Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Cley 15.11.2009 20:15

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=suzii;482230]

[B][I][COLOR="DeepSkyBlue"]bana ve benim gibi hasta olanlara gelsin [/COLOR][/I][/B][/QUOTE]

Allah şifa versin. Geçmiş olsun...

Arif Coşkun 15.11.2009 20:17

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=suzii;482230][URL="http://resimzade.com/Show.html?i=15271&token=95162"][IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=15271&token=95162[/IMG][/URL]

[B][I][COLOR=deepskyblue]bana ve benim gibi hasta olanlara gelsin [/COLOR][/I][/B][/QUOTE]

Geçmiş olsun suzii Allah acil şifalar versin tez zaman da iyileşmen dileğiyle...

goramaz 15.11.2009 23:25

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=barikat58;482210]Ahmet , mehmet , mustafa , küçük hamdi , büyük hamdi , ogün , kemalettin :D[/QUOTE]

benden de küçük ali'ye ve hasan abiye (teşekkürler abi)

bahar5834 16.11.2009 20:50

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=benek;482203]Bahar kardeşim çiçeklerin içimi açtı, sanki gerçekmiş gibi, özellikle beyaz olanı..[/QUOTE]

[IMG]http://i38.tinypic.com/9qcr6a.gif[/IMG]

[COLOR="Red"][B][I]
bende tsk edrimm beyendinize sevindimm ve size gelsinn .........[/I][/B][/COLOR]

altuntas58 16.11.2009 20:58

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Online olan arkadaşlarıma gönderiyorum[/B]

altuntas58 18.11.2009 22:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG][IMG]http://cdn-users1.imagechef.com/ic/stored/2/091118/2e530a536e4bb88d.gif[/IMG][/IMG]

doğan bulut 19.11.2009 21:16

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img403.imageshack.us/img403/6716/ghhe3aw2.jpg[/IMG]


altuntaş
bahar
arifcoçkun
ayten58
kardelen
dilşad hatun
yıldırım
ismini sayamadığım çeği hak eden bazı arkadaşlar var onlara gelsin

gönlüm58 19.11.2009 21:24

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Altuntaş58.....
Sandalli....
Arif coşkun...

sandalli 19.11.2009 21:30

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Bana cicek gönderme nezaketinde bulunan Gönlüm58 icin bu güller.[/I][/B]


[URL=http://img5.imageshack.us/i/blusj.png/][IMG]http://img5.imageshack.us/img5/1233/blusj.png[/IMG][/URL]

altuntas58 19.11.2009 21:39

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://cdn-img1.imagechef.com/w/091119/e8100ecca48f7e4c.gif[/IMG]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:08.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.