![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][CENTER][url=http://resimzade.com/Show.html?i=13116&token=62468][img]http://resimzade.com/Show.html?i=13116&token=62468[/img][/url]
Öncelikle milliyetçi Metin'e Sonra nazlı Ayşegül'e Yemek üstadı kronik'e Güle güle koklayın :)[/B][B] Oldu mu :D :D[/CENTER][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]Artık bu seferde almazsa başka yöntemlere başvuracağız:D...[/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
oldu tamam şimdi ben bunların hepsini alayım gidiyim dicem ama bencil olurum bu sefer yanlış anlamayın şimdi kronik gelene kadar solmasın diye dedim metin zaten benim verdiğimi geri vermedi onla yetinsin :D
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Ayşegül1967;463299]oldu tamam şimdi ben bunların hepsini alayım gidiyim dicem ama bencil olurum bu sefer yanlış anlamayın şimdi kronik gelene kadar solmasın diye dedim metin zaten benim verdiğimi geri vermedi onla yetinsin :D[/QUOTE]
[B]Tatlıya benzemesin :D :D Benden çıktı artık, siz aranızda halledin :D[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
hay tatlı kadar başına taş düşsün emi :D
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Ayşegül1967;463306]hay tatlı kadar başına taş düşsün emi :D[/QUOTE]
[B]Bu mübarek günde, şu mübarek saatlerde ne bedduası bu :) Taş kadar tatlı düşsün de olur :P[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Ayşegül1967;463299]oldu tamam şimdi ben bunların hepsini alayım gidiyim dicem ama bencil olurum bu sefer yanlış anlamayın şimdi kronik gelene kadar solmasın diye dedim metin zaten benim verdiğimi geri vermedi onla yetinsin :D[/QUOTE]
[B] "Yok ben çiçeğimi kimseye vermem, ayda yılda bir çiçek alıyorum zaten" derdim de:D demiyorum al, al hepsi senin olsun git başımızdan :D[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Kıbrıslı,Abircan,Altuntaş58'e çiçek vermek isterdim ama işte olduğum için resim yok :)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
GuNaY tatlı kadar taştan kafan yarılmaz korkma ;p
Metin almıyorum vazgeçtim :D başınızdanda gidiyorum ;P gıcıklar |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]Kafama illa birşey atacaksan çiçek forumunda olduğumuzdan çiçek atabilirsin :D
Ama diğer forumlarda bu düşünceyi unut :D[/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:31. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.