![]() |
Cevap: mutsuzum çünkü.......
mutsuzum cünkü annem yoktur...
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
[B]Mutsuzum çünkü ; Bayram geldiği gibi gidiyor....[/B]
|
Cevap: mutsuzum çünkü.......
mutsuzum çünkü umutsuzum.......
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:02. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.