![]() |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
evet güzel resimlermiş.....başka yok muuu:)
|
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289678]evet güzel resimlermiş.....başka yok muuu:)[/QUOTE]
BENİM TLF DAN ANCA BU KADAR MAKİNE VAR DİYE TLF BIRAKTIK AMA MAKİNENİN AZİZLİĞİNE UĞRADIK BERAT BUGÜN YARIN KOYAR DİĞER RESİMLERİ |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ama inşallah berat ın çektikleri iyi çıkar :D yoksa yandık maç yaptınız nerde resimler derlerse ne dicez abdullah
|
--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289695]ama inşallah berat ın çektikleri iyi çıkar :D yoksa yandık maç yaptınız nerde resimler derlerse ne dicez abdullah[/QUOTE]
siz bizi kandırıyor olmayasınız:D:D:D |
-->: --->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289697]siz bizi kandırıyor olmayasınız:D:D:D[/QUOTE]
ne konuda :D:D:D:D anlayamadım yoksa maç yapmadıgımızımı anladın:D:D:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
İstioz Biz Resimleri O kdr:D..................
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289695]ama inşallah berat ın çektikleri iyi çıkar :D yoksa yandık maç yaptınız nerde resimler derlerse ne dicez abdullah[/QUOTE]
İŞTE BENDE ONU DİYORUM 3 RESİM ANCA ÇIKTI MAKİNE GECE MODUNDA DEĞİLMİŞ |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
hehe Allah sizin :D.:D:D:D...............
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289704]İŞTE BENDE ONU DİYORUM 3 RESİM ANCA ÇIKTI MAKİNE GECE MODUNDA DEĞİLMİŞ[/QUOTE]
yandık desene koskoca 60 dakikada 3 resim alay konusu oluruz baksana :D:D:D:D |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289707]hehe Allah sizin :D.:D:D:D...............[/QUOTE]
VALLA SUÇ BERATIN BEN KARIŞMAMA :D:D:D:D BAKSANA DAHA GİREMEDİ SİTEYE |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
3 denecik resim :D.................
|
--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289710]VALLA SUÇ BERATIN BEN KARIŞMAMA
:D:D:D:D BAKSANA DAHA GİREMEDİ SİTEYE[/QUOTE] Utandı heralde 3 DENE resim:D........... |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
biz anlamayız resim isteriz isteriz isteriz isteriz..yoksa başka şeyler düşünücezz:D
|
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289711]3 denecik resim :D.................[/QUOTE]
ÇOK ZOR DEĞİL BİR KAÇ AY SONRA YİNE YAPARIZ NEYSE ŞİMDİLİK BENDE KIŞIN YAPTIĞIMIZ MAÇ FOTOLARINI KOYAYIMDA |
--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289716]ÇOK ZOR DEĞİL BİR KAÇ AY SONRA YİNE YAPARIZ NEYSE ŞİMDİLİK BENDE KIŞIN YAPTIĞIMIZ MAÇ FOTOLARINI KOYAYIMDA[/QUOTE]
Biz ;Bu macın istioz İsteriz isteriz:D |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289716]ÇOK ZOR DEĞİL BİR KAÇ AY SONRA YİNE YAPARIZ NEYSE ŞİMDİLİK BENDE KIŞIN YAPTIĞIMIZ MAÇ FOTOLARINI KOYAYIMDA[/QUOTE]
abdullah durumu idare et yoksa bunlar bizi yaşatmaz ille resim istiyolar:D:D:D:D |
--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289718]abdullah durumu idare et yoksa bunlar bizi yaşatmaz ille resim istiyolar:D:D:D:D[/QUOTE]
Biz Son oynana macı resimleri isitioz Bi Kutu Biskremde alsanız biz resimleri isteriz:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B]ayhan abi resimleri kime verecektikii[/B]
|
-->: --->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289719]Biz Son oynana macı resimleri isitioz Bi Kutu Biskremde alsanız biz resimleri isteriz:D[/QUOTE]
ya bak gelin bi anlaşma yapalım şimdilik 3 resim ama sonraki maçta 13 resim:D:D:D |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=arikarinkuchi;289723][B]ayhan abi resimleri kime verecektikii[/B][/QUOTE]
bekir abiye ama ben sordum vermemiş ben atarım demiş ayhan abi bekleyecez artık yapıcak başka bişi yok |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
YOk istemeyiz bunlar kesn mac yapmadılar:D yapsalarda 3 resm olmazdfı
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
abdullah :D:D:D evet bu kadar oldu alın size resim ne güzel:D:D:d
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
şu kadarcık da yeterli aslında melek dimi:D
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img365.imageshack.us/img365/9927/tekpq1.jpg[/IMG][/URL] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
bizi kandıramazsınız bu resimlerle hani diğer üyeler yok adamınız eksikti maç olmadı dimiii:D
|
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289733]şu kadarcık da yeterli aslında melek dimi:D
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img365.imageshack.us/img365/9927/tekpq1.jpg[/IMG][/URL][/QUOTE] yetmezmi bana verseler bende kabul ederim:D:D:D:D ama maçın fotoları en kısa zamanda sitemizde sizler merak etmeyin bekleyin bek bek bek bek bekleyinnnnn:D:D:D:d |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
BeBN resmleri isterim o keder:D...........
|
--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289738]yetmezmi bana verseler bende kabul ederim:D:D:D:D ama maçın fotoları en kısa zamanda sitemizde sizler merak etmeyin bekleyin bek bek bek bek bekleyinnnnn:D:D:D:d[/QUOTE]
heyecan yaratma zalim:D:D........... |
--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289740]heyecan yaratma zalim:D:D...........[/QUOTE]
Bence bunlar mac oynamadıalr oynasalardı coktan koyarlardı |
--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289742]Bence bunlar mac oynamadıalr oynasalardı coktan koyarlardı[/QUOTE]
hı hı :D:D:D............................kanımca da :D |
-->: --->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289740]heyecan yaratma zalim:D:D...........[/QUOTE]
heyecan yok heyecan yok ama resimler de yok almanya yolunda şu an mecburi bi bekleyiş olsak:D:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
tebi tebi bugun oynucaklar bize kakalıcaklar CakaL:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
şit kız o nasıl laftı öle:D cadıııııııııııı
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
:D Ben Su Macı İizce Merak Ettım Hee:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
sen mi ben mi:D..........................bilseydim böle olcağını yanıma bir partner bulur giderdim ben tüh....hay ben aklıma...:D
|
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289749]tebi tebi bugun oynucaklar bize kakalıcaklar CakaL:D[/QUOTE]
a a a hiç sana yakışıyomu :D biz öle insanlarmıyız biz akşam oynadık maçı ama resimleri berat çekti tabi ayhan abinin makine ile ayhan abide gece yola çıkınca resimlerde onla beraber gittti bizde sizler gibi bekliyoruzzz :D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
Burdan sivasa Gitmem 12 saat:D cok uzun olmaz:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ya resimler gelene kadar biz bu sayfaları gevezelikle doldurcaz haaa:D:D:D:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
Evet:D Yine Konu Kaydı Teeeeeeee Nereler Gitti:D Bu Konuda Ustayız valla
|
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289762]ya resimler gelene kadar biz bu sayfaları gevezelikle doldurcaz haaa:D:D:D:D[/QUOTE]
ya amaç maksat zaten resimler deil :D:D önemli olan burdaki gevezelikler :D:D yoksa resimler 10 dk sonra sitede ama biz ilk başlarda biraz merak edilsin diye böle yapıyoz:D:D:D öyle deilmi ABDULLAH DUMAN |
--->: -->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289778]ya amaç maksat zaten resimler deil :D:D önemli olan burdaki gevezelikler :D:D yoksa resimler 10 dk sonra sitede ama biz ilk başlarda biraz merak edilsin diye böle yapıyoz:D:D:D öyle deilmi ABDULLAH DUMAN[/QUOTE]
Kesin oledir:D bilirim ben nese size ii gevezelikler:D |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:26. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.