![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Her zaman ki gibi; Gönlüm58, Goramaz, Kronik´e[/I][/B]
[URL=http://img109.imageshack.us/i/99090865.png/][IMG]http://img109.imageshack.us/img109/1383/99090865.png[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
salim58
SsİiVvAaSsLIlı dilsad hatun gönlüm58 ayten abla hazan |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
benden herkese gelsin ayrim yokkkk bende.......
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
benden de herkese gelsinnnn :)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]Bendende herkeze gelsin :)[/B]
|
[B][I][COLOR=blue]Dostluk kardeslik icin bir gül.[/COLOR][/I][/B]
[IMG]http://www.el-aziz.net/data/media/169/cicek27.jpg[/IMG] [B][I][COLOR=blue]Dostluk kardeslik baris icin tüm arkadaslara benden bir gül [/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=15968&token=25724][img]http://resimzade.com/Show.html?i=15968&token=25724[/img][/url]
[B]benden sitedeki tüm kardeşlerime ayrı, ayrı, birer gül...[/B] |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
İnsanların en hayırlısı insanlara en faydalı olandır.
dostluk buna benzerdir. |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[IMG]http://islamcokguzel.files.wordpress.com/2007/11/gulbahcesi.jpg[/IMG]
|
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[B][img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:svZjD5aXBdFDvM:http://www.dijitalsanat.com/data/media/92/Kirmizi_Beyaz_Guller.jpg[/img]
Bendeki bu güller sadece dostluk için değil.Türk-İslam cephesi içinde gitsin.[/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:37. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.