Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

betüs58 17.06.2009 17:49

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
benim cicegimdee hadee bugün iyi günümdeyim ablam sivaslii58 olsun:Dbidee sehitmlerimize tabii allahimm yakinlarina sabir versin rahmet etsin kendilerine ins..

Salim58 17.06.2009 17:51

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
01: adnan ozcan
02: altuntas58
03: arifcoskun
04: barikat58
05: besyo_cu
06: betüs58
07: Cley
09: deniz kızı
10: dumanlı
11: Kardelencicegi
12: kursad7358
13: seva
14: sibelYILMAZ
15: SivasLady
16: sivaslıbaki
17: titizyiğido

altuntas58 17.06.2009 17:52

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]58hayati, barikat58+, besyo_cu+, betüs58, deliktaşlısalim+, deniz kızı, ErdalGüler, Kardelencicegi+, kronik+, sandalli+, sivaslıbaki[/B]

betüs58 17.06.2009 17:57

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
saolsin altuntas abimm cicegin icn:)

Salim58 17.06.2009 17:58

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bendende betüşe gelsin

betüs58 17.06.2009 18:02

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ayhh sasolsin abimm cok saoll bendende sana gelsin:)

Salim58 17.06.2009 18:03

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=betüs58;430653]ayhh sasolsin abimm cok saoll bendende sana gelsin:)[/QUOTE]


teşekkürler bacım sağol h. akşamlar

betüs58 17.06.2009 18:05

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
sanada hayirli aksamlar gdiomusun abii?

altuntas58 17.06.2009 18:25

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[URL=http://img200.imageshack.us/i/roflbotnne8.jpg/][IMG]http://img200.imageshack.us/img200/3849/roflbotnne8.jpg[/IMG][/URL]

Kardelencicegi 17.06.2009 18:42

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url]

SETIHLERIMIZ ICIN GELSIN............
[/COLOR][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:23.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.