![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]zamanında kimseye çiçek vermedik kimsede bize vermemiş hiç üzülmedim[/B]:)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Salim58;485999][B]zamanında kimseye çiçek vermedik kimsede bize vermemiş hiç üzülmedim[/B]:)[/QUOTE]
[B]Al benden de o kadar.:)[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
O zaman bugünkü çiçekler Rallim58 ve Salim58 e gelsin ben çoook çiçek aldım burda yazık size....
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.birdeliningunlugu.com/resimlerim/cicek_sardunyalar_.jpg[/IMG]
çiçekler ayten58 kardelen vede salim58 e göderiyorum |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I][COLOR="Blue"]suzii, ayten58, Cley, Salim58, SsİiVvAaSsLlIı
konuyu bizler okuyorduk bizlere gelsin o zman çiçeklerim:)[/COLOR][/I][/B] [url=http://resimzade.com/Show.html?i=15406&token=59698][img]http://resimzade.com/Show.html?i=15406&token=59698[/img][/url] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
goramaz, sandalli, suzii
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5e/Bouquet_of_Flowers_in_an_Urn.jpg[/IMG]
[B][I][COLOR=red]Forumda online olan olmayan herkese gelsin.[/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.rehberalem.com/firmalar/34175/urun/canli_cicek_buket_2_730.jpg[/IMG]
[B][I][COLOR=darkgreen]Uzun süredir aramızda olmayan ve tekrar aramıza dönen Salim58 abime gelsin, tekrar Hoş geldin aramıza abim.[/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Bugün çiçekler..Arif Coskun.Sandallı ve Hazan için gelsin...
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Valla bende uzun zamandır aramızda yoktu diye çiçek gönderdım,ama gelir gelmez gene kavga etmeye başladık.:):):)
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:05. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.