Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Ayşegül1967 11.09.2009 01:27

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
kimseyi tanımıyorum ama üstüne alınan 3 kişiye gitsin :D

Klimasuyu 11.09.2009 01:29

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Üçünü de ben üstüme alınıyorum:)...[/B]

Ayşegül1967 11.09.2009 01:30

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
hepsini aldın be kardeşim 2'sinide başkalarına bırak (:

GuNaY 11.09.2009 01:46

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Vay aç gözlü Metin vayyy :D :D[/B]

yiğidoturan 11.09.2009 01:48

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2009/08/guemues-ay-ve-kirmizi-guel-gif-resmi.gif[/IMG]

[B][COLOR=blue]TÜRKİYEYİ SEVENLERE GELSİN[/COLOR][/B]

Klimasuyu 11.09.2009 02:00

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=GuNaY;460547][B]Vay aç gözlü Metin vayyy :D :D[/B][/QUOTE]

[B]3'ten aşağısı kurtarmıyor:)....[/B]

yiğidoturan 11.09.2009 02:23

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://www.gifanimasyon.com/multi/29.jpg[/IMG]

ÇİRKİN KIZ58 11.09.2009 02:46

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Gerçek yalansız ve samimi......
...........Sevenlere Gelsin.............[/B]

[IMG]http://i0909.hizliresim.com/2009/9/11/1390.jpg[/IMG]

sandalli 11.09.2009 04:47

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Ozanlara hayat veren dostlarima bütün cicekler; club7house, ÇİRKİN KIZ58, gülüm_se, metin 0758, nas sina[/B]

[URL=http://img4.imageshack.us/i/rosenrot.gif/][IMG]http://img4.imageshack.us/img4/3889/rosenrot.gif[/IMG][/URL]

ÇİRKİN KIZ58 11.09.2009 05:09

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://i0909.hizliresim.com/2009/9/11/1619.gif[/IMG]





[IMG]http://i0909.hizliresim.com/2009/9/11/1625.gif[/IMG]




[IMG]http://i0909.hizliresim.com/2009/9/11/1629.gif[/IMG]



[IMG]http://i0909.hizliresim.com/2009/9/11/1631.gif[/IMG]



[B]Sitedeki üyelere ve Sivasspor sevdalılarına gelsin[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 05:12.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.