Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Salim58 01.12.2009 14:58

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]zamanında kimseye çiçek vermedik kimsede bize vermemiş hiç üzülmedim[/B]:)

Rallim58 01.12.2009 15:31

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Salim58;485999][B]zamanında kimseye çiçek vermedik kimsede bize vermemiş hiç üzülmedim[/B]:)[/QUOTE]

[B]Al benden de o kadar.:)[/B]

gönlüm58 01.12.2009 15:34

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
O zaman bugünkü çiçekler Rallim58 ve Salim58 e gelsin ben çoook çiçek aldım burda yazık size....

doğan bulut 01.12.2009 16:00

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.birdeliningunlugu.com/resimlerim/cicek_sardunyalar_.jpg[/IMG]

çiçekler
ayten58
kardelen
vede salim58 e göderiyorum

suzii 01.12.2009 16:50

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I][COLOR="Blue"]suzii, ayten58, Cley, Salim58, SsİiVvAaSsLlIı

konuyu bizler okuyorduk bizlere gelsin o zman çiçeklerim:)[/COLOR][/I][/B]


[url=http://resimzade.com/Show.html?i=15406&token=59698][img]http://resimzade.com/Show.html?i=15406&token=59698[/img][/url]

seva 02.12.2009 13:06

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
goramaz, sandalli, suzii

HaZaN 04.12.2009 08:39

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5e/Bouquet_of_Flowers_in_an_Urn.jpg[/IMG]


[B][I][COLOR=red]Forumda online olan olmayan herkese gelsin.[/COLOR][/I][/B]

HaZaN 04.12.2009 08:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.rehberalem.com/firmalar/34175/urun/canli_cicek_buket_2_730.jpg[/IMG]

[B][I][COLOR=darkgreen]Uzun süredir aramızda olmayan ve tekrar aramıza dönen Salim58 abime gelsin, tekrar Hoş geldin aramıza abim.[/COLOR][/I][/B]

gönlüm58 04.12.2009 08:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Bugün çiçekler..Arif Coskun.Sandallı ve Hazan için gelsin...

gönlüm58 04.12.2009 08:45

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Valla bende uzun zamandır aramızda yoktu diye çiçek gönderdım,ama gelir gelmez gene kavga etmeye başladık.:):):)


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:05.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.