Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=203)
-   -   1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=19425)

gürün_güzeli 22.07.2008 12:40

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
evet güzel resimlermiş.....başka yok muuu:)

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 12:44

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289678]evet güzel resimlermiş.....başka yok muuu:)[/QUOTE]

BENİM TLF DAN ANCA BU KADAR MAKİNE VAR DİYE TLF BIRAKTIK AMA MAKİNENİN AZİZLİĞİNE UĞRADIK BERAT BUGÜN YARIN KOYAR DİĞER RESİMLERİ

ZALIM_58 22.07.2008 12:49

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
ama inşallah berat ın çektikleri iyi çıkar :D yoksa yandık maç yaptınız nerde resimler derlerse ne dicez abdullah

gürün_güzeli 22.07.2008 12:51

--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289695]ama inşallah berat ın çektikleri iyi çıkar :D yoksa yandık maç yaptınız nerde resimler derlerse ne dicez abdullah[/QUOTE]

siz bizi kandırıyor olmayasınız:D:D:D

ZALIM_58 22.07.2008 12:53

-->: --->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289697]siz bizi kandırıyor olmayasınız:D:D:D[/QUOTE]

ne konuda :D:D:D:D anlayamadım yoksa maç yapmadıgımızımı anladın:D:D:D

Melankolia 22.07.2008 12:53

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
İstioz Biz Resimleri O kdr:D..................

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 12:54

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289695]ama inşallah berat ın çektikleri iyi çıkar :D yoksa yandık maç yaptınız nerde resimler derlerse ne dicez abdullah[/QUOTE]

İŞTE BENDE ONU DİYORUM 3 RESİM ANCA ÇIKTI MAKİNE GECE MODUNDA DEĞİLMİŞ

Melankolia 22.07.2008 12:55

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
hehe Allah sizin :D.:D:D:D...............

ZALIM_58 22.07.2008 12:55

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289704]İŞTE BENDE ONU DİYORUM 3 RESİM ANCA ÇIKTI MAKİNE GECE MODUNDA DEĞİLMİŞ[/QUOTE]

yandık desene koskoca 60 dakikada 3 resim alay konusu oluruz baksana :D:D:D:D

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 12:56

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289707]hehe Allah sizin :D.:D:D:D...............[/QUOTE]

VALLA SUÇ BERATIN BEN KARIŞMAMA

:D:D:D:D BAKSANA DAHA GİREMEDİ SİTEYE

Melankolia 22.07.2008 12:57

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
3 denecik resim :D.................

Melankolia 22.07.2008 12:57

--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289710]VALLA SUÇ BERATIN BEN KARIŞMAMA

:D:D:D:D BAKSANA DAHA GİREMEDİ SİTEYE[/QUOTE]

Utandı heralde 3 DENE resim:D...........

gürün_güzeli 22.07.2008 12:58

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
biz anlamayız resim isteriz isteriz isteriz isteriz..yoksa başka şeyler düşünücezz:D

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 12:58

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289711]3 denecik resim :D.................[/QUOTE]

ÇOK ZOR DEĞİL BİR KAÇ AY SONRA YİNE YAPARIZ NEYSE ŞİMDİLİK BENDE KIŞIN YAPTIĞIMIZ MAÇ FOTOLARINI KOYAYIMDA

Melankolia 22.07.2008 12:59

--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289716]ÇOK ZOR DEĞİL BİR KAÇ AY SONRA YİNE YAPARIZ NEYSE ŞİMDİLİK BENDE KIŞIN YAPTIĞIMIZ MAÇ FOTOLARINI KOYAYIMDA[/QUOTE]

Biz ;Bu macın istioz İsteriz isteriz:D

ZALIM_58 22.07.2008 12:59

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289716]ÇOK ZOR DEĞİL BİR KAÇ AY SONRA YİNE YAPARIZ NEYSE ŞİMDİLİK BENDE KIŞIN YAPTIĞIMIZ MAÇ FOTOLARINI KOYAYIMDA[/QUOTE]

abdullah durumu idare et yoksa bunlar bizi yaşatmaz ille resim istiyolar:D:D:D:D

Melankolia 22.07.2008 13:00

--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289718]abdullah durumu idare et yoksa bunlar bizi yaşatmaz ille resim istiyolar:D:D:D:D[/QUOTE]

Biz Son oynana macı resimleri isitioz Bi Kutu Biskremde alsanız biz resimleri isteriz:D

arikarinkuchi 22.07.2008 13:03

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[B]ayhan abi resimleri kime verecektikii[/B]

ZALIM_58 22.07.2008 13:03

-->: --->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289719]Biz Son oynana macı resimleri isitioz Bi Kutu Biskremde alsanız biz resimleri isteriz:D[/QUOTE]

ya bak gelin bi anlaşma yapalım şimdilik 3 resim ama sonraki maçta 13 resim:D:D:D

ZALIM_58 22.07.2008 13:04

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=arikarinkuchi;289723][B]ayhan abi resimleri kime verecektikii[/B][/QUOTE]

bekir abiye ama ben sordum vermemiş ben atarım demiş ayhan abi bekleyecez artık yapıcak başka bişi yok

Melankolia 22.07.2008 13:05

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
YOk istemeyiz bunlar kesn mac yapmadılar:D yapsalarda 3 resm olmazdfı

ZALIM_58 22.07.2008 13:06

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
abdullah :D:D:D evet bu kadar oldu alın size resim ne güzel:D:D:d

gürün_güzeli 22.07.2008 13:06

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
şu kadarcık da yeterli aslında melek dimi:D
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img365.imageshack.us/img365/9927/tekpq1.jpg[/IMG][/URL]

gürün_güzeli 22.07.2008 13:09

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
bizi kandıramazsınız bu resimlerle hani diğer üyeler yok adamınız eksikti maç olmadı dimiii:D

ZALIM_58 22.07.2008 13:10

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289733]şu kadarcık da yeterli aslında melek dimi:D
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img365.imageshack.us/img365/9927/tekpq1.jpg[/IMG][/URL][/QUOTE]

yetmezmi bana verseler bende kabul ederim:D:D:D:D ama maçın fotoları en kısa zamanda sitemizde sizler merak etmeyin bekleyin bek bek bek bek bekleyinnnnn:D:D:D:d

Melankolia 22.07.2008 13:11

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
BeBN resmleri isterim o keder:D...........

gürün_güzeli 22.07.2008 13:11

--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289738]yetmezmi bana verseler bende kabul ederim:D:D:D:D ama maçın fotoları en kısa zamanda sitemizde sizler merak etmeyin bekleyin bek bek bek bek bekleyinnnnn:D:D:D:d[/QUOTE]

heyecan yaratma zalim:D:D...........

Melankolia 22.07.2008 13:12

--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289740]heyecan yaratma zalim:D:D...........[/QUOTE]

Bence bunlar mac oynamadıalr oynasalardı coktan koyarlardı

gürün_güzeli 22.07.2008 13:13

--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289742]Bence bunlar mac oynamadıalr oynasalardı coktan koyarlardı[/QUOTE]

hı hı :D:D:D............................kanımca da :D

ZALIM_58 22.07.2008 13:13

-->: --->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289740]heyecan yaratma zalim:D:D...........[/QUOTE]

heyecan yok heyecan yok ama resimler de yok almanya yolunda şu an mecburi bi bekleyiş olsak:D:D

Melankolia 22.07.2008 13:14

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
tebi tebi bugun oynucaklar bize kakalıcaklar CakaL:D

gürün_güzeli 22.07.2008 13:15

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
şit kız o nasıl laftı öle:D cadıııııııııııı

Melankolia 22.07.2008 13:15

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
:D Ben Su Macı İizce Merak Ettım Hee:D

gürün_güzeli 22.07.2008 13:16

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
sen mi ben mi:D..........................bilseydim böle olcağını yanıma bir partner bulur giderdim ben tüh....hay ben aklıma...:D

ZALIM_58 22.07.2008 13:16

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289749]tebi tebi bugun oynucaklar bize kakalıcaklar CakaL:D[/QUOTE]

a a a hiç sana yakışıyomu :D biz öle insanlarmıyız biz akşam oynadık maçı ama resimleri berat çekti tabi ayhan abinin makine ile ayhan abide gece yola çıkınca resimlerde onla beraber gittti bizde sizler gibi bekliyoruzzz :D

Melankolia 22.07.2008 13:17

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
Burdan sivasa Gitmem 12 saat:D cok uzun olmaz:D

gürün_güzeli 22.07.2008 13:18

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
ya resimler gelene kadar biz bu sayfaları gevezelikle doldurcaz haaa:D:D:D:D

Melankolia 22.07.2008 13:19

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
Evet:D Yine Konu Kaydı Teeeeeeee Nereler Gitti:D Bu Konuda Ustayız valla

ZALIM_58 22.07.2008 13:22

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289762]ya resimler gelene kadar biz bu sayfaları gevezelikle doldurcaz haaa:D:D:D:D[/QUOTE]

ya amaç maksat zaten resimler deil :D:D önemli olan burdaki gevezelikler :D:D yoksa resimler 10 dk sonra sitede ama biz ilk başlarda biraz merak edilsin diye böle yapıyoz:D:D:D öyle deilmi ABDULLAH DUMAN

Melankolia 22.07.2008 13:23

--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289778]ya amaç maksat zaten resimler deil :D:D önemli olan burdaki gevezelikler :D:D yoksa resimler 10 dk sonra sitede ama biz ilk başlarda biraz merak edilsin diye böle yapıyoz:D:D:D öyle deilmi ABDULLAH DUMAN[/QUOTE]

Kesin oledir:D bilirim ben nese size ii gevezelikler:D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:26.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.