![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[COLOR=dimgray][FONT=Comic Sans MS]Tüm forum halkına .... :)[/FONT][/COLOR]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#696969][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=#696969][/COLOR][/FONT] [URL="http://img195.imageshack.us/i/glrba.jpg/"][IMG]http://img195.imageshack.us/img195/2875/glrba.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]GuNaY, ONuR,bilal kose..[/B]
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=14547&token=34241][img]http://resimzade.com/Show.html?i=14547&token=34241[/img][/url] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
neden ayırt edelim ki,
herkese gelsin ALLAH'ın tüm çiçekleri. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=14550&token=142241][img]http://resimzade.com/Show.html?i=14550&token=142241[/img][/url]
[COLOR="DarkOrange"][FONT="Arial Black"]01: 58_SEMİH_58 02: Abdullah Bulmus 03: Cley 04: Duhan58 05: Ertugrul 06: goramaz 07: GuNaY 08: GurbetsokakLari 09: Hatice_58 10: H_Turan 11: ibrahim çevik 12: ismail 58 13: kosemsultan 14: lara_58_ 15: nihat83 16: ONuR 18: sandalli 19: seten65 20: seva 21: spainloco 22: SsİiVvAaSsLlIı 23: tanju_58 24: Yiğiter 25: zalimsivaslı 26: ömer yalcin[/FONT][/COLOR] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
tüm sivaslı kütüğüne bağlı hemşerilerime kucak dolusu ğül yolluyom herkese slm
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=figen-58;474970]tüm sivaslı kütüğüne bağlı hemşerilerime kucak dolusu ğül yolluyom herkese slm[/QUOTE]
teşekkür ederim şahsım adına. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[COLOR="Magenta"][B]--------------------------------------------------------------------------------
01: bahar5834 02: barikat58 03: Cley 04: Dilsad Hatun 05: eyuphulagu 06: Hatice_58 07: kronik 08: sandalli 09: serhat_58 10: seten65 11: turkmen_bey_58s 12: Yiğiter 13: YILDIRIM ve tüm sitedeki kardeşlerime gelsin mis gibi kokan tüm çiçekler.[/B][/COLOR] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL=http://img44.imageshack.us/i/fotoraf0020r.jpg/][IMG]http://img44.imageshack.us/img44/7425/fotoraf0020r.jpg[/IMG][/URL]
valla güz geldi çiçekler soldu o yüzden sadece bana çiçek gönderenlere var..elimde olsa dükkan sizin.. glock23 bilal köse yiğiter hasan ilter yiğidoo |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]Online olan arkadaşlara gönderiy[/B]orum
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]bugünkü tüm çiçeklerim 4.eylülü dolduracak tüm yiğidolara olsun...[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:25. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.