![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Cley;469663][B]Üç kişi Cley (2) Metin (1) = 3 :D Teşekkürler Hasan abi. [/B][/QUOTE]
[B][I]Salim abinin Ramazanda neden zayıfladığını şimdi daha iyi anlıyorum, demekki sofradada böylesin Cley... :)[/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=YILDIRIM;469668][B][I]Salim abinin Ramazanda neden zayıfladığını şimdi daha iyi anlıyorum, demekki sofradada böylesin Cley... :)[/I][/B][/QUOTE]
[B]iyiki Salim abiyi yıllardır tanımıyorum. Dilinden çekeceğim var Metin :)[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Cley;469669][B]iyiki Salim abiyi yıllardır tanımıyorum. Dilinden çekeceğim var Metin :)[/B][/QUOTE]
[B][I]Ayıp ediyosun şimdi abi..:) Kasab sevdiği eti yerden yere vururmuş...;)[/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]Artık Salim abiyle yanyana foto çektirmiyorum :D[/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Fotomontaj diye bişey var...:D[/I][/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Size daha cicek yok, elin verdigi cicek icin bile didisiyorsunuz. :)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=sandalli;469676]Size daha cicek yok, elin verdigi cicek icin bile didisiyorsunuz. :)[/QUOTE]
[B][I]Abi hep Cley bencillik yapıyor....:) sende yazsaydın abi "1.5'i Cley'e, 1.5'i de YILDIRIM'a" diye ...:)[/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL=http://img91.imageshack.us/i/images9gz.jpg/][IMG]http://img91.imageshack.us/img91/6210/images9gz.jpg[/IMG][/URL]
Tatlı-Dilli Madımak Nas-sina |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
layn beni unuttunmu gözden uzak olunca gönüldende uzak ediyosunuz dimi sizi gidi
aşkolsun yalçın artık çiçek göndersende almam sende kalsın kırdın beni metin olsaydı banada gönderirdi. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
teşekkür ederim canım tatlı dillim eline yüreğine sağlık bitanem bende gönlümün köşkündeki efendimizin simgesi olan o güzel ve nadide gülleri sana
salim beye sandallı kardeşime arif beye metine altuntaş abiye kronik e kardelene seten e militan asenaya fd ye bahara sivaslı sandye sivaslı ladye doğana haakana izmirli yiğidoya canana barikata semihe arikarincaya bakiye cleye dumana ömer yalçına ve bütün aklıa gelen yada gelmeyen site sakinlerine gönderiyorum bu arada serdarı unuttum yeni aklıma geldi okursa darılır bana sercıma yalçına betüşüme sivas spora. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:06. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.