![]() |
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
benim cicegimdee hadee bugün iyi günümdeyim ablam sivaslii58 olsun:Dbidee sehitmlerimize tabii allahimm yakinlarina sabir versin rahmet etsin kendilerine ins..
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
01: adnan ozcan
02: altuntas58 03: arifcoskun 04: barikat58 05: besyo_cu 06: betüs58 07: Cley 09: deniz kızı 10: dumanlı 11: Kardelencicegi 12: kursad7358 13: seva 14: sibelYILMAZ 15: SivasLady 16: sivaslıbaki 17: titizyiğido |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]58hayati, barikat58+, besyo_cu+, betüs58, deliktaşlısalim+, deniz kızı, ErdalGüler, Kardelencicegi+, kronik+, sandalli+, sivaslıbaki[/B]
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
saolsin altuntas abimm cicegin icn:)
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
bendende betüşe gelsin
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
ayhh sasolsin abimm cok saoll bendende sana gelsin:)
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=betüs58;430653]ayhh sasolsin abimm cok saoll bendende sana gelsin:)[/QUOTE]
teşekkürler bacım sağol h. akşamlar |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
sanada hayirli aksamlar gdiomusun abii?
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[URL=http://img200.imageshack.us/i/roflbotnne8.jpg/][IMG]http://img200.imageshack.us/img200/3849/roflbotnne8.jpg[/IMG][/URL]
|
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img259.imageshack.us/img259/6383/81541897nt3.gif[/img][/url]
SETIHLERIMIZ ICIN GELSIN............ [/COLOR][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:23. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.