Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Suşehri (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=135)
-   -   SUŞEHRİ-Kozçukur (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=11799)

Fatihmd 25.02.2008 16:54

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Merhaba Yücel, senide burada görmek inan çok güzel, yüzyüze görüşemeyeli on yılı geçmiştir sanırım. Ama inşallah yakın bir zamanda görüşürüz.

Bakın ya yine bir fikir geldi aklıma :)

Bir hafta sonu bizim dernekte buluşma ayarlasak nasıl olur. Buraya girenler çevrelerindeki GENÇ kozçukurluları toplayıp gelsin. Tanışalım kaynaşalım. Belkide her gün gördüğüm bir kişi bizim köylü :)

Malesef yeni nesil birbirini hiç tanımıyor.

Değerli görüşlerinizi bekliyorum gençler.

Birde ekleme yapayım benim M S N adresim Fmd_tr@ eklerseniz görüşürüz.

Kozçukurlu 25.02.2008 17:02

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
valla fati ben mahalledeki gençleri toplarım sen de geri kalanlarla ilgilenirsen süper bi fikir

dinakaki 02.03.2008 20:39

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
fatih abi siteye giriş güzel olmus allah devamını getirsin elimden gelen bişey varsa yardımcı olmaya calısırım ama urfadayken fazla bişey olmaz heralde yazın bişeyler yaparız artık sen ne yaparsan arkandayız fatih abi [url]http://kozcukur.com/[/url]

dinakaki 02.03.2008 20:45

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
eh artık diyecek başak söz yok sanalda olsa KOZÇUKUR EFSANESİ BAŞLIYOR...

dinakaki 02.03.2008 20:47

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Seni nakşettim, bir kere gönlüme
Bürünmüşüm ay-yıldızlı bayrağımın rengine.
Okurum karış karış toprağını. her daim yüreğimle
Sen yarimsin, tarih kokan memleketim.

Güneşin yedi rengi akseder çehrende,
Gök ve deniz birleşir ellerinde.
Zaman sen de susar,kaybolur dakikalar,
Seni yaşarım dört mevsim memleketim..

Melekler kanadı açmış, seni seyreyler,
Gök kubbede okunan, ezanın dinlerler.
Şehadet parmağın gönderinde yükselir
Surlarında Allah yazan memleketim.

Meramım sen, ben ki sana meftun,
Cananım, canım uğruna feda olsun.
Seni seyreylerken, gözlerim kapansın,
Şefaatçim ol, kanımla gel memleketim.

Hala duyulur, ecdadın Tekbir sesleri,
Kanatlanmış uçuyor, melekler gibi.
Alınları secdede, kanlıdır kefenleri
Ecdadım yadigarı, aziz memleketim.

Aldığım her nefeste, seni solurum.
Benim içimde, ben olmuşsun memleketim.
Bu cihanda ilk ve son yurdum,
Rabbim`den dileğim, sen olasın memleketim.

dinakaki 02.03.2008 20:48

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Ben bir gün bu dağ köyünde
Duyulacak en güzel sesi duydum,
Rüzgâr, yüzyıllık ağaçların kalbinden,
Meşelerin, köknarların, pırnalların
Gizli sazlarından haber verdi,
Yitmiş ormanların acısını dinledim, derinden.

Ben bir gün bu dağ köyünde
Bakılacak en güzel şeye baktım.
Dağ havasında, geniş yapraklı ümitlerin üzerine
Yattım, gökyüzünün altına
Hiçbir çağda bu kadar mavi olmamıştı.
Baktım da vuruldum maviliğine.

Ben bir gün bu dağ köyünde
Sevilecek en güzel şeyi sevdim.
Ağaçtan, kerpiçten, toprağınan taştan
Barınakları içinde doğan, yaşayan, ölen,
Vatan dediğimiz toprağı emeğine mülk eden,
Halk denen milyonları sevdim yenibaştan.

Ben bir gün bu dağ köyünde
Düşünülecek en güzel şeyi düşündüm,
Köy okulları dedim, dünyamızı dünya eden,
Bilgiler uğruna vurulmuş turnalar misali
Çırpınır, çaresizlikten ve sevgiden,
Düşmüş köy çocuklarının önüne bir öğretmen.

Ben bir gün bu dağ köyünde
Bulunacak en güzel şeyi buldum.
Kayalardan sızan sularda ne vardı, sular ne diyordu?
Dağların hikayesi kahramanların hikayesine benzer,
Gizlemiyordu dağ cevherini, yağmurdan kardan aldığını
Sebil gidiyor, kuşlara, kurtlara, insanlara veriyordu.

Ben bir gün bu dağ köyünde
Söylenecek en güzel şeyi söyledim.
Üstüne ay ışığı düşmüş bir tepede,
Bilge ve cesur kalbiyle hürriyet
Bütün insanlığın ateşini yakıyordu,
Yalazası dört yönde yansımış gökkubbede.

Ben bir gün bu dağ köyünde
Varılacak en yalın gerçeğe vardım.
Elli hanesiyle gömülü kalmış, unutulmuş
Yatmış tabiatın kurduğu en güzel yatağa
Acı rüyaların gecesine örtünüp köy,
Dağ güneşinden habersiz uyumuş.

dinakaki 02.03.2008 20:58

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
the legend of the kozcukur is begining .are you ready? if you are ready enter [url]www.kozcukur.com[/url] and see the heroes of that village.women men youngs and the children are the most natural people of the world.thanks for every thing to all kozcukur populace good by see you soon DİNA KAKİ fatihyildiz

yuceltunc 03.03.2008 10:12

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
fatihcim odedigine katılıyorum ama herkes ayrı bı dagda bılıyosun ıs durumları musaıt olmuyo.ben bu hafta sonu ümraniyeye gececem kısmetse görüsecez.yınede tam kesın degıl.sen bana telefonunu yaz

yuceltunc 03.03.2008 10:25

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
suda olabılır buısı gercekten arzu eden arkadaslar baska bıyerde toplanalım.acıkcası ben dernek olayını samımı bulmuyorum fatıhcıgım

yuceltunc 03.03.2008 10:30

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
sen ne dıyosun mustafa abı yanlısmıyım yanı resmı kurum gıbı bız gonullu kısıler olarak bu ısı yapalıum.sonra dernekte bılgı verırız.ben ahmet doganla gelırım.gercı cok kısı varda gelceklerını ummuyorum

dinakaki 03.03.2008 20:40

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
resmi veya gayri resmi hatta sanal dernek veya örgüt oluşturmak gerekiyo aslında coktan beri gerekiyodu çünkü artık aynı köyün insanları birbirlerini tanıyamaz hale gelmiş

aspasya58 11.03.2008 13:24

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
TRAKYA TEMSİLCİSİ BEN OLURUM BİZİM KÖYÜN:)

Fatihmd 21.03.2008 16:37

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Çok sessizleştik arkadaşlar, bir yoklama yapalım kaç kişiyiz ??

1. Fatih Mehmet DOĞAN - Burada

yuceltunc 22.03.2008 17:20

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Bulardayiz fatih.Bir yere kaybolmadik.Yakinda kozcukur koyu.com diye site kurulacak geri sayimbasladi son 15 gun.koyle ilgili fotograflarinizi bekliyorum.

yuceltunc 22.03.2008 17:22

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
fatih senin siteyi satin almana gerek yok ben kozcukur koyu.com u satin aliyorum.

yuceltunc 22.03.2008 17:25

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
sitenin anasayfasi icin resim secimi yapacagiz.elinizde varsa koyun manzarasiyla ilgili resimleri bekliyorum

Fatihmd 26.03.2008 15:11

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Valla uzun zamandan sonra güzel bir haber, ben [url]www.kozcukur.com[/url] u almıştım ama o bana özel :) Siteyi dernekmi yaptırıyor yoksa şahsi girişiminmi kardeş. Bilgi verirsen sevinirim

yuceltunc 29.03.2008 23:12

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
dernek yaptırmıyo benim şahsi girişimin ben [url]www.kozcukurkoyu.com[/url] alacam

Fatihmd 31.03.2008 14:00

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Allah yardımcı olsun kardeş, benimde uzun zamandır bir projem var ama ne zaman aktif ederim belli değil. Gönül ister bu çalışmaları dernek yaptırsun ama malesef bir girişimleri yok.

Fatihmd 09.04.2008 10:56

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Nerede bu millet, arkdaşlar neden herkes sessizliğe çekildi ??

green_21 18.04.2008 21:52

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
şiii siteyi kim yapacak bilmiyorum am site muhtarı ben olucam ona göre yücel abi ve enşiteme duyrulur ben askerden geldim artıkın özgürüm derneklede ben konusurum isterseniz_?____!!!!!
bu arada eger siz yapacaksanız sitenin yıllık parasınada yardım ederim büyük ölçüde ...
yaa fatih sen nerdeydin hala oğlu unuttum ben :/

dark_yamtar58 18.04.2008 22:14

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
kozçukurköylü hemşerilerime saygılar selamlar...................................

dinakaki 25.04.2008 21:45

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
selamlar herkese
kusura bakmayın sınavlar vardı bi süre ara vermek zorunda kaldık ee nasılsınız

dinakaki 25.04.2008 21:47

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
urfadayım bizde burda bi nevi asker sayılırız pkk sempatizanı sehirde dağdakinden daha cok o ********lerle uğrasıyoruz işte

Abdurrahman 58 25.04.2008 22:19

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
[QUOTE=dinakaki;257702]urfadayım bizde burda bi nevi asker sayılırız pkk sempatizanı sehirde dağdakinden daha cok o ********lerle uğrasıyoruz işte[/QUOTE]

Allah yar ve yardımcınız olsun!!!!!!!!!!!!!!!!

dark_yamtar58 25.04.2008 22:49

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
[QUOTE=dinakaki;257702]urfadayım bizde burda bi nevi asker sayılırız pkk sempatizanı sehirde dağdakinden daha cok o ********lerle uğrasıyoruz işte[/QUOTE]

Yeğenim Urfayı çok iyi bilirim 1981 ve 1982 yıllarında Gap pırojesi Tünel inşaatı Orta Ağız Şantiyesinde Akpınar A.Ş nin ambar müdürlüğünü yapıyordum.Urfanın içinde Kapaklı Pasajının üstünde Kapaklı Otelin de kalıyordum.Urfa gerçekten gezilmesi Görülmesi gereken bir İlimiz.

aspasya58 28.04.2008 18:45

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
bizim köyün soyağacı çalışması yapılabilirmi????bu konuda bilgisi olan varmı?
çok kişiden çok ayrı fikirler çıkıyor ama hangisi doğru bilmiyorum...
bu arada ablanıza dua edin yeni bi işe başladı:rolleyes:

dark_yamtar58 28.04.2008 22:59

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
[QUOTE=aspasya58;258684]bizim köyün soyağacı çalışması yapılabilirmi????bu konuda bilgisi olan varmı?
çok kişiden çok ayrı fikirler çıkıyor ama hangisi doğru bilmiyorum...
bu arada ablanıza dua edin yeni bi işe başladı:rolleyes:[/QUOTE]

Peki kardeşim Yamtar abin yeni işinde başarılar ve bol kazançlar diler..................

yuceltunc 29.04.2008 20:14

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Arkadaslar kusura bakmayin is yogunlugundan konusamadik.[url]www.kozcukurkoyu.com[/url] yakinda hizmetinizde.Bana site icin resim yollamak icin email;tahatunc58@hotmail.com ya da bu siteye atabilirler.

yuceltunc 29.04.2008 20:19

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Resim konusunda sikinti yasiyoruz.Bu konuya daha fazla ozen gostermenizi istiyoruz.Koyle alakali fazla videomuzda yok.Site acildiginda da siteye gonderin.

yuceltunc 29.04.2008 20:22

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
aspasya58 sen kozcukurdan kimlerden oldugunu soyle

altuntas58 29.04.2008 20:28

-->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
[B] SUŞEHRİ-Kozçukur köylülerine selamlar saygılar[/B]

yuceltunc 29.04.2008 20:39

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
TUNC,SAHIN,ARSLAN,YAVUZ,YILDIZ,ER,DOGAN,EREN hepsi KARADENIZ BOLGESI'nden gelen uc kardesten turemis soylardir.Ben sadece dedemin ismini (aslan gul)oldugunu biliyorum ama lakap olarak deliceler,kulatanlar,kecciler

aspasya58 29.04.2008 22:36

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
ibrahim çavuşun torunuyum ben ve onun sağlığında çok anlattırmıştım...ama net hatırlamıyorum.yamtar abi teşekkür ederim dilekleriniz için.

Fatihmd 01.05.2008 08:37

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
[QUOTE=yuceltunc;259130]TUNC,SAHIN,ARSLAN,YAVUZ,YILDIZ,ER,DOGAN,EREN hepsi KARADENIZ BOLGESI'nden gelen uc kardesten turemis soylardir.Ben sadece dedemin ismini (aslan gul)oldugunu biliyorum ama lakap olarak deliceler,kulatanlar,kecciler[/QUOTE]

Ya Yücel karadeniz nereden çıktı şimdi :))
Hani Erzurumdan gelmişlerdi, orayada Kafkaslardan.

Fatihmd 01.05.2008 08:58

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Web sitesi konusu iyice uzadı arkadaşlar. Şahsen 1-2 haftaya kadar elimdeki resimlerin bir kısmını [URL="http://www.kozcukur.com"]www.kozcukur.com[/URL] adresinden galeri olarak yayınlayacağım. En azından bakanlar biraz hasret gidersin :)) Daha sonrada yavaş yavaş ekleriz bir şeyler.

aspasya58 01.05.2008 19:34

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
fatih şimdi bile site adresinde bişey olmadığını bildiğim halde tıklıyorum.eniştemin resmi var...diğerlerinin adını hatırlayamadım:(ama tanıdık bildik insanlar .ömrüm yetermi bilmem ama yaza gidersem bol bol çekmeyi planlıyorum..

aspasya58 01.05.2008 19:37

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
bizim köy kadar özlenen köy varmıdır acaba??????????

Fatihmd 03.05.2008 14:10

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Önümüzdeki hafta içi en az 10 resimlik bir galeri ekleyeceğim.

green_21 07.05.2008 12:40

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
yücel abi fatih eniştemden iste onda olması lazım hatırladığım kadarıylaa .......

bide su yeni yasanlar kim olduklarınıda yassınlarr da öğrenek kim olduklarıınııı_?___!!!!


WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:51.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.