![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=ömer yalcin;480435][I][B][COLOR=blue][IMG]http://www.cicekresimleri.org/data/media/1/kirmizigul2.jpg[/IMG][/COLOR][/B][/I]
[B][I][COLOR=#0000ff][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=#0000ff]Bu gülde tüm insanliga gelsin. hepimiz kardesiz....................................[/COLOR][/I][/B][/QUOTE] Bakında ibret alın diye kayadan çıkmış. Ömer abi müsadenle, önce sahsına ardından da şahsın adına tüm insanlığa ve kardeşliğe bende hediye etmek isterim bu ibretlik gülü. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://cdn-users1.imagechef.com/ic/stored/2/091112/1dce20f93e514667.gif[/IMG]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]bahar5834, barikat58+, Cley, doğan bulut, Duhan58, eliescavips, MİKAİLOGLU, sandalli+, seheresma, selimoglu, serhat_58, turkmen_bey_58s, ŞERİFE[/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://i38.tinypic.com/2ebsvb4.jpg[/IMG]
[IMG]http://i34.tinypic.com/120grdj.gif[/IMG] [COLOR="Magenta"][B][I]tüm sivas ailesine gelsinnn.....[/I][/B][/COLOR] [IMG]http://i37.tinypic.com/10omd85.gif[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img518.imageshack.us/img518/5820/qaripresim00912np0.gif[/IMG]
çiçek almayı hak edenlere veriyorum hak etmeyenlere asla |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=9968&token=74929][img]http://resimzade.com/Show.html?i=9968&token=74929[/img][/url]
[B]hepinize kucak kucak çiçek yolluyorum[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://cdn-users1.imagechef.com/ic/stored/2/091115/samp57279aaf87ac6f11.gif[/IMG]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[COLOR=red][B]gönlüm58[/B][/COLOR]
[COLOR=blue][B]kıbrıslı[/B][/COLOR] [COLOR=magenta][B]madımak58[/B][/COLOR] Bugünkü 3 kişilik çiçek hakkımı onlara yolluyorum. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Şimdi ben ilk çiçegi altuntaş58 verıyım hakedıyor[siteye gelenlere her zaman hoşgeldınız dogum günü olanları ihmal etmıyor çok nazik nezaketınden dolayı )
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Arif COŞKUN....
Madımak58.... Eceli58...... sizlere çiçek gönderdim bu iyiligimi unutmayın........... |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:21. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.