Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

seten65 20.10.2009 00:37

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[COLOR="Purple"][B][QUOTE=doğan bulut;472847][IMG]http://www.harringtonhouse.ca/Rose-garden.jpg[/IMG]


tatli-dilli ve seten 65 aha bunlarda sizin için olsun gönlünüz ve kalbinizde gül kadar güzel olsun[/QUOTE]

,,,çok teşekkür ederim dogan kardeşim bizdende sana gelsin[/B][/COLOR]

ömer yalcin 20.10.2009 04:11

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]bütün site sakinlerine bir demet gül benden gelsin[/I][/B]

TURNAM 20.10.2009 07:28

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bu guzel ciceklerden bir demet omer kardesime bir demetde arif beye gonderiyorum allah sykintilarini dertlerini yok etsin

ömer yalcin 20.10.2009 15:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]BENDE DE TÜM CICEK BAHCELERI TURNAM ABLACIGIMA VE DOSTGÜLÜNE GITSIN[/I][/B]

Salim58 20.10.2009 15:42

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]teknik bi arızadan dolayı çiçek koyamadım kusura bakmayın :)[/B]

[COLOR="DarkOrange"][FONT="Arial Black"]01: 65serdal58
02: abdulvahid
03: cano68
04: Cley
05: Dilsad Hatun
06: dj ümit73
07: falconman
08: FurkaN
10: sandalli
11: seten65
12: Yiğiter
13: ömer yalcin[/FONT][/COLOR]

ömer yalcin 20.10.2009 15:48

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]SALIM ABI SENI UNUTTUM SANMA SANADA,BÜTÜN GÜL BAHCELERI GELSIN[/I][/B]

seten65 20.10.2009 15:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[COLOR="DarkGreen"][CENTER][B]
[IMG]http://toomas-marit.hinnosaar.net/en/places/stockholm2004/2004_March,_red_rose.jpg[/IMG][/CENTER
......TÜM KARDEŞLERİME GELSİN.......[/B][/COLOR]

ayten58 20.10.2009 17:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=tatli-dilli;472596][CENTER][B][COLOR="DarkRed"]@Rallim58
@ gio
@ cley / sandalli[/COLOR][/B]

[IMG]http://photos.photosig.com/photos/05/99/1759905-0986555b12396ea0.jpg[/IMG][/CENTER][/QUOTE]

kronşik
metin
yalçın
salimbey
arif bey
altuntaş abi
sandallı bey
ömer bey
cley
osman ece
mustafa özdemir
semih arikarınca
abdullah duman
ertuğrul
günay
rüştü elmas
kardelen canan
bahar
seten ay akşam yemeği geç kaldı bütün site ailesine serdal doğan beeen
siiz hadi ben gaçtım uşah birazdan goruşüruk

goramaz 20.10.2009 18:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=TURNAM;473325]bu guzel ciceklerden bir demet omer kardesime bir demetde arif beye gonderiyorum allah sykintilarini dertlerini yok etsin[/QUOTE]

amin inşallah arif abinin sıkıntılarının geçtiğini öğreneceğiz buradan.. bütün güzel çiçekler size olsun arif abi.. dalından koparmadan ama..

sandalli 20.10.2009 18:41

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Bu Cicekler Goramaza.[/I][/B]

[URL=http://img38.imageshack.us/i/blumenjik.jpg/][IMG]http://img38.imageshack.us/img38/4817/blumenjik.jpg[/IMG][/URL]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:21.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.