![]() |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=TripleDouble;564633]bu saydığın isimler türbana başörtüsüne 1 karşı çıkıyorlarsa
sola solculara 10000 karşı çıkıyorlar şükredin yani halinize.. neyin ne olduğunu iyice öğrenin de ondan sonra yorum yapın. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın...:mad:[/QUOTE] Türkçeyi doğru kullanamıyorsunuz, imla kurallarından bihabersiniz ve nutuk çekiyorsunuz. Önce anadilini kullanmayı öğren sonra forumlarda yorum yap. Anadilini öğrenmeden fikir sahibiyim deme. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Herkes kendi demokrasisi peşinde, oysaki demokrasi denen şey bütün bir toplumu kapsar. İşime gelen domokrasi "Grektiği zaman binerim işim bitince inerim" olmaz.
Bu ülkenin en ciddi önemli sorunu şuan bizi bölünme noktasına getiren terör belasıdır, hersene milyonlarca katılan işsiz boş gezen üniversite mezunlarıdır. Bu ülke buna odaklanmalı her kim gelrise gelsin ama bunları hallelderim diye gelipte sonra kıvırmayan biri gelsin. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
vallaha chp nin gözü aydın olsun. şeyh uçmaz müridi uçururmuş. Kılıçdaroğlu da daha bişey yapmadan nedir bu havalara yükseltmeler. elelştiremiyorsunuz bile. Chp nin ihitiyaç duyduğu kurtacıymış da Neden deniz baykal gidince kızılcakıyameti kopardınız. Herşeyde bir hayır var . Deniz Baykal'ın tasfiyesi Akp den çok Chp yi mutlu etti. Alay ettiğimi filan düşünmeyin de sanki kurtarıcı Mesih.
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=Cley;564627][B]Bu ülkede CeHePe bişeye karşı çıkıyorsa o işte hayır vardır. Bir şeyi destekliyorsa şer vardır :)
Üyelerimizden biri YÖK kaldırılsın demiş :D Kemal Gürüz, Erdoğan Teziç, Nur Serter, Kemal Alemdaroğlu, vs. güruh ikna odaları kurarken başörtülü öğrencilere zulüm ederken YÖK ü alkışlayanlardan olmasın ?? 12 Eylülde evet diyoruz MHP-BDP-CHP ittifakına karşı[/B] [B]Kılıçdaroğlu da hoşgelir programını yapar gider. [/B][/QUOTE] Tüm mesele bu işte! mesele YÖK'ün yargının siyasileşmesi değil,endişeleri bu değil.Endişeleri yargının,YÖK2ün falan karşı siyasi tarafa geçecek olması! |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=arifcoskun;564660]Herkes kendi demokrasisi peşinde, oysaki demokrasi denen şey bütün bir toplumu kapsar. İşime gelen domokrasi "Grektiği zaman binerim işim bitince inerim" olmaz.
Bu ülkenin en ciddi önemli sorunu şuan bizi bölünme noktasına getiren terör belasıdır, hersene milyonlarca katılan işsiz boş gezen üniversite mezunlarıdır. Bu ülke buna odaklanmalı her kim gelrise gelsin ama bunları hallelderim diye gelipte sonra kıvırmayan biri gelsin.[/QUOTE] Sevgili abim bu ulkede 30 yildir teror var issizlik hic demeye gerek yok yillardir milleti secimden secime taniyan bir zihniyet vardi.Universitelere gelince bilim kurgu aydinlarimiz uzaya astoronut gonderdide basortulu ogrencilerin bas ortusunemi takildi.Yazboz tahtasi gibi yillarca hem yazdilar hem bozdular.soz milletin eline gecince ne bu telas. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[B] Meger ne kadar sevmeyeni varmış Atatürk'ün kurmuş oldugu [COLOR="Red"]C[/COLOR]umhuriyet[COLOR="Red"] H[/COLOR]alk [COLOR="Red"]P[/COLOR]artisi'nin ! Sayın Başkanımız Kemal Kılıçdaroglu'nu Sivas'ımızda görmek için sabırsızlıkla bekliyoruz![/B]
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
gelsin canım biz de bişey demedik. Bir ara kendi memleketine de uğrar inşallah. Sivas ta Atatürk'ü seven çok mümkünse Tunceli'ye de el atsın. Mekke'de herkes Müslüman
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=bilal kose;564668]Sevgili abim bu ulkede 30 yildir teror var issizlik hic demeye gerek yok yillardir milleti secimden secime taniyan bir zihniyet vardi.Universitelere gelince bilim kurgu aydinlarimiz uzaya astoronut gonderdide basortulu ogrencilerin bas ortusunemi takildi.Yazboz tahtasi gibi yillarca hem yazdilar hem bozdular.soz milletin eline gecince ne bu telas.[/QUOTE]
Eskidende vardı diye yan gelip yatmakmı gerek, nasıl olsa eskidende vardı demek bir savunma aracı olamaz! Ayrım yapmıyorum her kim gelirse ben yaparım ben ederim diye geliyor. Yıllar dilimlenmişti bir sene sonra oh diyeceksiniz ikinci sene bilmem ne diyeceksiniz. Hani ne değişti herşey artarak katlanarak değişti. Değişmiyorsa bir yanlış var demektir bu konularda fazla ayrıntıya girmek istemem ama telaşım şundan kolaymı sanıyorsun hergeçen gün terör haberiyle uyanmak şehit haberlerini duymak o masum hayatının baharında yazık günah değilmi, şimdi yine eskidende vardı savunması yapacaksın ama bunları halledip bitircem diye sözler verildi unutuldu, telaş yok acı var göz yaşı var elbetteki ateş düştüğü yeri yakıyor özellikle gariban torpilsiz doğuda askerlik yapmak zorunda kalan fakir fukaranın gencecik cocukları, kimin umrunda değilmi? |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=TripleDouble;564580]ortak bir anayasa HA-ZIR-LA-NA-MAZ...
Çünkü Akepe devlet içinde kendi devleti yaratma çabası güdüyor yeni anayasa ile birlikte.. Akepe dışında hangi parti buna ortak olur? İşte biz bu yüzden 12 Eylül'de "HAYIRDA HAYIR VARDIR!" diyoruz.. Darbe anayasası değişsin, doğru. Ancak katılımcı demokrasi mantığıyla değişsin, Akepe anayasası olmasın...[/QUOTE] Bugüne kadar devletin kurumları,özerk krumların hepsi sol ziniyete hizmet etti.Sesiniz soluğunuz yoktu.Şimdi Ak PArti bir şeyler yaparsa devlet içinde kendi devletini yaratma çabası oluyor.Geçiniz,bunlar klasik laflar ve boş endişeler..Ak Parti kimsenin özgürlüğünü kısıtlamaz,türbanlısın,İmamsın,hatipsin demez en azından.. |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
ya bu haber neden bu kadar çok yorum alıyor anlamış değilim.haber kılıçdaroğlu sivas'a geliyor fakat yazılan yorumlar hep referandumla ilgili.demekki türkiyede bu konuya kilitlenmiş sadece siyasiler değil.
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:25. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.