![]() |
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
bendende tüm bayan kardeşlerime ayrı ayrı bi demet çiçek
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img404.imageshack.us/img404/787/pmxxs2catzwv6zcaeq419fc.jpg[/img][/url]
seninkileri evine yolluyorum sevdagülü |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=suzii;422158][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img404.imageshack.us/img404/787/pmxxs2catzwv6zcaeq419fc.jpg[/img][/url]
seninkileri evine yolluyorum sevdagülü[/QUOTE] dur bacıma beraber yollayalım kargo masrafını paylaşırız |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
salim abi ben öderim sen hiç zahmet etme :D
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
herkese benden bir gül:)
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=suzii;422162]salim abi ben öderim sen hiç zahmet etme :D[/QUOTE]
ben peşin ödedim seni kandırdım |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
geç kaldım yani neyse bir dahaki sefere de ben öderim ;)
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=suzii;422171]geç kaldım yani neyse bir dahaki sefere de ben öderim ;)[/QUOTE]
sana bıakmam kargo şirketi benim zaten |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
öyle mi o zaman çiçekçinin hesabını ben ödeyim :)
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=suzii;422176]öyle mi o zaman çiçekçinin hesabını ben ödeyim :)[/QUOTE]
ben çiçek yetiştiriyorum zaten |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:20. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.