Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

ismail 58 09.11.2009 20:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=ömer yalcin;480435][I][B][COLOR=blue][IMG]http://www.cicekresimleri.org/data/media/1/kirmizigul2.jpg[/IMG][/COLOR][/B][/I]
[B][I][COLOR=#0000ff][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=#0000ff]Bu gülde tüm insanliga gelsin. hepimiz kardesiz....................................[/COLOR][/I][/B][/QUOTE]



Bakında ibret alın diye kayadan çıkmış.
Ömer abi müsadenle, önce sahsına ardından da şahsın adına tüm insanlığa ve kardeşliğe
bende hediye etmek isterim bu ibretlik gülü.

altuntas58 12.11.2009 22:13

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://cdn-users1.imagechef.com/ic/stored/2/091112/1dce20f93e514667.gif[/IMG]

altuntas58 13.11.2009 22:14

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]bahar5834, barikat58+, Cley, doğan bulut, Duhan58, eliescavips, MİKAİLOGLU, sandalli+, seheresma, selimoglu, serhat_58, turkmen_bey_58s, ŞERİFE[/B]

bahar5834 15.11.2009 03:24

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://i38.tinypic.com/2ebsvb4.jpg[/IMG]

[IMG]http://i34.tinypic.com/120grdj.gif[/IMG]

[COLOR="Magenta"][B][I]tüm sivas ailesine gelsinnn.....[/I][/B][/COLOR]
[IMG]http://i37.tinypic.com/10omd85.gif[/IMG]

doğan bulut 15.11.2009 08:33

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img518.imageshack.us/img518/5820/qaripresim00912np0.gif[/IMG]


çiçek almayı hak edenlere veriyorum hak etmeyenlere asla

sarıpapatyam 15.11.2009 08:58

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=9968&token=74929][img]http://resimzade.com/Show.html?i=9968&token=74929[/img][/url]
[B]hepinize kucak kucak çiçek yolluyorum[/B]

altuntas58 15.11.2009 13:07

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://cdn-users1.imagechef.com/ic/stored/2/091115/samp57279aaf87ac6f11.gif[/IMG]

Arif Coşkun 15.11.2009 13:41

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[COLOR=red][B]gönlüm58[/B][/COLOR]
[COLOR=blue][B]kıbrıslı[/B][/COLOR]
[COLOR=magenta][B]madımak58[/B][/COLOR]

Bugünkü 3 kişilik çiçek hakkımı onlara yolluyorum.

gönlüm58 15.11.2009 14:06

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Şimdi ben ilk çiçegi altuntaş58 verıyım hakedıyor[siteye gelenlere her zaman hoşgeldınız dogum günü olanları ihmal etmıyor çok nazik nezaketınden dolayı )

gönlüm58 15.11.2009 14:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Arif COŞKUN....
Madımak58....
Eceli58......
sizlere çiçek gönderdim bu iyiligimi unutmayın...........


WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:21.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.