Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

doğan bulut 12.10.2009 21:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://nicomedian.files.wordpress.com/2007/04/cicekci.jpg[/IMG]


sitede bazı arkadaşlar bizi hatırlamamışlar bari ben siteye üye olan herkese yetsin diye dükkanı buraya taşıdım buyurun herkese veriyorum hekes sevdiği çiçeği alsın

figen-58 12.10.2009 21:51

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ben kimseyi tanımıyom
onun için tüm sivaslılara sevğiyle kucak dolusu çiçek yolluyom
biliyom kimse bana yallamaz ama ben herkese yolluyom

Klimasuyu 12.10.2009 21:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Doğan abi Figen-58 nikli hemşerimize de çiçek gönderir misin..?:)[/I][/B]

sandalli 12.10.2009 21:59

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Cicekler Figen-58´e, hos geldiniz hemsehrim[/I][/B]


[URL=http://img132.imageshack.us/i/blumenf.jpg/][IMG]http://img132.imageshack.us/img132/1/blumenf.jpg[/IMG][/URL]

figen-58 12.10.2009 22:10

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=sandalli;470860][B][I]Cicekler Figen-58´e, hos geldiniz hemsehrim[/I][/B]


[URL=http://img132.imageshack.us/i/blumenf.jpg/][IMG]http://img132.imageshack.us/img132/1/blumenf.jpg[/IMG][/URL][/QUOTE]

çok tşklr allah ğönnünüze ğöre versin çiçeklerin ğüzelliği yüzünüze yansısın
ne mutlu sivaslıyım diyene
iklimi sert insanı mert tüm yiğidolara kucak dolusu ğüller yolluyom

LaEdri 12.10.2009 22:41

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Goramaz,Furkan,Sweetgirl,Sivaslady,Gunay,Sensetik ve Figen'e gelsin..Aranızda eşit taksimat yapın..Paşabahçe'den taze taze..:)


[url=http://resimzade.com/Show.html?i=14035&token=74815][img]http://resimzade.com/Show.html?i=14035&token=74815[/img][/url]

qio 12.10.2009 22:52

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img246.imageshack.us/i/images9lf.jpg/][IMG]http://img246.imageshack.us/img246/336/images9lf.jpg[/IMG][/URL]

Bu güzel çiçeğin sahibi , bugünde doğum günü olan Kroniğe .

kronik 12.10.2009 22:58

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=qio;470873][URL="http://img246.imageshack.us/i/images9lf.jpg/"][IMG]http://img246.imageshack.us/img246/336/images9lf.jpg[/IMG][/URL]

Bu güzel çiçeğin sahibi , bugünde doğum günü olan Kroniğe .[/QUOTE]
[B][COLOR=darkorange]Bugün de derken?
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkorange]yahu dün sunda erken doğum yaptırdı anneciğimi ben kuvözdeydim teşekürler çiçek için çok incesin qio
[/COLOR][/B]

tatli-dilli 12.10.2009 23:00

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ben garantiye aldim ablacim : ))
yani en azindan o duyguyu da tatmis oldun :P

qio 12.10.2009 23:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=kronik;470876][B][COLOR=darkorange]Bugün de derken?
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkorange]yahu dün sunda erken doğum yaptırdı anneciğimi ben kuvözdeydim teşekürler çiçek için çok incesin qio
[/COLOR][/B][/QUOTE]

Prd kelime hatası yapmışım, Bugünde değil Bugün olacak.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.