Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

seten65 13.10.2009 15:29

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[COLOR="Red"][B]01: altuntas58
02: arifcoskun
03: Ayşegül1967
04: beadyues
05: Cley
06: Ertugrul
07: goramaz
08: Leyla74
09: Rallim58
10: Salim58
11: seten65
12: sivas58_58
13: sss58
14: ugurkaan58
15: Yiğiter
16: ÖmerBayrak
VE TABİKİ TÜM KARDEŞLERİME GELSİN[/B][/COLOR]

LaEdri 13.10.2009 15:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=goramaz;471028]verdiğin üç sap çiçek onu da yediye bölüyorsun.. çok ayıp...[/QUOTE]

Tamam altıya bölelim!:)

Salim58 13.10.2009 16:27

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=14056&token=111426][img]http://resimzade.com/Show.html?i=14056&token=111426[/img][/url]


[B](sitemizdeki tüm OZANLARA olsun )[/B]

betüs58 13.10.2009 17:04

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
iyi valla cicegii bulann sahibinee verioo disalanmiss hissediorum kendimi haberiniz olsun haaa.:S

Salim58 13.10.2009 17:08

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=betüs58;471056]iyi valla cicegii bulann sahibinee verioo disalanmiss hissediorum kendimi haberiniz olsun haaa.:S[/QUOTE]

[B]akşamın güzel çiçekleri betül kardeşime olsun[/B]

*AHISKALI* 13.10.2009 22:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]online olan herkese gelsin...[/B]

[COLOR="Blue"]Online Rekorumuz: 1.375 Üye İle 11.02.2007 Tarihinde Saat 22:02 Gerçekleşmiştir.
*AHISKALI*, alpinaalpina, arifcoskun, Ayşegül1967, bebişler, bzafer, b_boy_esmer, canann+, Cley, darıcalı yiğido, Dilsad Hatun+, doğan bulut, dostgulu_06, goramaz, H_Turan, kronik, MKORU, ONuR, qio, sandal5877, sandalli, SarkiSLa`, tattoo_mixa, titizyiğido, Yiğiter+, YILDIRIM[/COLOR]

[IMG]http://images.gittigidiyor.com/1900/PASSIFLORA-COCCINEA-MUHTESEM-CICEKLER-COK-NADIR__19004735_0.jpg[/IMG]

sandalli 13.10.2009 22:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Ben bu güzel cicekleri dostgulu_06´ya gönderiyorum. [/I][/B]

[URL=http://img124.imageshack.us/i/rededenrose.jpg/][IMG]http://img124.imageshack.us/img124/4874/rededenrose.jpg[/IMG][/URL]

figen-58 13.10.2009 23:30

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=doğan bulut;470927][IMG]http://www.japanhotels.travel/wiki/images/d/d7/Flower_shop.jpg[/IMG]


figen kardeşim bayanlar hep çiçek zatan canın soğolsun istediğin çiçek olsun bu çiçekler sinin için[/QUOTE]

teşekkürler
o sizin asaletiniz ğüzelliğiniz

figen-58 13.10.2009 23:33

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=goramaz;471028]verdiğin üç sap çiçek onu da yediye bölüyorsun.. çok ayıp...[/QUOTE]

çok teşekkür nezaketin için
biride bir
binide
saolun tşk

seten65 13.10.2009 23:35

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[COLOR="Purple"][B]--------------------------------------------------------------------------------
01: alpinaalpina
02: arifcoskun
03: bebişler
04: bzafer
05: b_boy_esmer
06: canann
07: cheetah58
08: Cley
09: çılgın-sedat
10: dostgulu_06
11: figen-58
12: H_Turan
13: ismail 58
14: kronik
15: olcay_58
16: ONuR
17: qio
18: Rallim58
19: sandalli
20: SarkiSLa`
21: seten65
22: SivasLady
23: sivaslıgenç
24: titizyiğido
25: Yiğiter
26: YILDIRIM
BUGÜNKÜ ÇİÇEKLERDE GECENİN BU SAATİNDE SİTEDE OLAN KARDEŞLERİME GELSİN(SETENAY ÇİÇEK GALERİSİNDEN)[/B][/COLOR]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:26.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.