![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[COLOR="Red"][B]01: altuntas58
02: arifcoskun 03: Ayşegül1967 04: beadyues 05: Cley 06: Ertugrul 07: goramaz 08: Leyla74 09: Rallim58 10: Salim58 11: seten65 12: sivas58_58 13: sss58 14: ugurkaan58 15: Yiğiter 16: ÖmerBayrak VE TABİKİ TÜM KARDEŞLERİME GELSİN[/B][/COLOR] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=goramaz;471028]verdiğin üç sap çiçek onu da yediye bölüyorsun.. çok ayıp...[/QUOTE]
Tamam altıya bölelim!:) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=14056&token=111426][img]http://resimzade.com/Show.html?i=14056&token=111426[/img][/url]
[B](sitemizdeki tüm OZANLARA olsun )[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
iyi valla cicegii bulann sahibinee verioo disalanmiss hissediorum kendimi haberiniz olsun haaa.:S
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=betüs58;471056]iyi valla cicegii bulann sahibinee verioo disalanmiss hissediorum kendimi haberiniz olsun haaa.:S[/QUOTE]
[B]akşamın güzel çiçekleri betül kardeşime olsun[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]online olan herkese gelsin...[/B]
[COLOR="Blue"]Online Rekorumuz: 1.375 Üye İle 11.02.2007 Tarihinde Saat 22:02 Gerçekleşmiştir. *AHISKALI*, alpinaalpina, arifcoskun, Ayşegül1967, bebişler, bzafer, b_boy_esmer, canann+, Cley, darıcalı yiğido, Dilsad Hatun+, doğan bulut, dostgulu_06, goramaz, H_Turan, kronik, MKORU, ONuR, qio, sandal5877, sandalli, SarkiSLa`, tattoo_mixa, titizyiğido, Yiğiter+, YILDIRIM[/COLOR] [IMG]http://images.gittigidiyor.com/1900/PASSIFLORA-COCCINEA-MUHTESEM-CICEKLER-COK-NADIR__19004735_0.jpg[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Ben bu güzel cicekleri dostgulu_06´ya gönderiyorum. [/I][/B]
[URL=http://img124.imageshack.us/i/rededenrose.jpg/][IMG]http://img124.imageshack.us/img124/4874/rededenrose.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=doğan bulut;470927][IMG]http://www.japanhotels.travel/wiki/images/d/d7/Flower_shop.jpg[/IMG]
figen kardeşim bayanlar hep çiçek zatan canın soğolsun istediğin çiçek olsun bu çiçekler sinin için[/QUOTE] teşekkürler o sizin asaletiniz ğüzelliğiniz |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=goramaz;471028]verdiğin üç sap çiçek onu da yediye bölüyorsun.. çok ayıp...[/QUOTE]
çok teşekkür nezaketin için biride bir binide saolun tşk |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[COLOR="Purple"][B]--------------------------------------------------------------------------------
01: alpinaalpina 02: arifcoskun 03: bebişler 04: bzafer 05: b_boy_esmer 06: canann 07: cheetah58 08: Cley 09: çılgın-sedat 10: dostgulu_06 11: figen-58 12: H_Turan 13: ismail 58 14: kronik 15: olcay_58 16: ONuR 17: qio 18: Rallim58 19: sandalli 20: SarkiSLa` 21: seten65 22: SivasLady 23: sivaslıgenç 24: titizyiğido 25: Yiğiter 26: YILDIRIM BUGÜNKÜ ÇİÇEKLERDE GECENİN BU SAATİNDE SİTEDE OLAN KARDEŞLERİME GELSİN(SETENAY ÇİÇEK GALERİSİNDEN)[/B][/COLOR] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:26. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.