![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://nicomedian.files.wordpress.com/2007/04/cicekci.jpg[/IMG]
sitede bazı arkadaşlar bizi hatırlamamışlar bari ben siteye üye olan herkese yetsin diye dükkanı buraya taşıdım buyurun herkese veriyorum hekes sevdiği çiçeği alsın |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
ben kimseyi tanımıyom
onun için tüm sivaslılara sevğiyle kucak dolusu çiçek yolluyom biliyom kimse bana yallamaz ama ben herkese yolluyom |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Doğan abi Figen-58 nikli hemşerimize de çiçek gönderir misin..?:)[/I][/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Cicekler Figen-58´e, hos geldiniz hemsehrim[/I][/B]
[URL=http://img132.imageshack.us/i/blumenf.jpg/][IMG]http://img132.imageshack.us/img132/1/blumenf.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=sandalli;470860][B][I]Cicekler Figen-58´e, hos geldiniz hemsehrim[/I][/B]
[URL=http://img132.imageshack.us/i/blumenf.jpg/][IMG]http://img132.imageshack.us/img132/1/blumenf.jpg[/IMG][/URL][/QUOTE] çok tşklr allah ğönnünüze ğöre versin çiçeklerin ğüzelliği yüzünüze yansısın ne mutlu sivaslıyım diyene iklimi sert insanı mert tüm yiğidolara kucak dolusu ğüller yolluyom |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Goramaz,Furkan,Sweetgirl,Sivaslady,Gunay,Sensetik ve Figen'e gelsin..Aranızda eşit taksimat yapın..Paşabahçe'den taze taze..:)
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=14035&token=74815][img]http://resimzade.com/Show.html?i=14035&token=74815[/img][/url] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL=http://img246.imageshack.us/i/images9lf.jpg/][IMG]http://img246.imageshack.us/img246/336/images9lf.jpg[/IMG][/URL]
Bu güzel çiçeğin sahibi , bugünde doğum günü olan Kroniğe . |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=qio;470873][URL="http://img246.imageshack.us/i/images9lf.jpg/"][IMG]http://img246.imageshack.us/img246/336/images9lf.jpg[/IMG][/URL]
Bu güzel çiçeğin sahibi , bugünde doğum günü olan Kroniğe .[/QUOTE] [B][COLOR=darkorange]Bugün de derken? [/COLOR][/B] [B][COLOR=darkorange]yahu dün sunda erken doğum yaptırdı anneciğimi ben kuvözdeydim teşekürler çiçek için çok incesin qio [/COLOR][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
ben garantiye aldim ablacim : ))
yani en azindan o duyguyu da tatmis oldun :P |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=kronik;470876][B][COLOR=darkorange]Bugün de derken?
[/COLOR][/B] [B][COLOR=darkorange]yahu dün sunda erken doğum yaptırdı anneciğimi ben kuvözdeydim teşekürler çiçek için çok incesin qio [/COLOR][/B][/QUOTE] Prd kelime hatası yapmışım, Bugünde değil Bugün olacak. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:06. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.