![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[COLOR="Purple"][B][QUOTE=doğan bulut;472847][IMG]http://www.harringtonhouse.ca/Rose-garden.jpg[/IMG]
tatli-dilli ve seten 65 aha bunlarda sizin için olsun gönlünüz ve kalbinizde gül kadar güzel olsun[/QUOTE] ,,,çok teşekkür ederim dogan kardeşim bizdende sana gelsin[/B][/COLOR] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]bütün site sakinlerine bir demet gül benden gelsin[/I][/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
bu guzel ciceklerden bir demet omer kardesime bir demetde arif beye gonderiyorum allah sykintilarini dertlerini yok etsin
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]BENDE DE TÜM CICEK BAHCELERI TURNAM ABLACIGIMA VE DOSTGÜLÜNE GITSIN[/I][/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]teknik bi arızadan dolayı çiçek koyamadım kusura bakmayın :)[/B]
[COLOR="DarkOrange"][FONT="Arial Black"]01: 65serdal58 02: abdulvahid 03: cano68 04: Cley 05: Dilsad Hatun 06: dj ümit73 07: falconman 08: FurkaN 10: sandalli 11: seten65 12: Yiğiter 13: ömer yalcin[/FONT][/COLOR] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]SALIM ABI SENI UNUTTUM SANMA SANADA,BÜTÜN GÜL BAHCELERI GELSIN[/I][/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[COLOR="DarkGreen"][CENTER][B]
[IMG]http://toomas-marit.hinnosaar.net/en/places/stockholm2004/2004_March,_red_rose.jpg[/IMG][/CENTER ......TÜM KARDEŞLERİME GELSİN.......[/B][/COLOR] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=tatli-dilli;472596][CENTER][B][COLOR="DarkRed"]@Rallim58
@ gio @ cley / sandalli[/COLOR][/B] [IMG]http://photos.photosig.com/photos/05/99/1759905-0986555b12396ea0.jpg[/IMG][/CENTER][/QUOTE] kronşik metin yalçın salimbey arif bey altuntaş abi sandallı bey ömer bey cley osman ece mustafa özdemir semih arikarınca abdullah duman ertuğrul günay rüştü elmas kardelen canan bahar seten ay akşam yemeği geç kaldı bütün site ailesine serdal doğan beeen siiz hadi ben gaçtım uşah birazdan goruşüruk |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=TURNAM;473325]bu guzel ciceklerden bir demet omer kardesime bir demetde arif beye gonderiyorum allah sykintilarini dertlerini yok etsin[/QUOTE]
amin inşallah arif abinin sıkıntılarının geçtiğini öğreneceğiz buradan.. bütün güzel çiçekler size olsun arif abi.. dalından koparmadan ama.. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Bu Cicekler Goramaza.[/I][/B]
[URL=http://img38.imageshack.us/i/blumenjik.jpg/][IMG]http://img38.imageshack.us/img38/4817/blumenjik.jpg[/IMG][/URL] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:21. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.