Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Klimasuyu 08.10.2009 21:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Cley;469663][B]Üç kişi Cley (2) Metin (1) = 3 :D Teşekkürler Hasan abi. [/B][/QUOTE]

[B][I]Salim abinin Ramazanda neden zayıfladığını şimdi daha iyi anlıyorum, demekki sofradada böylesin Cley... :)[/I][/B]

Cley 08.10.2009 21:50

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=YILDIRIM;469668][B][I]Salim abinin Ramazanda neden zayıfladığını şimdi daha iyi anlıyorum, demekki sofradada böylesin Cley... :)[/I][/B][/QUOTE]

[B]iyiki Salim abiyi yıllardır tanımıyorum. Dilinden çekeceğim var Metin :)[/B]

Klimasuyu 08.10.2009 21:54

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Cley;469669][B]iyiki Salim abiyi yıllardır tanımıyorum. Dilinden çekeceğim var Metin :)[/B][/QUOTE]

[B][I]Ayıp ediyosun şimdi abi..:)

Kasab sevdiği eti yerden yere vururmuş...;)[/I][/B]

Cley 08.10.2009 21:55

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Artık Salim abiyle yanyana foto çektirmiyorum :D[/B]

Klimasuyu 08.10.2009 21:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Fotomontaj diye bişey var...:D[/I][/B]

sandalli 08.10.2009 21:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Size daha cicek yok, elin verdigi cicek icin bile didisiyorsunuz. :)

Klimasuyu 08.10.2009 22:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=sandalli;469676]Size daha cicek yok, elin verdigi cicek icin bile didisiyorsunuz. :)[/QUOTE]

[B][I]Abi hep Cley bencillik yapıyor....:) sende yazsaydın abi "1.5'i Cley'e, 1.5'i de YILDIRIM'a" diye ...:)[/I][/B]

qio 08.10.2009 22:12

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img91.imageshack.us/i/images9gz.jpg/][IMG]http://img91.imageshack.us/img91/6210/images9gz.jpg[/IMG][/URL]

Tatlı-Dilli
Madımak
Nas-sina

ayten58 09.10.2009 02:23

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
layn beni unuttunmu gözden uzak olunca gönüldende uzak ediyosunuz dimi sizi gidi
aşkolsun yalçın artık çiçek göndersende almam sende kalsın kırdın beni metin olsaydı banada gönderirdi.

ayten58 09.10.2009 02:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
teşekkür ederim canım tatlı dillim eline yüreğine sağlık bitanem bende gönlümün köşkündeki efendimizin simgesi olan o güzel ve nadide gülleri sana
salim beye sandallı kardeşime
arif beye
metine
altuntaş abiye kronik e
kardelene
seten e
militan asenaya
fd ye
bahara
sivaslı sandye sivaslı ladye
doğana
haakana
izmirli yiğidoya
canana

barikata
semihe
arikarincaya
bakiye
cleye
dumana
ömer yalçına
ve bütün aklıa gelen yada gelmeyen site sakinlerine gönderiyorum bu arada serdarı unuttum yeni aklıma geldi okursa darılır bana
sercıma
yalçına
betüşüme
sivas spora.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.