Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

bahar5834 28.06.2009 11:11

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://i39.tinypic.com/27yn0hf.jpg[/IMG]

[COLOR="Blue"][B][I]tüm sivaslılara gelsin ..[/I][/B][/COLOR]

[IMG]http://i43.tinypic.com/2ls6vjd.jpg[/IMG]

Salim58 28.06.2009 11:49

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
01: arifcoskun
02: bahar5834
03: besyo_cu
05: guldane
06: Kardelencicegi
07: seten65
08: sivaslıbaki
09: zakir
............................

[url=http://resimzade.com/Show.html?i=9312&token=74929][img]http://resimzade.com/Show.html?i=9312&token=74929[/img][/url]

Kardelencicegi 28.06.2009 20:46

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="Green"]
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img145.imageshack.us/img145/9415/1df564c16da97c42ec1cf32.gif[/img][/url]


Sivasimizin güzel insanlarina & Tüm site üyelerimize gelsin. [/COLOR][/B]

bahar5834 29.06.2009 02:28

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://i41.tinypic.com/11wawqx.gif[/IMG]

[COLOR="Blue"][B][I]suan sitede bulunan tüm üyelere gelsin betüşe sevgim 58 metine yalçina 65 sedal58 ve ertugrul besyo_cu seten65 [/I][/B][/COLOR]


[IMG]http://i39.tinypic.com/ippd89.gif[/IMG]

sandalli 29.06.2009 02:30

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Bana yok mu?......:D

sevgim 58 29.06.2009 02:35

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
herkese gelsin .... özelikte sandalli kardesime .........
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img10.imageshack.us/img10/5706/orangeblume.jpg[/img][/url]

bahar5834 29.06.2009 02:36

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://i44.tinypic.com/1zoz0d0.jpg[/IMG]

[IMG]http://i43.tinypic.com/2ls6vjd.jpg[/IMG]


[COLOR="Red"][B][I]bu çiçeklerde pusuya yatan:D:D sandalli kardeşimize gelsın....
[/I][/B][/COLOR]

sandalli 29.06.2009 02:38

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Ikinizede cok tesekkür ederim, sag olun var olun.

qio 29.06.2009 02:39

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Ohh ohh kaynatın :D .

bahar5834 29.06.2009 02:46

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://i42.tinypic.com/123bejq.jpg[/IMG]


[COLOR="Black"][B][I]*AHISKALI* gelsinnnn[/I][/B][/COLOR]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:19.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.