Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

GuNaY 18.09.2009 01:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][CENTER][url=http://resimzade.com/Show.html?i=13116&token=62468][img]http://resimzade.com/Show.html?i=13116&token=62468[/img][/url]

Öncelikle milliyetçi Metin'e

Sonra nazlı Ayşegül'e

Yemek üstadı kronik'e

Güle güle koklayın :)[/B][B]

Oldu mu :D :D[/CENTER][/B]

Klimasuyu 18.09.2009 01:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Artık bu seferde almazsa başka yöntemlere başvuracağız:D...[/B]

Ayşegül1967 18.09.2009 01:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
oldu tamam şimdi ben bunların hepsini alayım gidiyim dicem ama bencil olurum bu sefer yanlış anlamayın şimdi kronik gelene kadar solmasın diye dedim metin zaten benim verdiğimi geri vermedi onla yetinsin :D

GuNaY 18.09.2009 01:41

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Ayşegül1967;463299]oldu tamam şimdi ben bunların hepsini alayım gidiyim dicem ama bencil olurum bu sefer yanlış anlamayın şimdi kronik gelene kadar solmasın diye dedim metin zaten benim verdiğimi geri vermedi onla yetinsin :D[/QUOTE]

[B]Tatlıya benzemesin :D :D

Benden çıktı artık, siz aranızda halledin :D[/B]

Ayşegül1967 18.09.2009 01:44

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
hay tatlı kadar başına taş düşsün emi :D

GuNaY 18.09.2009 01:46

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Ayşegül1967;463306]hay tatlı kadar başına taş düşsün emi :D[/QUOTE]

[B]Bu mübarek günde, şu mübarek saatlerde ne bedduası bu :)

Taş kadar tatlı düşsün de olur :P[/B]

Klimasuyu 18.09.2009 01:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Ayşegül1967;463299]oldu tamam şimdi ben bunların hepsini alayım gidiyim dicem ama bencil olurum bu sefer yanlış anlamayın şimdi kronik gelene kadar solmasın diye dedim metin zaten benim verdiğimi geri vermedi onla yetinsin :D[/QUOTE]
[B]
"Yok ben çiçeğimi kimseye vermem, ayda yılda bir çiçek alıyorum zaten" derdim de:D demiyorum al, al hepsi senin olsun git başımızdan :D[/B]

barikat58 18.09.2009 01:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Kıbrıslı,Abircan,Altuntaş58'e çiçek vermek isterdim ama işte olduğum için resim yok :)

Ayşegül1967 18.09.2009 01:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
GuNaY tatlı kadar taştan kafan yarılmaz korkma ;p

Metin almıyorum vazgeçtim :D başınızdanda gidiyorum ;P gıcıklar

GuNaY 18.09.2009 02:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Kafama illa birşey atacaksan çiçek forumunda olduğumuzdan çiçek atabilirsin :D

Ama diğer forumlarda bu düşünceyi unut :D[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:31.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.