOTE=amazon10;596352]hımm anladım. Burada kimse savunmadı bayanları sen heralde yorum olsun laf olsun diye gene yorum yaptın. bence sanırımlı bir ifade kullandığım için üzerime aldım.

Bu ülkede kadınların o kadar sorunu var ki hergün biri öldürülüyor, şiddet, tecavüz vb. ama tek sorun baş örtüymüş gibi davranıyorsunuz. sanki bütün kadınlar başını örtecek bütün bu sorunlar yok olacak gibi. Bende karşıyım kapalı bayanların bir çok yere alınmadığına çalışma yerlerinin kısıtlı olmasına. şunada eminim ama baş örtüsüne izin verildiği zaman kara çarşafla girmek isteyecekler başörtü sorunu çarşafa dönecek. bitmeyecek yani..[/QUOTE]

yo sevgili kardeşim burda kimse bayanları savunmadı diye bana haksızlık etme bu konuyla ilgili üçüncü yorumu oku ATATÜRK'ün çok güzel bir sözünden alıntı yaparak bayanları ne kadar yüce gördüğmü anlattığımı sanıyorum ATATÜRK
diyorki şuna inanmak lazımdırki dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir bundan daha iyi bayanlar nasıl savunulur


WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:38.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.