Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

gönlüm58 11.12.2009 20:19

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Cley;489935][B]Çiçek değil link vermişsin ama olsun :)[/B] Bana da vermiş olsaydın düzeltirdim linki...[/QUOTE]

Ya dur ancakçabalıyorum,sende rüşvetle işyapıyorsun neki?:):)

Arif Coşkun 11.12.2009 20:19

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=EyüphanAydın;489918][B]Uzun zamandan sonra şimdi tekrar geldiğime göre : Tüm Sivaslılara yolluyorum çiceklerimi[/B][/QUOTE]

Hoşgeldin Eyüphanım,
Bugün çiçekler tek sana olsun :)

sandalli 11.12.2009 20:19

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Cley;489935][B]Çiçek değil link vermişsin ama olsun :)[/B] Bana da vermiş olsaydın düzeltirdim linki...[/QUOTE]

Bence düzelt Cley...:D

ömer yalcin 11.12.2009 20:20

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I][COLOR=blue]bu gülde [IMG]http://www.el-aziz.net/data/media/169/gul_resimleri_001.jpg[/IMG]Ayten ablaya ve Betüs kardesime gelsin[/COLOR][/I][/B]

EyüphanAydın 11.12.2009 20:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Tüm Çiceklerim :arifcoskun, GurbetsokakLari, gönlüm58, sandalli, ömer yalcin[/B]

gönlüm58 11.12.2009 20:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=sandalli;489948]Bence düzelt Cley...:D[/QUOTE]

Sen dur ben onu bancılarda bulur alırım intikamımı:):):)bütünçiçekler cley'e gelsin...

EyüphanAydın 11.12.2009 20:24

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][QUOTE=arifcoskun;489946]Hoşgeldin Eyüphanım,
Bugün çiçekler tek sana olsun :)[/QUOTE]

Teşekkür ederim .. Arif abi :)[/B]

Arif Coşkun 11.12.2009 20:27

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR=red][U]COŞKUN [COLOR=blue]Ç[/COLOR]İ[COLOR=darkorange]Ç[/COLOR][COLOR=darkorchid]E[/COLOR]K[COLOR=green]Ç[/COLOR]İL[COLOR=green]K[/COLOR] HİZMETİNİZE GİRMİŞTİR[/U][/COLOR][/B]

[B][COLOR=blue]En taze çiçek ve güller ekonomik fiyatlarla bizde,[/COLOR][/B]
[B][COLOR=#ff0000][COLOR=blue]Bir demet alana bir demet bedava son gün[/COLOR] :D[/COLOR][/B]

[B][U][COLOR=black]Not: Kredi Kartı Geçerlidir..[/COLOR][/U][/B]

seten65 12.12.2009 01:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[COLOR="Purple"][B]Anladımki gözden ırak olan gönüldende ırak oluyormuş hiç bir kardeşim bana çiçek yollamamış..Ben tüm güzel kokan çiçekleri hepinize yolluyorum kardeşlerim.[/B][/COLOR]

ömer yalcin 12.12.2009 04:23

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img220.imageshack.us/img220/3164/burntoforgetbytouchandgocopynp8.jpg[/IMG]
[B][I][COLOR=blue]bu gülde Seten,Eyyuphan,Dostgülü,Turnam,Arif abiye,Sevgim 58 gitsin[/COLOR][/I][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:51.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.